Vianoce nie sú len o darčekoch a preplnených nákupných košíkoch. Sú o momentoch radosti, autentických príbehoch a výnimočných zážitkoch, ktoré dokážu prehĺbiť vzťah zákazníkov k vášmu obchodu. Objavte inšpirácie, ako priniesť...
Maloobchod je dynamické a neustále sa vyvíjajúce odvetvie, ktoré ovplyvňujú rýchlo sa meniace trendy a inovácie. Umelá inteligencia (AI) sa stala neoddeliteľnou súčasťou maloobchodného sektora, kde výrazne prispieva k...
Maloobchodný sektor sa neustále mení a prispôsobuje novým technológiám, spotrebiteľským očakávaniam aj aktuálnym výzvam. Tradičné prístupy, ako je online shopping a digitalizácia, už nikoho neprekvapia. Teraz sa pozrieme aj na...
V dnešnom dynamickom maloobchodnom prostredí zohráva každý detail v rozhodovaní spotrebiteľov významnú úlohu. Jednou z kontroverzných a fascinujúcich stratégií je využívanie podprahovej audio stimulácie, ktorá sa snaží pôsobiť...
Idete okolo predajne a dnu vás doslova vtiahne príjemná vôňa. Vojdete a teplé svetlo a jemná hudba vás pobádajú k objavovaniu lákavej ponuky, ktorá vás v tomto obchode čaká. Cítite sa vítaní, uvoľnení a plní chuti zistiť, čo...
Po prijatí novely Trestného zákona sa do verejnej debaty dostala nečakaná otázka, či sa oplatí kradnúť alebo nie? Dôvodom je tzv. „horalkový paragraf“, ktorý stanovil, že drobné krádeže sa považujú len za priestupok a ich...
V dnešnej dobe zákazníci považujú kvalitu produktov za samozrejmosť a bežnú súčasť nákupov. Očakávajú toho oveľa viac – autentickosť, transparentnosť aj aktívnu komunikáciu. Vytvorenie silnej značky však nie je...
V dnešnom svete maloobchodu sa často kladie dôraz na využívanie predajných dát pri rozhodovaní o merchandisingu. Tieto dáta poskytujú cenné informácie o tom, ktoré produkty sa najlepšie predávajú a ako sú zákazníci spokojní....
V dnešnom svete maloobchodu sa často kladie dôraz na využívanie predajných dát pri rozhodovaní o merchandisingu. Tieto dáta poskytujú cenné informácie o tom, ktoré produkty sa najlepšie predávajú a ako sú zákazníci spokojní....
Každá značka aj každý predajca má svoj marketingový plán a stratégiu, v rámci ktorej sa snaží, aby predal čo najviac a oslovil maximum zákazníkov. No pri príprave a rozdeľovaní mediálnych výdavkov by mali zohľadňovať najmä...