logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Koncom minulého roka sa s úspešnou pivovarníckou kariérou rozlúčil takmer po 40 rokoch Ján...
  • Do zoznamu ľudí, ktorým bude podaná vakcína proti novému koronavírusu prednostne pribudnú aj...
  • Zvuk praskajúcej chrumkavej kôrky a chuť vláčnej striedky sú tak hlboko zakorenené v mysliach...
  • Sieť predajní Žabka pokračuje v rýchlej expanzii na Slovensku. Počas februára 2021 otvorí...

Blog

Jakub Berčík: Potravinový semafor – Ideme hlavou proti múru?

Jakub Berčík: Potravinový semafor – Ideme hlavou proti múru?

  • 18. februára 2021
  • 365
  • 0
Kým v Európe už dávno prebiehajú rozsiahle diskusie ku konceptom a kritériám označovania výživových hodnôt potravín, Slovensko nedávno prišlo s vlastným spôsobom označenia, tzv. potravinovým...
  • Katarína Droppová: Viete, na ktoré sociálne siete sa má zamerať vaša firma?

    Katarína Droppová: Viete, na ktoré sociálne siete sa má zamerať vaša firma?

    • 4. februára 2021
    • 0
  • Jakub Berčík: Ako dopadli vianočné reklamné spoty v roku poznačenom koronakrízou?

    Jakub Berčík: Ako dopadli vianočné reklamné spoty v roku poznačenom...

    • 13. januára 2021
    • 0
  • Katarína Droppová: Nastal čas prehodnotiť svoju komunikáciu

    Katarína Droppová: Nastal čas prehodnotiť svoju komunikáciu

    • 16. decembra 2020
    • 0
  • Jakub Berčík: Vidíš, čo vidím ja? Využitie eye trackingu v retaile

    Jakub Berčík: Vidíš, čo vidím ja? Využitie eye trackingu v retaile

    • 19. novembra 2020
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Kto prv príde, ten prv berie

Katarína Droppová: Kto prv príde, ten prv berie

  • 5. novembra 2020
  • 733
  • 0
Vianoce sa pomaly blížia a aj napriek pandémii si ich budú chcieť Slováci užiť. Je to čas pre obchodníkov zintenzívniť svoju komunikáciu a predať to, čo majú na skladoch. Novembrový Black Friday a Cyber Monday sú na to tiež...
Jakub Berčík: Technológie, ktoré môžu pomôcť v retaile počas pandémie

Jakub Berčík: Technológie, ktoré môžu pomôcť v retaile počas pandémie

  • 22. októbra 2020
  • 978
  • 0
Druhá vlna pandémie Covid-19 so sebou priniesla sprísnené opatrenia, ktoré ovplyvnili komfort nakupovania. Opätovne sa zavádzajú opatrenia v podobe obmedzenia počtu kupujúcich na predajnej ploche, povinná dezinfekcia, meranie...
Katarína Droppová: Začnite platiť vašu agentúru za výstupy, nie za čas

Katarína Droppová: Začnite platiť vašu agentúru za výstupy, nie za čas

  • 8. októbra 2020
  • 652
  • 0
Všetko sa v týchto dňoch krúti okolo druhej vlny koronavírusovej pandémie a s tým súvisiacimi zmenami týkajúcimi sa našich životov. Koronakríza nás naučila byť inovatívnejšími, rýchlejšie zvládnuť viacero vecí súčasne...
Jakub Berčík: Ovplyvňuje kvalita, zloženie či pôvod potravín nákupné správanie?

Jakub Berčík: Ovplyvňuje kvalita, zloženie či pôvod potravín nákupné správanie?

  • 24. septembra 2020
  • 614
  • 0
Medzi kľúčové zmeny v životnom štýle ľudí patrí aj zdravé stravovanie. Vplyvom spomínaných zmien sa za posledné roky výrazným spôsobom zmenilo zmýšľanie pri nákupe potravín. Donedávna bola pre väčšinu zákazníkov v predajniach...
Katarína Droppová: Ako sa rozhodujeme? Víťazí rozum či cit?

Katarína Droppová: Ako sa rozhodujeme? Víťazí rozum či cit?

  • 10. septembra 2020
  • 815
  • 0
Množstvo z nás si myslí, že sme racionálni ľudia, ktorí sa rozhodujú na základe poznatkov, informácií. Výskumy však ukazujú, že je to presne naopak. Predovšetkým, no nielen, pri nakupovaní víťazia nad rozumom práve emócie....
Jakub Berčík: Mystery shopping má novú technologickú posilu

Jakub Berčík: Mystery shopping má novú technologickú posilu

  • 27. augusta 2020
  • 1086
  • 0
Mystery shopping je celosvetovo využívaná metóda výskumu trhu, ktorej zmyslom je kontrola práce zamestnancov a prezentácie značky očami zákazníka.  Vo všeobecnosti je považovaná za celkom spoľahlivú a presnú metódu, ktorej...
Katarína Droppová: Jesenná predpoveď maloobchodu

Katarína Droppová: Jesenná predpoveď maloobchodu

  • 13. augusta 2020
  • 900
  • 0
Koronakríza zmenila nakupovanie, čo znamená, že aj obchodníci musia zmeniť svoje stratégie a zvýšiť úsilie pred najsilnejším predajným obdobím roka. Je potrebné si uvedomiť, že toto ochorenie len tak nezmizne, preto je...
Jakub Berčík: Aká budúcnosť čaká propagačné materiály v retaili?

Jakub Berčík: Aká budúcnosť čaká propagačné materiály v retaili?

  • 29. júla 2020
  • 805
  • 0
In-store komunikácia a propagačné materiály existujú v rôznych formách a prevedeniach, pričom je odvážne si myslieť, že všetky fungujú rovnako a na 100 %. Otázkou, ktorú musí každý predajca zodpovedať, je efekt daného...
Katarína Droppová: Päť tipov na udržanie predaja cez e-shop

Katarína Droppová: Päť tipov na udržanie predaja cez e-shop

  • 16. júla 2020
  • 1287
  • 0
Aj keď sa zdá, že sme sa po koronakríze dostali opäť do normálu, zdanie môže klamať. Stále je množstvo ľudí, ktorí nenabehli do svojho štandardného životného procesu, ale pracujú z domu a vyhýbajú sa nákupom v obchodných...
Jakub Berčík: Moderné formy platieb spôsobujú väčší zážitok z nákupu

Jakub Berčík: Moderné formy platieb spôsobujú väčší zážitok z nákupu

  • 18. júna 2020
  • 1198
  • 0
Skúmanie vplyvu formátu peňazí na emocionálnu odozvu a vnímanie hodnoty nakúpenej veci je mimoriadne dôležité v našej spoločnosti, ktorá sa vyznačuje postupným rozširovaním elektronických peňazí. Štúdie z oblasti ekonómie,...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 8

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Podporujete pripravované obmedzenie jedno- a dvojcentových mincí?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.8k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.4k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.8k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.9k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

18. – 19. 5. 2021, Kongres Samoška 18, Bratislava

28. – 30. 6. 2021, SALIMA, Brno

Komerčná prezentácia

Multimédia

Tradičný domáci reťazec sa inšpiroval folklórom a tradíciami

27. januára 2021

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

Profily

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom

5. februára 2021

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera