logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....
  • Program Slovensko platí kartou od spoločnosti Visa je zameraný na podporu malých a stredných...
  • Správa, že spoločnosť Woolworth otvorila prvú predajňu na Slovensku v bratislavskom nákupnom...
  • V poslednom období reťazce skupiny Schwarz Lidl a Kaufland experimentujú s konceptom „tichých...

Bratislavčania môžu vajíčka nakupovať vo vajcomate v Obchodnom centre Nivy

18. júna 2025
Správy 0
357
Bratislavčania môžu vajíčka nakupovať vo vajcomate v Obchodnom centre Nivy

Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v Bratislave. Ide o prvý predajný automat na vajíčka na Slovensku, ktorý sem inštalovala spoločnosť Babičkin dvor, dodávateľ vajec s ročnou produkciou sto miliónov kusov.

Vajíčka z voľných chovov sa vo vajcomate dajú kúpiť za 30 eurocentov. Pokiaľ koncept uspeje, spoločnosť ho chce rozšíriť po celom Slovensku a expandovať aj do zahraničia. Babičkin dvor vydal v roku 2021 prvé poľnohospodárske dlhopisy kótované na pražskej burze.

Prečítajte si tiež
Hydinári sa obávajú, že slovenský trh zaplavia falošné vajcia z cudziny
hydinári

„Chceme ľuďom ponúknuť možnosť kúpiť si pravé slovenské vajíčka z voľných chovov priamo od výrobcu ako na naozajstnom babičkinom dvore. Len s tým rozdielom, že miesto na farmársky trh stačí zájsť do obchodného centra a vybrať vajíčka z vajcomatu miesto z kurníka,“ hovorí Jaroslav Novák, majiteľ spoločnosti Babičkin dvor.

Prvý vajcomat spoločnosti Babičkin dvor je umiestnený v OC Nivy v časti Tržnica. Podľa vyjadrenia spoločnosti ide o najmodernejší typ predajného automatu s farebným dotykovým displejom. Na ňom si možno jednoducho navoliť veľkosť požadovaného balenia (šesť alebo desať vajíčok) s vajcami zo zásobníka a potom ju pomaly dopraví k výdajnému otvoru. Vejcomat má chladený vnútorný priestor a udržuje vajíčka v optimálnej teplote. Akceptuje platobné karty aj bankovky a mince, na ktoré vie aj vracať.

Prečítajte si tiež
Slovenské obchodné reťazce združené vo Zväze obchodu budú predávať vajcia z klietkového chovu aj po januári budúceho roka

Do vajcomatu sa zrazu zmestí 40 škatuliek s celkom 520 vajcami. Babičkin dvor zatiaľ svoj vajíčko na Nivách zaváža raz denne priamo z Veľkého Krtíša, kde sú farmy spoločnosti. V súčasnej dobe spoločnosť pracuje na tom, aby bolo možné zavážať vajcomat trikrát denne a uspokojiť tak dopyt.

Zákazníci chcú viac vajec

„Zákazníci vajcomat väčšinou vykúpia počas dvoch hodín. Chceme ho preto dopĺňať trikrát denne a zaručiť ľuďom, že vo vajcomate vždy nakúpia naše kvalitné vajíčka z voľných chovov, čerstvé a za najnižšiu cenu. Počas roka by sme chceli len v Bratislave mať ďalších deväť vajcomatov,“ vraví Jaroslav Novák.

Slovenská spoločnosť Babičkin dvor sa zaoberá chovom nosníc a produkciou vajec. Produkcia vajec prebieha na celkom deviatich farmách, ktoré sa nachádzajú na strednom Slovensku. Celkový počet nosníc sa pohybuje okolo 450 tisíc. Babičkin dvor disponuje aj modernou triediarňou vajec.

Firma dodáva vajcia do všetkých slovenských kľúčových obchodných reťazcov, ako sú Billa, Lidl, Tesco, Coop alebo Kaufland, medzi hlavných zákazníkov patrí aj McDonald’s. Časť produkcie, vajcia vyššej kvality, dodáva do reťazcov pod svojou vlastnou značkou Babičkin dvor.

Súvisiace články:

hydináriHydinári sa obávajú, že slovenský trh zaplavia falošné vajcia z cudziny Slovenské obchodné reťazce združené vo Zväze obchodu budú predávať vajcia z klietkového chovu aj po januári budúceho roka

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

13. – 14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok