Katarína Droppová
Vedeli ste, že obchodníci s kozmetikou majú jedny z najlepších predajov aj marží v maloobchode? Môže sa to podariť aj vám, stačí len využiť pár trikov založených na vedeckých poznatkoch. Podľa...
Katarína Droppová: Cena produktov bude pre spotrebiteľov čoraz dôležitejšia,...
Zvyšujúce sa náklady za energie, nehnuteľnosti ako aj možné prepúšťanie a ďalšie problémy predstavujú zvýšený nápor na rozhodovanie spotrebiteľov, aký tovar si kúpia. Dokonca až 6 z 10 spotrebiteľov tvrdí, že nízka cena bude...
Spolupracujete s influencerom? Ak má veľa fanúšikov, nemusí to hneď...
Vedeli ste, že až 87 % fanúšikov po zhliadnutí zaujímavého príspevku ich obľúbeného influencera s informáciami o produkte vykoná konkrétnu akciu? Buď kliknú na sledovanie značky, navštívia jej eshop alebo dokonca rovno...
5 tipov, ako spoznať či je daný influencer vhodný pre vašu značku
Výskumy hovoria, že predaj výrobkov prostredníctvom influencera sa firmám môže oplatiť. Influencer marketing je čoraz populárnejší aj na Slovensku. Viete však, ako spoznať kvalitného influencera presne pre vašu značku?...
Ešte nemáte svojho influencera? Možno sa pre vašu značku ani nehodí
Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú presvedčení, že bez tohto proma nestihnú držať krok s konkurenciou. Skúsení marketéri im však dajú jednu dôležitú radu – tento druh reklamy...
Zdržte zákazníkov v obchode a hovorte s nimi – odvďačia sa vám vernosťou...
Prieskumy ukazujú, že za zvýšením tržieb nestojí len široká ponuka tovaru, nízke ceny a akciový tovar. Oveľa kľúčovejšie sú iné skutočnosti – atmosféra, ktorá v obchode panuje. Nakúpiť čo najviac a ísť – to je ideálna...
Katarína Droppová: Prečo zľavy nie sú pre obchodníkov dobrý nápad a čo s tým?
Priznajme si to – ako zákazníci máme radi dobrý nákup. Navyše, ak je za výhodnú cenu alebo dokonca lacnejší, ako sme pôvodne očakávali, zažijeme aj príjemnú dávku endorfínov. Pre predajcu môžu byť zľavy nástrojom zvyšujúcim...
Katarína Droppová: Keď je menej viac alebo široká ponuka môže byť aj...
V dnešnej modernej dobe je zaužívané, že čím máme toho na výber viac, tým lepšie. Štúdie však ukazujú presný opak – nielenže ľudia menej nakupujú, keď im toho ponúkneme príliš, ale v konečnom dôsledku sú so svojou voľbou aj...
Katarína Droppová: Chce vaša firma podporiť ľudí na Ukrajine? Urobte to správne
Situácia na Ukrajine je vážna a je preto pochopiteľné, že nám osud našich východných susedov nie je ľahostajný. Množstvo jednotlivcov a firiem chce podporiť tých, ktorí to skutočne potrebujú – tu je niekoľko tipov, ako to...
Katarína Droppová: Životné prostredie vs. cena produktov? Toto sú tohtoročné...
V predošlom blogu sme sa pozreli na marketingové výzvy, tentoraz sa zameriame na trendy, ktoré by mali podľa odborníkov v tomto roku ovplyvniť maloobchod. Dôraz by sme mali klásť na sociálne siete, pridanú hodnotu produktov,...
Katarína Droppová: Posilnite hodnotu vlastnej značky. Aké trendy ovládnu...
Je tu koniec roka a s ním sa väčšine ľudí z obchodu a marketingu spája bilancovanie a plánovanie aktivít na budúci rok. Pozrime sa preto, aké trendy by vo vašej marketingovej a komunikačnej stratégii nemali rozhodne chýbať...