Takmer 30 rokov skúseností v maloobchode…
Skupina ATOZ Retail je súčasťou ATOZ Group (firma sa zaoberá B2B komunikáciou v oblastiach logistiky, retailu, obalového priemyslu, farmácie a HoReCa segmentu). Prvou aktivitou spoločnosti bolo uvedenie mesačníka Zboží&Prodej, zameraného na český obchod s rýchloobrátkovým tovarom. Ponuku časopisov doplnil v roku 2011 Tovar&Predaj, dvojmesačník venovaný trhu rýchloobrátkového tovaru na Slovensku. Pod krídla skupiny ATOZ Retail prešiel v roku 2012 taktiež plagát TOP 30 českého a slovenského obchodu.
V rámci stratégie 360˚ sme sa v uplynulých rokoch zamerali taktiež na online projekty, ktoré tlačené médiá dopĺňajú. Každý z časopisov má spravodajský web, elektronický newsletter a stránky na sociálnych sieťach Facebook, LinkedIn a YouTube.
V roku 2001 odštartoval v Českej republike marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, vtedy ešte pod názvom Zvolen výrobkem roku spotřebiteli, ktorý oceňuje inovácie na trhu rýchloobrátkového tovaru. Týmto krokom Atoz Retail v ČR rozbehol svoje ďalšie aktivity v oblasti organizovania akcií pre profesionálov z maloobchodu. V roku 2015 v spojitosti s programom Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka Atoz Retail prišiel s projektom Důvěryhodné značky, ktorý oceňuje značky na českom trhu.
V roku 2005 po prvýkrát prebehlo v Prahe letné spoločenské stretnutie Retail Business Mixer, v roku 2008 nasledoval 1. kongres na podporu domáceho maloobchodného trhu Samoška. Novinkou roku 2013 bola konferencia určená majiteľom a prevádzkovateľom čerpacích staníc s názvom Čerpačka.
V roku 2014 Atoz Retail svoje portfólio rozšíril o dva projekty zamerané na podporu lekární na českom trhu: dvojmesačník Pharma Profit a rovnomenný kongres.
V roku 2012 preniesol ATOZ Retail svoje aktivity aj na Slovensko, kde premiérovo usporiadal 1. ročník projektu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka a kongres Samoška. Od roku 2016 organizuje na Slovensku aj marketingový program Dôveryhodné značky, ktorý oceňuje značky na slovenskom trhu.