Konkurenčné prostredie je náročné a ponuka maloobchodných predajcov sa výrazným spôsobom neodlišuje. Do popredia sa dostáva najmä význam lokalizácie a dostupnosti. Úspešný predajca je ten, ktorý poskytne svojim zákazníkom...
Množstvo firiem a značiek podstúpilo v minulom roku rýchlu transformáciu svojej ponuky aj predajných kanálov, aby udržalo krok s aktuálnou situáciou a nestratilo zákazníkov. V súvislosti s uvoľňovaním opatrení a nadchádzajúcim...
Marketingové aktivity mnohých firiem počas koronakrízy preukázali, že nie je nič, na čo by nedokázali reflektovať. Mnohé značky po celom svete sa opierajú o súčasné dianie doma i vo svete a ťažia z tém v spojení so svojimi...
Ak ste majiteľom firmy alebo obchodu, možno by vás zaujímalo, prečo sa toľko hovorí o konkrétnej značke či o vašom konkurentovi v miestnej tlači či v online priestore, zatiaľ čo o vás nikto netuší. Dať o sebe vedieť je určite...
Pokračujúca pandémia a lockdown prinútili mnohé spoločnosti zmeniť nielen svoje pracovné zvyklosti, ale aj spôsob komunikácie. Bežnými sa stali práca z domu, virtuálne stretnutia, nákupy cez e-shopy a komunikácia sa presunula...
Marketingová komunikácia v mieste predaja je dnes natoľko rozšírená, že ju nájdeme aj v tých najmenších predajniach, pričom často ju vnímame ako samozrejmosť. K tradičným reklamným nosičom sa snažia obchodníci pridávať zážitok...
Vo svojich blogoch sa venujem komunikácii a odporúčaniam ako na ňu – a to vo všetkých smeroch. Pretože komunikácia nie je len medzi nami, ľuďmi, ale aj medzi zákazníkmi, partnermi, kolegami. Skrátka je všade okolo nás....
Kým v Európe už dávno prebiehajú rozsiahle diskusie ku konceptom a kritériám označovania výživových hodnôt potravín, Slovensko nedávno prišlo s vlastným spôsobom označenia, tzv. potravinovým semaforom. Namiesto zapojenia sa do...
Ak ste si dali novoročné predsavzatie, že viac zviditeľníte vašu firmu, teraz je ten správny čas. Dnes je už samozrejmé mať webovú stránku a byť na sociálnych sieťach. Veď kto tam nie je, akoby ani nebol. No aj tu je dobré...
Vianočné obdobie sa v roku 2020 výrazne líšilo od toho, na ktoré sme boli bežne zvyknutí. Pandémia ovplyvňuje naše životy a tým samozrejme sa to dotklo aj tradičných predvianočných nákupov. Neustále sa meniace opatrenia...