logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Blog

Jakub Berčík: Význam svetla v retaile

Jakub Berčík: Význam svetla v retaile

  • 13. septembra 2023
  • 212
  • 0
Správanie zákazníkov v predajných priestoroch je silne ovplyvnené vnímaním okolia a pocitom pohody. Použitím dynamických maloobchodných riešení základného, akcentového a dramatického osvetlenia je...
  • Katarína Droppová: Ako psychologicky ovplyvniť nákupné rozhodnutia zákazníkov vo svoj prospech?

    Katarína Droppová: Ako psychologicky ovplyvniť nákupné rozhodnutia...

    • 30. augusta 2023
    • 0
  • Jakub Berčík: Značkové výrobky verzus privátne značky. Ako efektívne predikovať spotrebiteľské preferencie?

    Jakub Berčík: Značkové výrobky verzus privátne značky. Ako efektívne...

    • 16. augusta 2023
    • 0
  • Katarína Droppová: Nenechajte zákazníkov odísť ku konkurencii

    Katarína Droppová: Nenechajte zákazníkov odísť ku konkurencii

    • 3. augusta 2023
    • 0
  • Jakub Berčík: ako sa spotrebitelia rozhodujú pri nákupe piva

    Jakub Berčík: ako sa spotrebitelia rozhodujú pri nákupe piva

    • 19. júla 2023
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: uhorková sezóna nemusí znamenať pre predaj stopku

Katarína Droppová: uhorková sezóna nemusí znamenať pre predaj stopku

  • 22. júna 2023
  • 304
  • 0
Mesiace júl a august sa už tradične považujú za uhorkovú sezónu, a to nielen v médiách, ale aj čo sa predajov týka. Ako by mali tento čas zmysluplne využiť maloobchodníci? Máme pre vás pár tipov. Stále vysoká inflácia spolu so...
Jakub Berčík: Využitie počítačového videnia v retaile

Jakub Berčík: Využitie počítačového videnia v retaile

  • 7. júna 2023
  • 329
  • 0
Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj pracovnom živote. Technológie sú základom modernej spoločnosti a „majákom“ neustáleho rastu – od smartfónov až po najmodernejšie...
Katarína Droppová: Obchádzajú vašu predajňu zákazníci oblúkom? Vieme, čo za tým môže byť

Katarína Droppová: Obchádzajú vašu predajňu zákazníci oblúkom? Vieme, čo za...

  • 24. mája 2023
  • 308
  • 0
Zdá sa vám, že zákazníci z vašej predajne doslova utekajú? Ak máte kvalitný tovar, ochotných predavačov aj pustenú príjemnú hudbu, chyba môže byť vo farbe vašej predajne. Pretože farby, aj keď sa nám to nezdá, vo vysokej miere...
Jakub Berčík: Čo si všímajú spotrebitelia na obaloch?

Jakub Berčík: Čo si všímajú spotrebitelia na obaloch?

  • 10. mája 2023
  • 416
  • 0
Súčasné trendy na trhu s potravinami ovplyvňujú spotrebiteľov pri výbere potravín. Do popredia sa v poslednej dobe dostávajú nutričné indikátory zloženia potravín či ekologické parametre obalov. V konečnom dôsledku je však...
Prečo načúvanie zákazníkom funguje lepšie ako akcie a vysoké zľavy

Prečo načúvanie zákazníkom funguje lepšie ako akcie a vysoké zľavy

  • 27. apríla 2023
  • 401
  • 0
Môže sa zdať, že aktuálna doba maloobchodníkom nepraje a zvyšovanie cien spolu s infláciou nútia zákazníkov výrazne šetriť. Pre šikovných predajcov je však aj toto obdobie šancou na zvýšenie obratov. Ľudia si musia naplniť...
Aké nové formy predaja môžu vzniknúť nedeľným zatvorením obchodov?

Aké nové formy predaja môžu vzniknúť nedeľným zatvorením obchodov?

  • 13. apríla 2023
  • 468
  • 0
V súčasnosti pomerne často diskutovaná téma zákazu nedeľného predaja má ako svojich zástancov, tak aj odporcov. Z analýzy Národnej banky Slovenska (NBS), ktorá skúmala ekonomické dopady zatvorených obchodov počas nedieľ...
Snažíte sa získať stále nových zákazníkov? Vieme, prečo to nerobiť

Snažíte sa získať stále nových zákazníkov? Vieme, prečo to nerobiť

  • 29. marca 2023
  • 456
  • 0
Snažíte sa, aby ste prilákali stále nových zákazníkov do svojej predajne a tým zvýšili svoje predaje? Výskumy ukazujú, že je načase to zmeniť. Kto by nechcel predávať viac? Aj preto sa život obchodníkov točí okolo ponuky...
Jakub Berčík: Negatívne trendy, ktoré ovplyvnili retail

Jakub Berčík: Negatívne trendy, ktoré ovplyvnili retail

  • 15. marca 2023
  • 723
  • 0
Aké sú negatívne trendy, ktoré ovplyvnili retail? Ako prvé asi každého napadne pandémia Covid-19, ktorá mala v predchádzajúcom období výrazný vplyv na maloobchod, čo viedlo k viacerým negatívnym trendom. Medzi hlavné, ktoré v...
Katarína Droppová: Chcete viac predávať? Využite vo svojom obchode tieto triky a vedecké poznatky

Katarína Droppová: Chcete viac predávať? Využite vo svojom obchode tieto...

  • 1. marca 2023
  • 628
  • 0
Vedeli ste, že obchodníci s kozmetikou majú jedny z najlepších predajov aj marží v maloobchode? Môže sa to podariť aj vám, stačí len využiť pár trikov založených na vedeckých poznatkoch. Podľa odborníkov je za výborným...
Marketplace ako forma online nákupných centier

Marketplace ako forma online nákupných centier

  • 16. februára 2023
  • 592
  • 0
Online svet sa mení každým dňom. S tým súvisí aj vznik a rozvoj nových obchodných modelov. Jedným z nich je aj predaj viacerých druhov produktov na jednom mieste. Tento typ predaja v podobe online trhovísk prešiel v posledných...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 14

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera