logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského...

  • 26. septembra 2023
  • 254
  • 0
V novej rubrike Obchod očami… bude Tovar&Predaj prinášať rozhovory so zástupcami obchodníkov i dodávateľov na aktuálne témy. Ako prvý odpovedá Martin Grygařík, obchodný riaditeľ...
  • Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

    Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

    • 16. augusta 2023
    • 0
  • Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

    Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna...

    • 15. augusta 2023
    • 0
  • Romain Vincent, riaditeľ, Metro Slovakia: Na Slovensko prinesieme online supermarket

    Romain Vincent, riaditeľ, Metro Slovakia: Na Slovensko prinesieme online...

    • 21. júna 2023
    • 0
  • Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

    Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku...

    • 1. apríla 2023
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením...

  • 1. apríla 2023
  • 797
  • 0
Za najstresovejšie na práci nákupcu považuje skĺbenie všetkých činností do funkčného celku za neustále sa meniacich podmienok, a to všetko pod časovým tlakom. „Časový tlak by som podčiarkol. V jednej piesni Miro Žbirka spieva...
Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

  • 15. februára 2023
  • 811
  • 0
Na čele slovenskej spoločnosti stojí Martin Polák už jedenásť rokov. Za ten čas sa sieť 1. day rozrástla z východného Slovenska po celej krajine. Aktuálne má 95 predajní, no naďalej expanduje a na trhu vidí potenciál na ďalšie...
Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať,...

  • 27. decembra 2022
  • 1713
  • 0
Na čele spoločnosti stojí od jej príchodu na slovenský trh v roku 1995. Kým na začiatku sieť otvárala predajne s plochou 200 metrov štvorcových, dnes pod 500 metrov štvorcových ani neotvára. Do konca roka bude mať 160 filiálok...
Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

  • 1. októbra 2022
  • 869
  • 0
Žiadne plastové vaničky s vopred naporciovaným mäsom či mäsovými výrobkami, ktoré si zákazník nemôže ani poriadne obzrieť. Mäsiarstvo Farm House v dizajnovom prostredí predajne z prírodných materiálov vystavuje vo...
Martin Kozák, výkonný riaditeľ, Labaš: V kríze musíte byť ešte viac viditeľní

Martin Kozák, výkonný riaditeľ, Labaš: V kríze musíte byť ešte viac viditeľní

  • 1. októbra 2022
  • 2075
  • 0
Viac ako 27 rokov pracoval vo firme Mondelez, ale od leta minulého roka je výkonným riaditeľom spoločnosti Labaš. V dobe, keď nastupoval na novú pozíciu, odznievala pandémia a pomaly prichádzala inflácia. Avšak, ako...
Hans Faltys, spolumajiteľ siete Starý Otec: Cena a kvalita súvisia menej, než si ľudia myslia

Hans Faltys, spolumajiteľ siete Starý Otec: Cena a kvalita súvisia menej,...

  • 23. augusta 2022
  • 1429
  • 0
Vyštudoval Elektrotechnickú fakultu na Slovenskej technickej univerzite, ale celý život sa venuje budovaniu malých firiem. Pred desiatimi rokmi sa rozhodol založiť sieť potravín, kde zákazníci nebudú musieť čítať etikety, lebo...
Martin Hanuska, senior category manažér nepotravinového sortimentu, Billa: V každom prípade sa v tíme vždy rozhodujeme spoločne

Martin Hanuska, senior category manažér nepotravinového sortimentu, Billa: V...

  • 12. augusta 2022
  • 1206
  • 0
Dobrý nákupca musí mať silné vyjednávacie zručnosti, schopnosť komunikovať, vysokú orientáciu na cieľ, ako aj podnikateľské a analytické myslenie. „V neposlednom rade nesmiem zabudnúť na asertivitu – je dôležité vedieť sa...
Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

  • 8. júna 2022
  • 2643
  • 0
Vyštudoval hotelierstvo, ale jeho kroky viedli do maloobchodu. Otcovi, ktorý prevádzkoval obchod s potravinami, začal pomáhať už ako tínedžer a prešiel si všetkými činnosťami spojenými s predajom. Dlho fungoval ako franšízant...
Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online...

  • 11. mája 2022
  • 1563
  • 0
Vyštudovala medzinárodné vzťahy na univerzitách v Paríži a Londýne. Pracovala na ministerstve vnútra aj ako konzultantka americkej spoločnosti McKinsey & Company. Od januára pôsobí na čele online supermarketov Wolt Market...
Tomáš Kačala category manažér, Terno: Stále hľadáme riešenie, kde obe strany odchádzajú od rokovacieho stola spokojné

Tomáš Kačala category manažér, Terno: Stále hľadáme riešenie, kde obe strany...

  • 8. apríla 2022
  • 1422
  • 0
Keď si nákupca sadá s dodávateľom za rokovací stôl, určite by nemal zabúdať na slušnú výchovu a zdravý sedliacky rozum. Práve to sú vlastnosti, ktoré musí mať, aby vo svojom povolaní obstál. „Veľmi potrebnou a žiadanou...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 8

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera