Katarína Droppová
V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so značkami menia rýchlejšie než kedykoľvek predtým. Preto je sledovanie aktuálnych trendov nevyhnutné pre...
Prečo načúvanie zákazníkom funguje lepšie ako akcie a vysoké zľavy
Môže sa zdať, že aktuálna doba maloobchodníkom nepraje a zvyšovanie cien spolu s infláciou nútia zákazníkov výrazne šetriť. Pre šikovných predajcov je však aj toto obdobie šancou na zvýšenie obratov. Ľudia si musia naplniť...
Snažíte sa získať stále nových zákazníkov? Vieme, prečo to nerobiť
Snažíte sa, aby ste prilákali stále nových zákazníkov do svojej predajne a tým zvýšili svoje predaje? Výskumy ukazujú, že je načase to zmeniť. Kto by nechcel predávať viac? Aj preto sa život obchodníkov točí okolo ponuky...
Katarína Droppová: Chcete viac predávať? Využite vo svojom obchode tieto...
Vedeli ste, že obchodníci s kozmetikou majú jedny z najlepších predajov aj marží v maloobchode? Môže sa to podariť aj vám, stačí len využiť pár trikov založených na vedeckých poznatkoch. Podľa odborníkov je za výborným...
Aj dospelí sa chcú zabávať
Hovorí sa, že šťastie si za peniaze nekúpiš. Aktuálne prieskumy však ukazujú, že aspoň krátky pocit šťastia sa dá kúpiť vo forme produktu, ktorý kupcovi urobí radosť. Terapia odmenami a sledovaním zábavných videí je...
Chcete viac predávať? Zlepšite život svojim zákazníkom
Máme tu najsilnejšie predajné obdobie roka a obchodníci sa predháňajú v ponuke tých najskvelejších darčekov pre všetkých. Sme zahltení reklamou z televízie, novín, rádií aj sociálnych sietí. No aj keď si väčšina obchodníkov...
Chcete osloviť generáciu Z? Prineste zaujímavý obsah, inšpiratívne príbehy...
Generácia Z tvorila už v roku 2020 41 % svetovej populácie a v roku 2030 by mala byť najpočetnejšou skupinou na trhu práce. Jej kúpna sila sa odhaduje až na 360 miliárd dolárov. Ako sme si písali v predošlom blogu, sú to mladí...
Generácia Z sú vaši budúci zákazníci. Ste na ňu pripravení?
Mladí ľudia od 10 do 25 rokov sú cieľovou skupinou so silným kúpnym potenciálom. Aktuálne výskumy však ukazujú, že klasický typ reklamy, ktorý značky používajú, na nich nezaberá. Čo je pre nich dôležité a ako ich osloviť?...
Katarína Droppová: Cena produktov bude pre spotrebiteľov čoraz dôležitejšia,...
Zvyšujúce sa náklady za energie, nehnuteľnosti ako aj možné prepúšťanie a ďalšie problémy predstavujú zvýšený nápor na rozhodovanie spotrebiteľov, aký tovar si kúpia. Dokonca až 6 z 10 spotrebiteľov tvrdí, že nízka cena bude...
Spolupracujete s influencerom? Ak má veľa fanúšikov, nemusí to hneď...
Vedeli ste, že až 87 % fanúšikov po zhliadnutí zaujímavého príspevku ich obľúbeného influencera s informáciami o produkte vykoná konkrétnu akciu? Buď kliknú na sledovanie značky, navštívia jej eshop alebo dokonca rovno...
5 tipov, ako spoznať či je daný influencer vhodný pre vašu značku
Výskumy hovoria, že predaj výrobkov prostredníctvom influencera sa firmám môže oplatiť. Influencer marketing je čoraz populárnejší aj na Slovensku. Viete však, ako spoznať kvalitného influencera presne pre vašu značku?...