V snahe zvýšiť povedomie spotrebiteľov o slovenskom hydinovom mäse, vajciach a hydinových výrobkoch, s dôrazom na ich pôvod a kvalitu, spustila Únia hydinárov Slovenska nový on-line magazín na stránke www.slovenskahydina.sk....
Coca-Cola zverejnila na Slovensku a v Česku správu o udržateľnom rozvoji za rok 2021. Správa obsahuje konkrétne ukazovatele udržateľnosti za uplynulý rok a predstavuje aj budúce záväzky. Coca-Cola zoradila minuloročné témy...
Predaje tovaru s etickou certifikáciou Fairtrade, ktorá označuje produkty, za ktoré pestovatelia dostali zodpovedajúcu odmenu a ktoré vznikli bez detskej práce a ničenia životného prostredia, zaznamenali vlani na slovenskom...
Spoločnosť Kofola zavŕšila svoj cieľ vytvoriť cirkulárny systém pre ďalšiu kategóriu nápojov. V predveľkonočnom období uvádza na slovenský trh Cirkulku. Alternatívu pre tých, čo nechcú kupovať nealko nápoje v jednorazových...
Registrácia inovatívnych produktov do nezávislého marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2022 je spustená. O ocenenie sa môžu uchádzať novinky, ktoré výrobcovia prihlásia do konca marca. Víťazov si...
Spotrebitelia rozhodli o najobľúbenejšom rastlinnom produkte roka 2021. Úspech v druhom ročníku ankety organizovanej programom Jem pre Zem dosiahla bageta s rastlinným zložením You Vegan. Veľkej obľube sa však tešia i sendviče...
Spoločnosť Danone a spoločnosť Nutricia v Českej republike a na Slovensku od januára tohto roka vystupujú pod spoločným názvom Danone. Zavŕšila sa tým plánovaná transformácia a od januára 2022 spoločnosť Danone prevzala pod...
S príchodom roka 2022 sme na Slovensku privítali spustenie zálohového systému na plastové fľaše a hliníkové plechovky. Zálohovanie sa týka len obalov, ktoré sú označené logom „Z“ s recyklačnými šípkami. Do konca januára však...
Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) ako každoročne realizovalo prieskum medzi svojimi členmi z radov topmanažérov. Rok 2021 zhodnotili napriek negatívnym dopadom pandémie pozitívne. Miera spokojnosti bola dokonca...
Register potravín pre potravinový semafor je zriadený od začiatku roka 2022. Predstavuje informačný systém a zároveň marketingový nástroj, ktorý môže zviditeľniť v ňom registrovaných prevádzkovateľov potravinárskych podnikov...