logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Blog

Jakub Berčík: zľavy ako hlavná motivácia. Vernostné programy očami slovenských spotrebiteľov

Jakub Berčík: zľavy ako hlavná motivácia. Vernostné programy očami...

  • 4. júna 2025
  • 278
  • 0
Vernostné programy sú dnes pevnou súčasťou slovenského maloobchodu. S rastúcou konkurenciou a citlivosťou spotrebiteľov na ceny sa z nástroja na odmeňovanie stálych zákazníkov stal kľúčový prvok...
  • Katarína Droppová: Jedna vec, ktorú majú Apple, Microsoft aj Google spoločnú, a nie sú to technologické vychytávky

    Katarína Droppová: Jedna vec, ktorú majú Apple, Microsoft aj Google...

    • 21. mája 2025
    • 0
  • Jakub Berčík: Rýchlo, pohodlne a drahšie, no napriek tomu spokojne

    Jakub Berčík: Rýchlo, pohodlne a drahšie, no napriek tomu spokojne

    • 9. mája 2025
    • 0
  • Katarína Droppová: Umenie nenápadnej manipulácie – ako (si) získať zákazníka bez toho, aby si to všimol

    Katarína Droppová: Umenie nenápadnej manipulácie – ako (si) získať zákazníka...

    • 23. apríla 2025
    • 0
  • Jakub Berčík: Ktoré vlastnosti si zákazníci spájajú s konkrétnymi obchodnými reťazcami?

    Jakub Berčík: Ktoré vlastnosti si zákazníci spájajú s konkrétnymi obchodnými...

    • 9. apríla 2025
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Optimálna šírka sortimentu – môže byť niekedy menej viac?

Katarína Droppová: Optimálna šírka sortimentu – môže byť niekedy menej viac?

  • 26. marca 2025
  • 261
  • 0
V dynamickom svete maloobchodu je otázka optimálnej šírky sortimentu pre úspech predaja kľúčová. Zákazníci dnes očakávajú nielen kvalitu a výhodnú cenu, ale aj rozmanitosť ponuky, ktorá uspokojí ich individuálne potreby. Ak...
Jakub Berčík: Neviditeľná sila predaja. Akú úlohu zohráva nákupné prostredie predajne?

Jakub Berčík: Neviditeľná sila predaja. Akú úlohu zohráva nákupné prostredie...

  • 12. marca 2025
  • 402
  • 0
Myslel som si, že toto sa dnes už nemôže stať. Bol som v predajni potravín na východe Slovenska, kde mala nákupnú atmosféru dotvárať príjemná hudba z komerčného rádia. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby v danom rádiu práve...
Katarína Droppová: Aké je tajomstvo úspešných obchodníkov. Čo funguje a ako predávať viac?

Katarína Droppová: Aké je tajomstvo úspešných obchodníkov. Čo funguje a ako...

  • 26. februára 2025
  • 351
  • 0
Prečo niektoré predajne predávajú viac ako iné? Nie je to len o polohe alebo množstve sortimentu. Aj keď sa to nemusí zdať, rozhodujú tiež maličkosti. Ak chcete z vašej predajne urobiť miesto, kam sa zákazníci radi vracajú a...
Jakub Berčík: 10 kľúčových trendov, ktoré budú ovplyvňovať nakupovanie v roku 2025

Jakub Berčík: 10 kľúčových trendov, ktoré budú ovplyvňovať nakupovanie...

  • 12. februára 2025
  • 635
  • 0
Sme v roku 2025 a maloobchodný sektor prechádza dynamickými zmenami. Technologický pokrok, meniace sa spotrebiteľské preferencie a globálne udalosti neustále ovplyvňujú, ako a kde zákazníci nakupujú. Retail dnes nájdeme takmer...
Katarína Droppová: Firemná kultúra je tajomstvom úspechu každej firmy

Katarína Droppová: Firemná kultúra je tajomstvom úspechu každej firmy

  • 29. januára 2025
  • 301
  • 0
Keď sa hovorí o úspechu v obchode, často sa spomínajú veci ako kvalitný tovar, dobre zvolená lokalita alebo atraktívne ceny. Menej sa však hovorí o niečom, čo stojí v pozadí všetkých týchto úspechov – o firemnej kultúre. A...
Jakub Berčík: Ako dopadli vianočné reklamné spoty v ére AI a technologických inovácií?

Jakub Berčík: Ako dopadli vianočné reklamné spoty v ére AI a technologických...

  • 15. januára 2025
  • 391
  • 0
Vianočné obdobie v roku 2024 opäť prinieslo niečo nové a inovatívne, no tentokrát to nebolo len o samotných tradíciách, ale o technológiách, ktoré ich obohatili. Vplyv umelej inteligencie a digitalizácie sa odrazil nielen na...
Katarína Droppová: Nový rok je tu a čaká len na vás

Katarína Droppová: Nový rok je tu a čaká len na vás

  • 18. decembra 2024
  • 358
  • 0
Hovorí sa, že každý nový rok je šanca na nový začiatok. Ten, ktorý nás čaká, však vyzerá skôr ako test odolnosti. Konsolidácia, úsporné opatrenia, zdražovanie – nič z toho neznie ako niečo, čo by človeka potešilo, najmä ak ste...
Jakub Berčík: Vernostné programy. Miliardový biznis, ktorý stojí aj na užívateľskej spokojnosti zákazníkov

Jakub Berčík: Vernostné programy. Miliardový biznis, ktorý stojí aj na...

  • 5. decembra 2024
  • 601
  • 0
Vernostné programy sa stávajú čoraz populárnejším nástrojom na udržanie zákazníkov. K ich rozšíreniu prispieva ekonomická neistota a snaha spotrebiteľov získať za svoje peniaze čo najväčšiu hodnotu. Na Slovensku sú tieto...
Katarína Droppová: Vianoce sú šancou vyniknúť prístupom k zákazníkom – tu je 7 kreatívnych spôsobov, ako zaujať

Katarína Droppová: Vianoce sú šancou vyniknúť prístupom k zákazníkom – tu je...

  • 20. novembra 2024
  • 493
  • 0
Vianoce nie sú len o darčekoch a preplnených nákupných košíkoch. Sú o momentoch radosti, autentických príbehoch a výnimočných zážitkoch, ktoré dokážu prehĺbiť vzťah zákazníkov k vášmu obchodu. Objavte inšpirácie, ako priniesť...
Jakub Berčík: Využitie umelej inteligencie v maloobchode

Jakub Berčík: Využitie umelej inteligencie v maloobchode

  • 6. novembra 2024
  • 724
  • 0
Maloobchod je dynamické a neustále sa vyvíjajúce odvetvie, ktoré ovplyvňujú rýchlo sa meniace trendy a inovácie. Umelá inteligencia (AI) sa stala neoddeliteľnou súčasťou maloobchodného sektora, kde výrazne prispieva k...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 18

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok