logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Aktuálne vydanie

TaP 11 – 12/2022: Obchod si musí utiahnuť energetický opasok; Najväčším trendom je zvyšovanie efektivity manipulácie s paletami; Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme, tvrdí Martin Podhradský

TaP 11 – 12/2022: Obchod si musí utiahnuť energetický opasok; Najväčším...

  • 20. decembra 2022
  • 370
  • 0
Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní, ďalších 750 výtlačkov prišlo do manažmentu a nákupcom...
  • TaP 9 – 10/2022: Krízy testujú obchodné centrá; Ekológia a digitál idú ruka v ruke; V kríze musíte  byť ešte viac  viditeľní, tvrdí Martin Kozák

    TaP 9 – 10/2022: Krízy testujú obchodné centrá; Ekológia a digitál idú ruka...

    • 27. októbra 2022
    • 0
  • TaP 7 – 8/2022: Inflácia rozohrala súboj o ceny; pre dodávateľské reťazce sú podstatné rýchlosť a presnosť; Cena a kvalita súvisia menej, než si ľudia myslia, tvrdí Hans Faltys

    TaP 7 – 8/2022: Inflácia rozohrala súboj o ceny; pre dodávateľské reťazce sú...

    • 18. augusta 2022
    • 0
  • TaP 5 – 6/2022: Ukrajina vplýva na slovenské regály; alternatívne pohony sú budúcnosťou zásobovania v mestách; Dávid Jakub ukáže nový pohľad na sortiment v obchodoch cez Fajne potraviny

    TaP 5 – 6/2022: Ukrajina vplýva na slovenské regály; alternatívne pohony sú...

    • 22. júna 2022
    • 0
  • TaP 3 – 4/2022: Potraviny budú mať dlhší život; automatizácia a digitalizácia skladových procesov; Jana Trnovská predstaví online nakupovanie cez Wolt Market

    TaP 3 – 4/2022: Potraviny budú mať dlhší život; automatizácia a...

    • 19. apríla 2022
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
TaP 1 – 2/2022: Na Slovensku sa spustilo zálohovanie; hybridný model nakupovania prežije pandémiu; Matej Varga hovorí o raste siete Môj obchod

TaP 1 – 2/2022: Na Slovensku sa spustilo zálohovanie; hybridný model...

  • 16. februára 2022
  • 1607
  • 0
Prvé číslo časopisu TaPmag v tomto roku vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, z čoho 9000 kusov prišlo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní združených v maloobchodných alianciách, ďalších 750 výtlačkov putovalo do...
TaP 11 – 12/2021: Potraviny dramaticky prepisujú cenovky; konzervám praje rýchla doba; marketing zasiahla ekológia

TaP 11 – 12/2021: Potraviny dramaticky prepisujú cenovky; konzervám praje...

  • 21. decembra 2021
  • 1899
  • 0
Posledné tohtoročné vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, z čoho 9000 kusov prišlo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní združených v maloobchodných alianciách, ďalších 750 výtlačkov putovalo do...
TaP 9 – 10/2021: Prečo maloobchod nemôže predávať lieky; samoobslužné pokladnice sú len začiatok; fajčenie dostáva nové alternatívy

TaP 9 – 10/2021: Prečo maloobchod nemôže predávať lieky; samoobslužné...

  • 27. októbra 2021
  • 1821
  • 0
Aktuálne číslo časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, z čoho 9000 kusov poputovalo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní združených v maloobchodných alianciách, ďalších 750 výtlačkov prišlo do manažmentu...
TaP 7 – 8/2021: Pandémia zvýšila záujem o prácu v maloobchode; Zväz obchodu SR má novú prezidentku; eko trend sa udomácňuje v upratovaní; prehľad najlepších noviniek na trhu

TaP 7 – 8/2021: Pandémia zvýšila záujem o prácu v maloobchode; Zväz obchodu...

  • 19. augusta 2021
  • 1555
  • 0
Najnovšie číslo časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, z čoho 9000 kusov poputovalo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní združených v maloobchodných alianciách, ďalších 750 výtlačkov prišlo do manažmentu...
TaP 5 – 6/2021: Zákon o neprimeraných podmienkach je ako odysea; e-shop potrebuje dobrý plán; trvanlivé potraviny sú v centre pozornosti

TaP 5 – 6/2021: Zákon o neprimeraných podmienkach je ako odysea; e-shop...

  • 9. júna 2021
  • 1843
  • 0
Najnovšie číslo časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní združených v maloobchodných alianciách, ďalších 750 výtlačkov prišlo do manažmentu...
TaP 3 – 4/2021: Privátne značky posilnila kríza; zdravie nesmie na pultoch chýbať; technológie urýchľujú nákup

TaP 3 – 4/2021: Privátne značky posilnila kríza; zdravie nesmie na pultoch...

  • 15. apríla 2021
  • 1819
  • 0
Aktuálne číslo časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, z čoho 9000 kusov prišlo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní združených v maloobchodných alianciách, ďalších 750 výtlačkov putovalo do manažmentu a...
TaP 1 – 2/2021: Smer obchodu udáva pandémia; zákazníci rozhodli o najdôveryhodnejších značkách; mliečne výrobky chutia stále viac

TaP 1 – 2/2021: Smer obchodu udáva pandémia; zákazníci rozhodli o...

  • 17. februára 2021
  • 1878
  • 0
Najnovšie číslo časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, z čoho 9000 kusov prišlo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní združených v maloobchodných alianciách, ďalších 750 výtlačkov putovalo do manažmentu a...
TaP 11 – 12/2020: Rastlinná strava si získava zákazníkov; letáky sa presúvajú do digitálneho sveta; zariadenie predajne vytvára jej atmosféru

TaP 11 – 12/2020: Rastlinná strava si získava zákazníkov; letáky sa...

  • 16. decembra 2020
  • 2417
  • 0
Práve vyšlo nové číslo časopisu TaPmag č. 56 (11 – 12/2020)! Aktuálne číslo časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 600 výtlačkov, z čoho 9800 kusov poputovalo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní združených...
TaP 9 – 10/2020: Druhá vlna pandémie je ohlásená návšteva; sales promo zmenilo stratégiu; pokladne sú mozgom predajne

TaP 9 – 10/2020: Druhá vlna pandémie je ohlásená návšteva; sales promo...

  • 21. októbra 2020
  • 2127
  • 0
Prečítajte si nové číslo časopisu TaPmag č. 55 (9 – 10/2020)! Nové číslo časopisu TaPmag opäť vyšlo v náklade 10 600 výtlačkov, z čoho 9800 kusov poputovalo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní združených...
TaP 7 – 8/2020: Lov na obchodníkov sa skončil; retail ponúka nové príležitosti; nový rozmer udržateľnosti

TaP 7 – 8/2020: Lov na obchodníkov sa skončil; retail ponúka nové...

  • 19. augusta 2020
  • 2077
  • 0
Prečítajte si nové číslo časopisu TaPmag č. 54 (7 – 8/2020)! Nové číslo časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 600 výtlačkov. Z toho 9800 výtlačkov putovalo do schránok prevádzkovateľov tradičných obchodov združených v...
Next
  • 1
  • 2
Strana 1 z 2

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera