Pandémia dala vlani ekonomike zabrať. Jednou z oblastí, ktorá však napriek prísnym opatreniam koronakrízu ustála, bol obchod. Maloobchodné tržby počas roka 2020 zaznamenali medziročný pokles iba o jedno percento. Výraznejšia...
Romantici na nákupoch utrácajú pred sviatkom svätého Valentína stále viac. Podľa každoročne zostavovaného ukazovateľa Mastercard Love Index vzrástli za posledných desať rokov valentínske výdavky celkovo o 180 percent...
Sieť Žabka otvorila v krátkom čase na Slovensku už tretí obchod. Najnovšia prevádzka obslúži zákazníkov v centre Bratislavy v priestoroch obchodného centra Prior Bratislava na Kamennom námestí. Nové potraviny Žabka...
Aj napriek značným obmedzeniam na trhu v posledných mesiacoch roku z dôvodu koronavírusovej pandémie uzatvorila Skupina Kofola rok 2020 mierne nad očakávania. Hodnota ukazovateľa EBITDA za rok 2020 dosiahla hodnotu 39 mil. eur...
Prvý mesiac v novom roku 2021 bol bohatý na zaujímavé články z oblasti obchodu. Obchodné reťazce informovali o nových cieľoch a víziách, predajne hlásia nové trendy z oblasti sortimentu a udiali sa i mnohé personálne zmeny....
Obchodný reťazec Kaufland prináša zákazníkom vernostnú kartu, vďaka ktorej budú môcť využiť mnohé výhody a špeciálne zľavy pre členov programu. Spoločnosť Kaufland zavádza vernostný program pre zákazníkov v podobe Kaufland...
Vedenie retail tímu spoločnosti Cushman & Wakefield na Slovensku sa zameriava na rozvoj podnikateľských aktivít so slovenskými, ale aj zahraničnými spoločnosťami. Po novom ho povedie Pavol Kopecký. Pavol Kopecký je...
Záver novembra patril dvanástej konferencii POPAI Fórum 2020 vrátane vyhlásenia výsledkov POPAI Awards 2020. Na podujatí s medzinárodnou účasťou sa hovorilo o vývoji, perspektívach a výzvach marketingovej komunikácie v mieste...
Spoločnosť Lidl prináša na pulty svojich predajní novú privátnu značku Slovenskô, ktorá je špecifická výhradne slovenským pôvodom. Značka je vizuálne zjednotená a zákazníci v nej objavia typické slovenské jedlá a regionálne...
Obchodníci s potravinami čelia v poslednom období narastajúcemu tlaku zo strany zákazníkov, ktorí sa dožadujú možnosti kúpiť aspoň základný nepotravinársky sortiment. Zákaz jeho predaja platí už vyše mesiaca, a to na základe...