logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Blog

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Spolupracujete s influencerom? Ak má veľa fanúšikov, nemusí to hneď znamenať, že sa zvýši váš obrat

Spolupracujete s influencerom? Ak má veľa fanúšikov, nemusí to hneď...

  • 17. augusta 2022
  • 861
  • 0
Vedeli ste, že až 87 % fanúšikov po zhliadnutí zaujímavého príspevku ich obľúbeného influencera s informáciami o produkte vykoná konkrétnu akciu? Buď kliknú na sledovanie značky, navštívia jej eshop alebo dokonca rovno...
Jakub Berčík: Dáta hýbu svetom, ale aj obchodom

Jakub Berčík: Dáta hýbu svetom, ale aj obchodom

  • 3. augusta 2022
  • 927
  • 0
Tak ako všetky odvetvia obchodu, aj samotný maloobchod podlieha rôznym zmenám a trendom, ktoré vplývajú nielen na samotných obchodníkov, ale aj na ich zákazníkov. Transformáciou obchodu zákazník vďaka konkurenčnému prostrediu...
5 tipov, ako spoznať či je daný influencer vhodný pre vašu značku

5 tipov, ako spoznať či je daný influencer vhodný pre vašu značku

  • 20. júla 2022
  • 1094
  • 0
Výskumy hovoria, že predaj výrobkov prostredníctvom influencera sa firmám môže oplatiť. Influencer marketing je čoraz populárnejší aj na Slovensku. Viete však, ako spoznať kvalitného influencera presne pre vašu značku?...
Jakub Berčík: Prečo je dôležité budovanie maloobchodnej siete predajní?

Jakub Berčík: Prečo je dôležité budovanie maloobchodnej siete predajní?

  • 7. júla 2022
  • 1091
  • 0
Výstavba bytov a vznik nových obytných štvrtí na periférii miest, pandémia Covid-19, rast cien energií prehlbuje problém s potravinovými púšťami. Čo sú to potravinové púšte? Ide o územnú oblasť, ktorá má obmedzený prístup k...
Ešte nemáte svojho influencera? Možno sa pre vašu značku ani nehodí

Ešte nemáte svojho influencera? Možno sa pre vašu značku ani nehodí

  • 22. júna 2022
  • 1026
  • 0
Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú presvedčení, že bez tohto proma nestihnú držať krok s konkurenciou. Skúsení marketéri im však dajú jednu dôležitú radu – tento druh reklamy...
Zdržte zákazníkov v obchode a hovorte s nimi – odvďačia sa vám vernosťou a opakovanými nákupmi

Zdržte zákazníkov v obchode a hovorte s nimi – odvďačia sa vám vernosťou...

  • 25. mája 2022
  • 1043
  • 0
Prieskumy ukazujú, že za zvýšením tržieb nestojí len široká ponuka tovaru, nízke ceny a akciový tovar. Oveľa kľúčovejšie sú iné skutočnosti – atmosféra, ktorá v obchode panuje. Nakúpiť čo najviac a ísť – to je ideálna...
Jakub Berčík: Neistota a nákupné správanie

Jakub Berčík: Neistota a nákupné správanie

  • 12. mája 2022
  • 1424
  • 0
Obchod bol v období pandémie súčasťou kritickej infraštruktúry, no napriek tomu nastali zmeny v nákupnom správaní ľudí a je potrebné hľadať nové spôsoby komunikácie, ako byť opäť bližšie k zákazníkovi. Keď v roku 2020 naplno...
Katarína Droppová: Prečo zľavy nie sú pre obchodníkov dobrý nápad a čo s tým?

Katarína Droppová: Prečo zľavy nie sú pre obchodníkov dobrý nápad a čo s tým?

  • 27. apríla 2022
  • 1419
  • 0
Priznajme si to – ako zákazníci máme radi dobrý nákup. Navyše, ak je za výhodnú cenu alebo dokonca lacnejší, ako sme pôvodne očakávali, zažijeme aj príjemnú dávku endorfínov. Pre predajcu môžu byť zľavy nástrojom zvyšujúcim...
Jakub Berčík: Chytľavá hudba v reklame môže pomôcť, ale nie vždy je zárukou úspechu

Jakub Berčík: Chytľavá hudba v reklame môže pomôcť, ale nie vždy je zárukou...

  • 14. apríla 2022
  • 4190
  • 0
V posledných dňoch sa objavila správa o finančných problémoch retailovej značky a spoločnosti Dedoles, ktorá predáva textilný tovar so zábavným dizajnom. Podľa dostupných informácií má spoločnosť problémy s platením faktúr...
Katarína Droppová: Keď je menej viac alebo široká ponuka môže byť aj demotivujúca

Katarína Droppová: Keď je menej viac alebo široká ponuka môže byť aj...

  • 31. marca 2022
  • 1152
  • 0
V dnešnej modernej dobe je zaužívané, že čím máme toho na výber viac, tým lepšie. Štúdie však ukazujú presný opak – nielenže ľudia menej nakupujú, keď im toho ponúkneme príliš, ale v konečnom dôsledku sú so svojou voľbou aj...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 3 z 14

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera