logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Blog

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Jakub Berčík: Môžu reťazce pomôcť spotrebiteľovi pri výbere zdravších potravín?

Jakub Berčík: Môžu reťazce pomôcť spotrebiteľovi pri výbere zdravších potravín?

  • 11. novembra 2021
  • 1390
  • 0
Zloženie stravy podľa odborníkov výrazne vplýva na ľudský organizmus, a to v negatívnom aj pozitívnom zmysle. Nadmerný energetický príjem v kombinácii s nedostatkom pohybu či vysokým obsahom jednoduchých cukrov alebo soli v...
Katarína Droppová: Ak hľadáte efektívnu komunikáciu, reklama nemusí byť to pravé

Katarína Droppová: Ak hľadáte efektívnu komunikáciu, reklama nemusí byť to pravé

  • 28. októbra 2021
  • 976
  • 0
Blíži sa najsilnejšie predajné obdobie roka – Black Friday a hneď po ňom Vianoce. Nadnárodné korporácie a veľké spoločnosti zintenzívnia svoju komunikáciu a pre stredné a malé firmy či lokálnych predajcov sa môže zdať, že...
Jakub Berčík: Je príjemná vôňa štandardom pri nákupe potravín?

Jakub Berčík: Je príjemná vôňa štandardom pri nákupe potravín?

  • 14. októbra 2021
  • 1170
  • 0
Čuch je najcitlivejším zmyslom ľudského tela. Je oveľa dôležitejší, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Ovplyvňuje 75 % ľudských emócií, a práve prostredníctvom čuchu si ľudský mozog dokáže zapamätať až 35 % všetkých...
Katarína Droppová: Z pokazeného výrobku obviní zákazník obchodníka, tvrdia prieskumy

Katarína Droppová: Z pokazeného výrobku obviní zákazník obchodníka, tvrdia...

  • 30. septembra 2021
  • 1030
  • 0
Pokazenie či nesprávne fungovanie výrobku je pre obchodníkov nepríjemnou záležitosťou, niekedy až nočnou morou. Musia riešiť sťažnosti zákazníkov aj reklamácie. Práve tieto situácie však mnohokrát stoja za zničením dobrého...
Jakub Berčík: Sila zvyku pri nákupe potravín

Jakub Berčík: Sila zvyku pri nákupe potravín

  • 16. septembra 2021
  • 1072
  • 0
Predmetom záujmu mnohých štúdií je pochopiť spotrebiteľské správanie pri nákupe potravín na mieste predaja. Dôvodom je nielen skutočnosť, že je to posledné miesto, ktoré dokáže zvrátiť či ovplyvniť nákupné rozhodovanie, ale...
Katarína Droppová: Sledujte životný štýl vašich zákazníkov a predávajte

Katarína Droppová: Sledujte životný štýl vašich zákazníkov a predávajte

  • 2. septembra 2021
  • 1052
  • 0
Maloobchodníci v minulom aj v tomto roku pocítili zmenu v nákupnom správaní spotrebiteľov. Výrazný pokles návštevnosti kamenných obchodov a naopak vyšší záujem o online nakupovanie zapríčinila pandémia koronavírusu. Aktuálne...
Jakub Berčík: Aké zmeny v spotrebiteľskom správaní prináša zálohovanie nápojových obalov?

Jakub Berčík: Aké zmeny v spotrebiteľskom správaní prináša zálohovanie...

  • 18. augusta 2021
  • 1378
  • 0
O povinnom zálohovaní nápojových obalov existuje viacero článkov, ktoré približujú technologickú a finančnú náročnosť systému pre výrobcov, predajcov a v konečnom dôsledku aj správcu systému. Je tu však ešte jeden dôležitý...
Katarína Droppová: Viete, čo je to fygitálny obchod?

Katarína Droppová: Viete, čo je to fygitálny obchod?

  • 6. augusta 2021
  • 1240
  • 0
Je to tak. Ako sa muži líšia od žien vizuálne, rovnako rozdielne sa stále správajú aj v nakupovaní. Najnovšie prieskumy ukazujú, že kým pre ženy je stále dôležité vyskúšať si tovar alebo sa o ňom dozvedieť viac, pre mužov je...
Jakub Berčík: Význam aroma marketingu v maloobchode

Jakub Berčík: Význam aroma marketingu v maloobchode

  • 21. júla 2021
  • 1206
  • 0
Čuch je najcitlivejším zmyslom ľudského tela. Ovplyvňuje až 75 % emócií, pričom mozog človeka si prostredníctvom neho zapamätá až 35 % informácií. Čuch je teda oveľa dôležitejší ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. To, ako...
Katarína Droppová: Kedy sa vám oplatí spolupráca s influencermi?

Katarína Droppová: Kedy sa vám oplatí spolupráca s influencermi?

  • 24. júna 2021
  • 1255
  • 0
Prezentovanie výrobkov prostredníctvom influencerov je veľmi populárne nielen na Slovensku. Človek, ktorý je sledovaný tisíckami fanúšikov, dokáže predstaviť benefity produktu ľudskou rečou aj pútavým štýlom. Sociálne siete sa...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 3 z 12

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera