logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Blog

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Nastal čas prehodnotiť svoju komunikáciu

Katarína Droppová: Nastal čas prehodnotiť svoju komunikáciu

  • 16. decembra 2020
  • 1585
  • 0
Komunikácia so zákazníkmi by mala tvoriť základ práce každej spoločnosti. Čoraz viac sa však presúva do online prostredia, ktoré raz a navždy zmenilo spôsob, akým komunikujeme a propagujeme novinky a príbehy značiek. Výhodou...
Jakub Berčík: Vidíš, čo vidím ja? Využitie eye trackingu v retaile

Jakub Berčík: Vidíš, čo vidím ja? Využitie eye trackingu v retaile

  • 19. novembra 2020
  • 1974
  • 0
V maloobchodných spotrebiteľských prieskumoch najmä na západe je značne populárnym nástrojom eye tracking, a to predovšetkým pri skúmaní spotrebiteľského správania a rozhodovania počas nákupu. Pomocou merania vizuálnej...
Katarína Droppová: Kto prv príde, ten prv berie

Katarína Droppová: Kto prv príde, ten prv berie

  • 5. novembra 2020
  • 1723
  • 0
Vianoce sa pomaly blížia a aj napriek pandémii si ich budú chcieť Slováci užiť. Je to čas pre obchodníkov zintenzívniť svoju komunikáciu a predať to, čo majú na skladoch. Novembrový Black Friday a Cyber Monday sú na to tiež...
Jakub Berčík: Technológie, ktoré môžu pomôcť v retaile počas pandémie

Jakub Berčík: Technológie, ktoré môžu pomôcť v retaile počas pandémie

  • 22. októbra 2020
  • 2321
  • 0
Druhá vlna pandémie Covid-19 so sebou priniesla sprísnené opatrenia, ktoré ovplyvnili komfort nakupovania. Opätovne sa zavádzajú opatrenia v podobe obmedzenia počtu kupujúcich na predajnej ploche, povinná dezinfekcia, meranie...
Katarína Droppová: Začnite platiť vašu agentúru za výstupy, nie za čas

Katarína Droppová: Začnite platiť vašu agentúru za výstupy, nie za čas

  • 8. októbra 2020
  • 1522
  • 0
Všetko sa v týchto dňoch krúti okolo druhej vlny koronavírusovej pandémie a s tým súvisiacimi zmenami týkajúcimi sa našich životov. Koronakríza nás naučila byť inovatívnejšími, rýchlejšie zvládnuť viacero vecí súčasne...
Jakub Berčík: Ovplyvňuje kvalita, zloženie či pôvod potravín nákupné správanie?

Jakub Berčík: Ovplyvňuje kvalita, zloženie či pôvod potravín nákupné správanie?

  • 24. septembra 2020
  • 1594
  • 0
Medzi kľúčové zmeny v životnom štýle ľudí patrí aj zdravé stravovanie. Vplyvom spomínaných zmien sa za posledné roky výrazným spôsobom zmenilo zmýšľanie pri nákupe potravín. Donedávna bola pre väčšinu zákazníkov v predajniach...
Katarína Droppová: Ako sa rozhodujeme? Víťazí rozum či cit?

Katarína Droppová: Ako sa rozhodujeme? Víťazí rozum či cit?

  • 10. septembra 2020
  • 1787
  • 0
Množstvo z nás si myslí, že sme racionálni ľudia, ktorí sa rozhodujú na základe poznatkov, informácií. Výskumy však ukazujú, že je to presne naopak. Predovšetkým, no nielen, pri nakupovaní víťazia nad rozumom práve emócie....
Jakub Berčík: Mystery shopping má novú technologickú posilu

Jakub Berčík: Mystery shopping má novú technologickú posilu

  • 27. augusta 2020
  • 2284
  • 0
Mystery shopping je celosvetovo využívaná metóda výskumu trhu, ktorej zmyslom je kontrola práce zamestnancov a prezentácie značky očami zákazníka.  Vo všeobecnosti je považovaná za celkom spoľahlivú a presnú metódu, ktorej...
Katarína Droppová: Jesenná predpoveď maloobchodu

Katarína Droppová: Jesenná predpoveď maloobchodu

  • 13. augusta 2020
  • 1768
  • 0
Koronakríza zmenila nakupovanie, čo znamená, že aj obchodníci musia zmeniť svoje stratégie a zvýšiť úsilie pred najsilnejším predajným obdobím roka. Je potrebné si uvedomiť, že toto ochorenie len tak nezmizne, preto je...
Jakub Berčík: Aká budúcnosť čaká propagačné materiály v retaili?

Jakub Berčík: Aká budúcnosť čaká propagačné materiály v retaili?

  • 29. júla 2020
  • 1574
  • 0
In-store komunikácia a propagačné materiály existujú v rôznych formách a prevedeniach, pričom je odvážne si myslieť, že všetky fungujú rovnako a na 100 %. Otázkou, ktorú musí každý predajca zodpovedať, je efekt daného...
PreviousNext
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Strana 5 z 12

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera