logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Dodávatelia

Kofola a Mattoni vstúpili do spoločnosti General Plastic

Kofola a Mattoni vstúpili do spoločnosti General Plastic

  • 22. mája 2023
  • 128
  • 0
Ide o ďalšie vykročenie česko-slovenských výrobcov nealko nápojov Kofola Československo a Mattoni 1873 smerom k cirkulárnej ekonomike a efektívnemu nakladaniu s obalmi. Spoločnosti Mattoni 1873 a...
  • Voľba spotrebiteľov 2023 pozná víťazov

    Voľba spotrebiteľov 2023 pozná víťazov

    • 19. mája 2023
    • 0
  • Kofola plní minerálnu vodu do fliaš, ktoré pochádzajú iba zo slovenského zálohového systému

    Kofola plní minerálnu vodu do fliaš, ktoré pochádzajú iba zo slovenského...

    • 24. marca 2023
    • 0
  • Náklady na prerábku klietkových chovov sliepok rastú, treba ich zakázať hneď?

    Náklady na prerábku klietkových chovov sliepok rastú, treba ich zakázať hneď?

    • 20. marca 2023
    • 0
  • Danone vzdeláva deti. Vedia, čo je pasterizácia či fermentácia?

    Danone vzdeláva deti. Vedia, čo je pasterizácia či fermentácia?

    • 4. októbra 2022
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Výrobcovia propagujú slovenské kuracie mäso, vznikol webový magazín

Výrobcovia propagujú slovenské kuracie mäso, vznikol webový magazín

  • 26. septembra 2022
  • 556
  • 0
V snahe zvýšiť povedomie spotrebiteľov o slovenskom hydinovom mäse, vajciach a hydinových výrobkoch, s dôrazom na ich pôvod a kvalitu, spustila Únia hydinárov Slovenska nový on-line magazín na stránke www.slovenskahydina.sk....
Coca-Cola vydala správu o udržateľnosti

Coca-Cola vydala správu o udržateľnosti

  • 29. júla 2022
  • 674
  • 0
Coca-Cola zverejnila na Slovensku a v Česku správu o udržateľnom rozvoji za rok 2021. Správa obsahuje konkrétne ukazovatele udržateľnosti za uplynulý rok a predstavuje aj budúce záväzky. Coca-Cola zoradila minuloročné témy...
Záujem o fairtradové potraviny vlani opäť rástol

Záujem o fairtradové potraviny vlani opäť rástol

  • 17. mája 2022
  • 911
  • 0
Predaje tovaru s etickou certifikáciou Fairtrade, ktorá označuje produkty, za ktoré pestovatelia dostali zodpovedajúcu odmenu a ktoré vznikli bez detskej práce a ničenia životného prostredia, zaznamenali vlani na slovenskom...
Kofola v Rajeckej Lesnej spustila výrobu nealko nápojov vo vratnom skle aj pre maloobchod

Kofola v Rajeckej Lesnej spustila výrobu nealko nápojov vo vratnom skle aj...

  • 22. apríla 2022
  • 1805
  • 0
Spoločnosť Kofola zavŕšila svoj cieľ vytvoriť cirkulárny systém pre ďalšiu kategóriu nápojov. V predveľkonočnom období uvádza na slovenský trh Cirkulku. Alternatívu pre tých, čo nechcú kupovať nealko nápoje v jednorazových...
Spotrebitelia budú opäť voliť Najlepšiu novinku na slovenskom trhu

Spotrebitelia budú opäť voliť Najlepšiu novinku na slovenskom trhu

  • 23. marca 2022
  • 30293
  • 0
Registrácia inovatívnych produktov do nezávislého marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2022 je spustená. O ocenenie sa môžu uchádzať novinky, ktoré výrobcovia prihlásia do konca marca. Víťazov si...
Rastlinným produktom roka sa stala novinka od slovenskej firmy

Rastlinným produktom roka sa stala novinka od slovenskej firmy

  • 10. marca 2022
  • 1608
  • 0
Spotrebitelia rozhodli o najobľúbenejšom rastlinnom produkte roka 2021. Úspech v druhom ročníku ankety organizovanej programom Jem pre Zem dosiahla bageta s rastlinným zložením You Vegan. Veľkej obľube sa však tešia i sendviče...
Danone zavŕšila akvizíciu spoločnosti Nutricia

Danone zavŕšila akvizíciu spoločnosti Nutricia

  • 3. marca 2022
  • 987
  • 0
Spoločnosť Danone a spoločnosť Nutricia v Českej republike a na Slovensku od januára tohto roka vystupujú pod spoločným názvom Danone. Zavŕšila sa tým plánovaná transformácia a od januára 2022 spoločnosť Danone prevzala pod...
V slovenských obchodoch sa začnú objavovať prvé zálohované PET fľaše a plechovky

V slovenských obchodoch sa začnú objavovať prvé zálohované PET fľaše a plechovky

  • 21. januára 2022
  • 1036
  • 0
S príchodom roka 2022 sme na Slovensku privítali spustenie zálohového systému na plastové fľaše a hliníkové plechovky. Zálohovanie sa týka len obalov, ktoré sú označené logom „Z“ s recyklačnými šípkami. Do konca januára však...
Výrobcovia hodnotia uplynulý rok pozitívne

Výrobcovia hodnotia uplynulý rok pozitívne

  • 18. januára 2022
  • 1011
  • 0
Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) ako každoročne realizovalo  prieskum medzi svojimi členmi z radov topmanažérov. Rok 2021 zhodnotili napriek negatívnym dopadom pandémie pozitívne. Miera spokojnosti bola dokonca...
Potravinový semafor: Výrobcovia potravín môžu registrovať svoje produkty do konca marca

Potravinový semafor: Výrobcovia potravín môžu registrovať svoje produkty do...

  • 14. januára 2022
  • 1109
  • 0
Register potravín pre potravinový semafor je zriadený od začiatku roka 2022. Predstavuje informačný systém a zároveň marketingový nástroj, ktorý môže zviditeľniť v ňom registrovaných prevádzkovateľov potravinárskych podnikov...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 26

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera