logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Blog

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Jakub Berčík: Príjemná nákupná atmosféra ako konkurenčná výhoda

Jakub Berčík: Príjemná nákupná atmosféra ako konkurenčná výhoda

  • 9. júna 2021
  • 2033
  • 0
Konkurenčné prostredie je náročné a ponuka maloobchodných predajcov sa výrazným spôsobom neodlišuje. Do popredia sa dostáva najmä význam lokalizácie a dostupnosti. Úspešný predajca je ten, ktorý poskytne svojim zákazníkom...
Katarína Droppová: Viete, čo od vás očakávajú zákazníci?

Katarína Droppová: Viete, čo od vás očakávajú zákazníci?

  • 27. mája 2021
  • 1465
  • 0
Množstvo firiem a značiek podstúpilo v minulom roku rýchlu transformáciu svojej ponuky aj predajných kanálov, aby udržalo krok s aktuálnou situáciou a nestratilo zákazníkov. V súvislosti s uvoľňovaním opatrení a nadchádzajúcim...
Jakub Berčík: Oplatí sa využívať reakčný marketing?

Jakub Berčík: Oplatí sa využívať reakčný marketing?

  • 13. mája 2021
  • 1653
  • 0
Marketingové aktivity mnohých firiem počas koronakrízy preukázali, že nie je nič, na čo by nedokázali reflektovať. Mnohé značky po celom svete sa opierajú o súčasné dianie doma i vo svete a ťažia z tém v spojení so svojimi...
Katarína Droppová: Ako naštartovať svoj biznis po korone?

Katarína Droppová: Ako naštartovať svoj biznis po korone?

  • 29. apríla 2021
  • 1585
  • 0
Ak ste majiteľom firmy alebo obchodu, možno by vás zaujímalo, prečo sa toľko hovorí o konkrétnej značke či o vašom konkurentovi v miestnej tlači či v online priestore, zatiaľ čo o vás nikto netuší. Dať o sebe vedieť je určite...
Katarína Droppová: Dôveryhodnosť vašej firmy stojí na riaditeľovi a pozitívnych článkoch

Katarína Droppová: Dôveryhodnosť vašej firmy stojí na riaditeľovi a...

  • 1. apríla 2021
  • 1297
  • 0
Pokračujúca pandémia a lockdown prinútili mnohé spoločnosti zmeniť nielen svoje pracovné zvyklosti, ale aj spôsob komunikácie. Bežnými sa stali práca z domu, virtuálne stretnutia, nákupy cez e-shopy a komunikácia sa presunula...
Jakub Berčík: V mieste predaja už nestačí len komunikovať. Treba vedieť, v čom zaujať

Jakub Berčík: V mieste predaja už nestačí len komunikovať. Treba vedieť, v...

  • 18. marca 2021
  • 1624
  • 0
Marketingová komunikácia v mieste predaja je dnes natoľko rozšírená, že ju nájdeme aj v tých najmenších predajniach, pričom často ju vnímame ako samozrejmosť. K tradičným reklamným nosičom sa snažia obchodníci pridávať zážitok...
Katarína Droppová: Inšpirujte sa tými najlepšími

Katarína Droppová: Inšpirujte sa tými najlepšími

  • 4. marca 2021
  • 1312
  • 0
Vo svojich blogoch sa venujem komunikácii a odporúčaniam ako na ňu – a to vo všetkých smeroch. Pretože komunikácia nie je len medzi nami, ľuďmi, ale aj medzi zákazníkmi, partnermi, kolegami. Skrátka je všade okolo nás....
Jakub Berčík: Potravinový semafor – Ideme hlavou proti múru?

Jakub Berčík: Potravinový semafor – Ideme hlavou proti múru?

  • 18. februára 2021
  • 1869
  • 0
Kým v Európe už dávno prebiehajú rozsiahle diskusie ku konceptom a kritériám označovania výživových hodnôt potravín, Slovensko nedávno prišlo s vlastným spôsobom označenia, tzv. potravinovým semaforom. Namiesto zapojenia sa do...
Katarína Droppová: Viete, na ktoré sociálne siete sa má zamerať vaša firma?

Katarína Droppová: Viete, na ktoré sociálne siete sa má zamerať vaša firma?

  • 4. februára 2021
  • 1414
  • 0
Ak ste si dali novoročné predsavzatie, že viac zviditeľníte vašu firmu, teraz je ten správny čas. Dnes je už samozrejmé mať webovú stránku a byť na sociálnych sieťach. Veď kto tam nie je, akoby ani nebol. No aj tu je dobré...
Jakub Berčík: Ako dopadli vianočné reklamné spoty v roku poznačenom koronakrízou?

Jakub Berčík: Ako dopadli vianočné reklamné spoty v roku poznačenom...

  • 13. januára 2021
  • 2073
  • 0
Vianočné obdobie sa v roku 2020 výrazne líšilo od toho, na ktoré sme boli bežne zvyknutí. Pandémia ovplyvňuje naše životy a tým samozrejme sa to dotklo aj tradičných predvianočných nákupov. Neustále sa meniace opatrenia...
PreviousNext
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Strana 5 z 13

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera