logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viac ako tretina Slovákov plánuje nakupovať väčšinu vianočných darčekov online. Takéto nákupy sú...
  • Spoločnosť Geis otestovala v bežnej prevádzke na rozvozových trasách v oblasti moravského...
  • Jan Semotán preberá vedenie celej retailovej siete Sportisimo, ktorá zahŕňa takmer 240 predajní...
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Profily 0
852
Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu ochutnať Smotanový jogurt s príchuťou Jablková štrúdľa alebo Cappuccino. „Momentálne silno nastupuje trend mliečnych výrobkov bez pridaného cukru, s nízkym obsahom tuku a vysokým obsahom bielkovín. Spotrebitelia tiež prejavujú záujem o nové a nezvyčajné chuťové zážitky,“ vraví v rozhovore Zuzana Žubor Kágerová, sales and marketing  director spoločnosti Zvolenská mliekareň.

Aké sú dnes najväčšie trendy a inovácie v produkcii mliečnych výrobkov a ako na ne Zvolenská mliekareň reaguje?

Naša spoločnosť sleduje veľmi pozorne všetky trendy, ktoré k nám prichádzajú aj od našich exportných zákazníkov. Momentálne silno nastupuje trend mliečnych výrobkov bez pridaného cukru, s nízkym obsahom tuku a vysokým obsahom bielkovín. Čo sa týka trendu proteínových výrobkov, myslím si, že situácia sa pomaly stabilizuje, skôr vnímam výrazný nárast v kategórii lactose free produktov. Spotrebitelia prejavujú záujem o nové a nezvyčajné chuťové zážitky. Príchute kombinujúce ovocie s kvetinovými alebo korenistými tónmi, ako napríklad mango s ibištekom či čučoriedka s kardamónom, získavajú na popularite. Sú to takzvané swicy príchute.

Ako reagujete na zvyšujúci sa záujem spotrebiteľov o čo najčerstvejšie výrobky?

Naša spoločnosť vyrába len čerstvé potraviny z čerstvého mlieka, preto naše výrobky nemajú dobu spotreby dlhšiu ako 30 dní. Je to pre nás na jednej strane konkurenčná výhoda, ale na druhej strane naše výrobky majú oveľa kratší čas na predaj ako konkurenčné. Pri novinkách si potom môžeme myslieť, že výrobok spotrebiteľa nezaujal a konkurenčný áno, ale konkurencii môže nahrávať dlhšia trvanlivosť a fakt, že jej produkty sú vyrobené z UHT mlieka. Podotkla by som ešte, že aj napriek tomu, že čerstvé kategórie naberajú na čoraz väčšej sile, na niektorých predajných plochách sa stále väčšia váha a priestor ponechávajú trvanlivým produktom v porovnaní so zahraničím.

Aké novinky ste priniesli na trh v poslednej dobe alebo sa len chystáte uviesť?

Naším posledným počinom sú limitované edície letná a zimná. Smotanový jogurt s príchuťou Jablková štrúdľa a Smotanový jogurt s príchuťou Cappuccino a v kategórii zmrzlina jednoznačne Pistáciová. V kategórii nápojov sme uviedli jogurtové nápoje s probiotickými kultúrami Jahoda, Banán a Višňa.

Ako tieto novinky propagujete a ako na ne spotrebitelia reagujú?

Vychádzame z toho, že spotrebitelia majú záujem o novinky a snažíme sa ich umiestniť do promo akcií a využívame naše sociálne siete, kde realizujeme rôzne súťaže a aktivity na podporu novinky. Bohužiaľ v maloobchodnej prevádzke, respektíve na regáli, má výrobok len tri sekundy, aby spotrebiteľa zaujal. Niekedy je to veľmi náročné. S čím však máme veľmi pozitívnu skúsenosť, sú ochutnávky priamo na predajnej ploche. Dostaneme priamo spätnú väzbu od spotrebiteľov a aj vysvedčenie, či sa novinka podarila alebo nie.

Ako vnímate trendy ako výrobky ready to go alebo ready to eat alebo domáca výroba priamo v zázemí predajne?

Toto vnímame intenzívne hlavne zo zahraničia, kde sú vytvorené veľkorysé časti pre čerstvý tovar a produkty to go, grab to go a podobne. Aj v niektorých slovenských potravinách som už videla výrobu jogurtov priamo v zázemí predajne. Myslím, si, že je to skvelé využitie pracovnej sily a konkurenčná výhoda, ak si sami vyrábajú jogurty s cereáliami a ovocím alebo dezerty z kyslej smotany. Dokonca mám už dlho v hlave nápad predávať počas letných mesiacov zmrzlinu, ktorú by sme pripravili pre obchodného partnera a spoločne možno vybudovali nejaký kiosk.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok