logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Vo svojich blogoch sa venujem komunikácii a odporúčaniam ako na ňu – a to vo všetkých smeroch....
  • POPAI CE usporadúva ďalší z virtuálnych seminárov, tentokrát na tému digitálnych technológií v...
  • Ministerstvo zdravotníctva pred pár dňami informovalo o zaradení pracovníkov obchodov do zoznamu...
  • Od stredy 3. marca vstúpili do platnosti prísnejšie bezpečnostné opatrenia, ktoré sa dotkli aj...

Publicistika

Trendy formuje tieň pandémie

Trendy formuje tieň pandémie

  • 3. marca 2021
  • 91
  • 0
Minulý rok od základov prekopal všetky dovtedajšie trendy, ktoré určovali smer retailu. Kým na začiatku roka spotrebitelia uprednostňovali jedno- až dvojdňové nákupy menších košíkov, po nástupe...
  • Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Zákazníci oceňujú poctivé pečivo

    Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Zákazníci oceňujú poctivé pečivo

    • 26. februára 2021
    • 0
  • Slovenský maloobchod vlani koronakrízu ustál

    Slovenský maloobchod vlani koronakrízu ustál

    • 19. februára 2021
    • 0
  • Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Mliečna vlna zosilnela

    Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Mliečna vlna zosilnela

    • 5. februára 2021
    • 0
  • Tovar&Predaj 11 – 12/2020: Papier sa kupoval do zásoby

    Tovar&Predaj 11 – 12/2020: Papier sa kupoval do zásoby

    • 25. januára 2021
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Obchod sa mení, pandémia výrazne ovplyvnila online predaj

Obchod sa mení, pandémia výrazne ovplyvnila online predaj

  • 15. januára 2021
  • 598
  • 0
V prechádzajúcom roku, ktorý výrazne poznačila pandémia, bolo mnoho tradičných nákupných zvyklostí narušených. V dôsledku obmedzení museli spotrebitelia prejsť na nové formy nákupov, vrátane využitia online obchodov s donáškou...
Do obchodu priplávala rastlinná vlna

Do obchodu priplávala rastlinná vlna

  • 13. januára 2021
  • 540
  • 0
Síce vyzerajú a chutia ako mäso, ale ich pôvod je potrebné hľadať v rastlinnej ríši. Vegetariánske hamburgery sa postupne udomácňujú aj na slovenskom trhu a nachádzajú si miesto v jedálnom lístku nielen zarytých vegánov, ale...
Tovar&Predaj 11 – 12/2020: Slané môže byť zdravé

Tovar&Predaj 11 – 12/2020: Slané môže byť zdravé

  • 12. januára 2021
  • 170
  • 0
Iba niečo malé na zahryznutie! Slané pochutiny patria medzi tie výrobky, ktoré si spotrebitelia dopriali aj v čase koronakrízy. Chrumkanie v pohodlí domova pri pustenej televízii však nabralo zdravší rozmer. Okrem záujmu...
Spotrebitelia nakupujú menej často, ale vo väčšom. Za aký tovar si priplatia?

Spotrebitelia nakupujú menej často, ale vo väčšom. Za aký tovar si priplatia?

  • 14. decembra 2020
  • 246
  • 0
Počas roka 2020 došlo k medziročnému nárastu cien tovarov a služieb. Spotrebiteľské ceny sa tak oproti minulému roku medziročne zvýšili o 1,5 %. Štatistický úrad SR uvádza, že najviac zdraželi reštaurácie a hotely, v oblasti...
Tovar&Predaj 9 – 10/2020: Maškrtenie sa vrátilo k tradícii

Tovar&Predaj 9 – 10/2020: Maškrtenie sa vrátilo k tradícii

  • 3. decembra 2020
  • 298
  • 0
Chýbajúca sezóna Veľkej noci, ako aj obmedzenie návštev a sociálneho kontaktu zamiešali karty v segmente cukroviniek. Ich predaj výraznejšie neklesol, no zmenil sa charakter nákupného správania v tomto segmente. Jednou z čŕt...
Tovar&Predaj 9 – 10/2020: Kaviarne sa presťahovali domov

Tovar&Predaj 9 – 10/2020: Kaviarne sa presťahovali domov

  • 18. novembra 2020
  • 345
  • 0
Ak sa produkt spája s pocitom bezpečia, pohodlia a pôžitku, v jeho konzumácii nezabráni spotrebiteľom ani pandémia. Práve naopak, v ťažkých časoch sa k nemu ešte viac upnú a dokonca mu pomôžu narásť. To sa stalo v prípade...
Druhá vlna pandémie je ohlásená návšteva

Druhá vlna pandémie je ohlásená návšteva

  • 17. novembra 2020
  • 585
  • 0
Prvá vlna pandémie na jar tohto roka ukázala, akí sú obchodníci dôležití. Nikto už nespomínal miliónové pokuty ani neprimerané podmienky. Podstatné bolo to, aby fungovalo zásobovanie a každý spotrebiteľ sa dostal k základným...
Tovar&Predaj 9 – 10/2020: Spotrebitelia majú v alkohole favoritov

Tovar&Predaj 9 – 10/2020: Spotrebitelia majú v alkohole favoritov

  • 21. októbra 2020
  • 336
  • 0
Keďže si spotrebitelia nemohli počas karantény dopriať pohárik obľúbeného alkoholu v reštauračných zariadeniach či pohostinstvách, jeho konzumácia sa presunula do domovov. Spoločenská izolácia spôsobila rast nákupov produktov...
Tovar&Predaj 7 – 8/2020: Na raňajky sa míňa viac

Tovar&Predaj 7 – 8/2020: Na raňajky sa míňa viac

  • 23. septembra 2020
  • 502
  • 0
Máločo na raňajky sadne lepšie ako čerstvá praženica či kvalitné párky. K tomu čerstvé pečivo a samozrejme teplý nápoj podľa ľubovôle. Bohaté a najmä teplé prvé jedlo sa však aj zásluhou hektickejšieho životného štýlu stáva...
Tovar&Predaj 7 – 8/2020: Zvieratá dostávajú luxus

Tovar&Predaj 7 – 8/2020: Zvieratá dostávajú luxus

  • 9. septembra 2020
  • 381
  • 0
Časy, keď psy a mačky v slovenských domácnostiach čakali len na to, čo sa zvýši z večere, sú dávno preč. Rastúca životná úroveň a povedomie o kvalite a výživovej hodnote potravín sa čoraz častejšie prenášajú aj do nákupného...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 14

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Podporujete pripravované obmedzenie jedno- a dvojcentových mincí?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.9k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.4k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.9k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.9k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

18. 3. 2021, POPAI CE seminár, Online

18. – 19. 5. 2021, Kongres Samoška 18, Bratislava

28. – 30. 6. 2021, SALIMA, Brno

4. – 7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Komerčná prezentácia

Multimédia

Tradičný domáci reťazec sa inšpiroval folklórom a tradíciami

27. januára 2021

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

Profily

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom

5. februára 2021

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera