logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Katarína Droppová

Pôsobí ako managing director so špecializáciou na korporátnu a krízovú komunikáciu v agentúre 10/10 COMMUNICATIONS. V oblasti marketingu, komunikácie a PR sa Katarína Droppová pohybuje už viac ako 23 rokov. Svoju kariéru začala ako media buyer vo fullservisovej reklamnej a PR agentúre VYV, neskôr tam pôsobila na pozícii media director. Od roku 2004 bola na pozícii managing directora v PR agentúre MCC, dnes pôsobí v komunikačnej agentúre 10/10 COMMUNICATIONS. Pod jej vedením získali agentúry viacero prestížnych prvých miest súťaže z oblasti komunikácie – PROKOP, ktoré udeľuje Asociácia PR agentúr SR, ako aj shortlistov na medzinárodnej súťaži v oblasti public relations Emea Sabre Awards. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti komplexného PR, najmä reputation a brand manažmentu, CSR či krízovej komunikácie. Viedla komunikácie značiek ako Tesco Stores, Pepsi Cola, VÚB banka, Nikon, Tchibo Slovensko, Colgate – Palmolive či Metro Cash & Carry. Podieľala sa aj na uvedení olympijskej kolekcie 2012 pre značku Alpine Pro známu svojim čičmianskym vzorom, stála aj za úspešným riešením krízovej komunikácie metanolovej kauzy pre Sekciu importérov liehovín Zväzu obchodu SR.

Katarína Droppová: Chcete viac predávať? Využite vo svojom obchode tieto triky a vedecké poznatky

Katarína Droppová: Chcete viac predávať? Využite vo svojom obchode tieto...

  • 1. marca 2023
  • 256
  • 0
Vedeli ste, že obchodníci s kozmetikou majú jedny z najlepších predajov aj marží v maloobchode? Môže sa to podariť aj vám, stačí len využiť pár trikov založených na vedeckých poznatkoch. Podľa...
  • Aj dospelí sa chcú zabávať

    Aj dospelí sa chcú zabávať

    • 1. februára 2023
    • 0
  • Chcete viac predávať? Zlepšite život svojim zákazníkom

    Chcete viac predávať? Zlepšite život svojim zákazníkom

    • 8. decembra 2022
    • 0
  • Chcete osloviť generáciu Z? Prineste zaujímavý obsah, inšpiratívne príbehy aj riešenia na ich problémy

    Chcete osloviť generáciu Z? Prineste zaujímavý obsah, inšpiratívne príbehy...

    • 10. novembra 2022
    • 0
  • Generácia Z sú vaši budúci zákazníci. Ste na ňu pripravení?

    Generácia Z sú vaši budúci zákazníci. Ste na ňu pripravení?

    • 13. októbra 2022
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Cena produktov bude pre spotrebiteľov čoraz dôležitejšia, hovoria prieskumy

Katarína Droppová: Cena produktov bude pre spotrebiteľov čoraz dôležitejšia,...

  • 20. septembra 2022
  • 453
  • 0
Zvyšujúce sa náklady za energie, nehnuteľnosti ako aj možné prepúšťanie a ďalšie problémy predstavujú zvýšený nápor na rozhodovanie spotrebiteľov, aký tovar si kúpia. Dokonca až 6 z 10 spotrebiteľov tvrdí, že nízka cena bude...
Spolupracujete s influencerom? Ak má veľa fanúšikov, nemusí to hneď znamenať, že sa zvýši váš obrat

Spolupracujete s influencerom? Ak má veľa fanúšikov, nemusí to hneď...

  • 17. augusta 2022
  • 586
  • 0
Vedeli ste, že až 87 % fanúšikov po zhliadnutí zaujímavého príspevku ich obľúbeného influencera s informáciami o produkte vykoná konkrétnu akciu? Buď kliknú na sledovanie značky, navštívia jej eshop alebo dokonca rovno...
5 tipov, ako spoznať či je daný influencer vhodný pre vašu značku

5 tipov, ako spoznať či je daný influencer vhodný pre vašu značku

  • 20. júla 2022
  • 788
  • 0
Výskumy hovoria, že predaj výrobkov prostredníctvom influencera sa firmám môže oplatiť. Influencer marketing je čoraz populárnejší aj na Slovensku. Viete však, ako spoznať kvalitného influencera presne pre vašu značku?...
Ešte nemáte svojho influencera? Možno sa pre vašu značku ani nehodí

Ešte nemáte svojho influencera? Možno sa pre vašu značku ani nehodí

  • 22. júna 2022
  • 705
  • 0
Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú presvedčení, že bez tohto proma nestihnú držať krok s konkurenciou. Skúsení marketéri im však dajú jednu dôležitú radu – tento druh reklamy...
Zdržte zákazníkov v obchode a hovorte s nimi – odvďačia sa vám vernosťou a opakovanými nákupmi

Zdržte zákazníkov v obchode a hovorte s nimi – odvďačia sa vám vernosťou...

  • 25. mája 2022
  • 792
  • 0
Prieskumy ukazujú, že za zvýšením tržieb nestojí len široká ponuka tovaru, nízke ceny a akciový tovar. Oveľa kľúčovejšie sú iné skutočnosti – atmosféra, ktorá v obchode panuje. Nakúpiť čo najviac a ísť – to je ideálna...
Katarína Droppová: Prečo zľavy nie sú pre obchodníkov dobrý nápad a čo s tým?

Katarína Droppová: Prečo zľavy nie sú pre obchodníkov dobrý nápad a čo s tým?

  • 27. apríla 2022
  • 1026
  • 0
Priznajme si to – ako zákazníci máme radi dobrý nákup. Navyše, ak je za výhodnú cenu alebo dokonca lacnejší, ako sme pôvodne očakávali, zažijeme aj príjemnú dávku endorfínov. Pre predajcu môžu byť zľavy nástrojom zvyšujúcim...
Katarína Droppová: Keď je menej viac alebo široká ponuka môže byť aj demotivujúca

Katarína Droppová: Keď je menej viac alebo široká ponuka môže byť aj...

  • 31. marca 2022
  • 935
  • 0
V dnešnej modernej dobe je zaužívané, že čím máme toho na výber viac, tým lepšie. Štúdie však ukazujú presný opak – nielenže ľudia menej nakupujú, keď im toho ponúkneme príliš, ale v konečnom dôsledku sú so svojou voľbou aj...
Katarína Droppová: Chce vaša firma podporiť ľudí na Ukrajine? Urobte to správne

Katarína Droppová: Chce vaša firma podporiť ľudí na Ukrajine? Urobte to správne

  • 3. marca 2022
  • 873
  • 0
Situácia na Ukrajine je vážna a je preto pochopiteľné, že nám osud našich východných susedov nie je ľahostajný. Množstvo jednotlivcov a firiem chce podporiť tých, ktorí to skutočne potrebujú – tu je niekoľko tipov, ako to...
Katarína Droppová: Životné prostredie vs. cena produktov? Toto sú tohtoročné trendy v maloobchode

Katarína Droppová: Životné prostredie vs. cena produktov? Toto sú tohtoročné...

  • 3. februára 2022
  • 1025
  • 0
V predošlom blogu sme sa pozreli na marketingové výzvy, tentoraz sa zameriame na trendy, ktoré by mali podľa odborníkov v tomto roku ovplyvniť maloobchod. Dôraz by sme mali klásť na sociálne siete, pridanú hodnotu produktov,...
Katarína Droppová: Posilnite hodnotu vlastnej značky. Aké trendy ovládnu marketing v roku 2022?

Katarína Droppová: Posilnite hodnotu vlastnej značky. Aké trendy ovládnu...

  • 23. decembra 2021
  • 1824
  • 0
Je tu koniec roka a s ním sa väčšine ľudí z obchodu a marketingu spája bilancovanie a plánovanie aktivít na budúci rok. Pozrime sa preto, aké trendy by vo vašej marketingovej a komunikačnej stratégii nemali rozhodne chýbať...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 6

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera