logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Zvyšovanie cien bravčového mäsa a mäsových výrobkov možno očakávať už od polovice apríla....
  • Pavel Vavřínek bol vymenovaný za nového obchodného riaditeľa spoločnosti Mastercard s účinnosťou...
  • Maloobchodné tržby na Slovensku zaznamenali vo februári 2021 výrazný medziročný pokles, a to...
  • Dopyt po rastlinných produktoch každým rokom rastie v celej Európe. Podľa dát zozbieraných...

Téma

Trendy formuje tieň pandémie

Trendy formuje tieň pandémie

  • 3. marca 2021
  • 295
  • 0
Minulý rok od základov prekopal všetky dovtedajšie trendy, ktoré určovali smer retailu. Kým na začiatku roka spotrebitelia uprednostňovali jedno- až dvojdňové nákupy menších košíkov, po nástupe...
  • Do obchodu priplávala rastlinná vlna

    Do obchodu priplávala rastlinná vlna

    • 13. januára 2021
    • 0
  • Druhá vlna pandémie je ohlásená návšteva

    Druhá vlna pandémie je ohlásená návšteva

    • 17. novembra 2020
    • 0
  • Lov na obchodníkov sa skončil

    Lov na obchodníkov sa skončil

    • 9. septembra 2020
    • 0
  • Obchod v čase korony

    Obchod v čase korony

    • 13. júla 2020
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Najprv dobrý život sliepky, potom vajce

Najprv dobrý život sliepky, potom vajce

  • 20. apríla 2020
  • 1987
  • 0
Zákazníkov čoraz viac zaujíma, kde a za akých okolností vznikla potravina, ktorú si odnášajú z obchodu domov. Za obalom hľadajú príbeh a aj podľa toho robia svoje spotrebiteľské rozhodnutia. Platí to aj pri vajciach. Na...
Potraviny na jeden klik

Potraviny na jeden klik

  • 20. februára 2020
  • 2045
  • 0
Vybrať si elektroniku, knihy či oblečenie na internete, zaplatiť elektronicky a zakliknúť dopravu až k  dverám, nie je vôbec problém. Túto formu nakupovania si vyberá čoraz viac spotrebiteľov. Šetrí to čas, zákazníci majú...
Plytvanie nie je v poriadku

Plytvanie nie je v poriadku

  • 13. januára 2020
  • 1864
  • 0
Na svete sa každý rok vyprodukuje zhruba tretina potravín úplne zbytočne. Neskončia totiž na tanieroch, ale v košoch. Vyplýva to z údajov Organizácie pre výživu a poľnohospodárstvo OSN. Vyjadrené číselne, ide o približne 1,3...
Potraviny si žiadajú dobrý príbeh

Potraviny si žiadajú dobrý príbeh

  • 1. novembra 2019
  • 1892
  • 0
Odpovede na otázky, kto a za akých podmienok vypestoval a vyrobil potraviny, ktoré sa dostávajú na pulty predajní, zaujíma čím ďalej, tým viac spotrebiteľov. Ak chcú byť produkty vnímané ako šetrné k životnému prostrediu,...
Obaly sa chcú páčiť

Obaly sa chcú páčiť

  • 26. augusta 2019
  • 2076
  • 0
Snaha o ekológiu verzus ochrana potravín. Výrobcovia i obchodníci hľadajú riešenia, ako prinášať na trh svoje produkty v ekologickejších obaloch a zároveň zachovať ich vlastnosti, aby sa s nimi zbytočne neplytvalo. Čas sa im...
Končí sa doba plastová?

Končí sa doba plastová?

  • 11. júla 2019
  • 2062
  • 0
Jednorazovým plastom odzvonilo. Kvantá pohárov, tanierov či príborov, ktoré spotrebovali rodinné oslavy, opekačky i pracovné porady nahradia ekologickejšie alternatívy. Ich hľadanie však nie je jednoduché ani lacné. Obchodníci...
Sklenená slamka i drevený príbor. Aké alternatívy našli obchodníci k plastom na jedno použitie?

Sklenená slamka i drevený príbor. Aké alternatívy našli obchodníci k plastom...

  • 4. júna 2019
  • 1849
  • 0
Z regálov čoskoro zmiznú plastové príbory, taniere i vatové tyčinky do uší. Od januára 2021 začne platiť zákaz predaja vybraných plastových produktov na jedno použitie. Obchodníci preto dopredávajú posledné zásoby a snažia sa...
Hľadá sa slovenská potravina

Hľadá sa slovenská potravina

  • 3. júna 2019
  • 2067
  • 0
Obchodníci už síce nemusia na dvere svojich predajní lepiť oznam, koľko slovenských potravín spotrebiteľom predávajú, avšak čísla z minulosti sa zásadne nezmenili. Moderný obchod domácim produktom v poslednej dobe venuje...
Paragrafmi proti obchodníkom

Paragrafmi proti obchodníkom

  • 23. apríla 2019
  • 2074
  • 0
Reťazce vykosťujú výrobcov, zneužívajú svoje dominantné postavenie a môžu za zlý stav slovenského agropotravinárstva. To je obraz, aký o obchodníkoch šíri ministerstvo pôdohospodárstva. Viaceré prijaté sa preto snažia o ich...
PET fľaše z prírody vykúpia obchodníci

PET fľaše z prírody vykúpia obchodníci

  • 17. februára 2019
  • 2399
  • 0
Keď sa minulý rok v slovenských médiách objavila fotka rieky zasypanej PET fľašami, ľudia spozorneli. Problém znečistenej prírody nie je len kdesi vo vzdialených chudobných krajinách, ale bytostne sa dotýka aj Slovenska. Rieka...
Next
  • 1
  • 2
Strana 1 z 2

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

V akých formátoch najčastejšie nakupujete?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 11.1k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.4k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.5k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 7.1k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.9k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, online

28. – 30. 6. 2021, SALIMA, Brno

4. – 7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédiá

Bezobalové nakupovanie je zážitkové

8. marca 2021

Tradičný domáci reťazec sa inšpiroval folklórom a tradíciami

27. januára 2021

Profily

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom

5. februára 2021

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera