Maloobchod prechádza výraznou transformáciou. Počas náročného obdobia spôsobeného koronakrízou musel čeliť mnohým výzvam, v dôsledku čoho vznikli nové trendy, udávajúce dnešný smer modernému obchodu. Tovar&Predaj prináša horúce novinky z retailového trhu, aktuálne dáta z predajov, bohatú inšpiráciu i spoľahlivé rady týkajúce sa predaja či trendov v produktových kategóriách. Dynamické dianie reflektuje prostredníctvom viacerých komunikačných kanálov. Vyberte si ten svoj a zostaňte v centre diania.
Tovar&Predaj vám ponúka 5 spôsobov, ako sa pripojiť:
1. Tlačený časopis Tovar&Predaj
Časopis Tovar&Predaj prináša podrobné analýzy z trhu, rozhovory s osobnosťami slovenského retailu a aktuality nie len z prostredia domáceho obchodu. Informuje o trendoch a poskytuje inšpiráciu pre obchodníkov. Každé dva mesiace prichádza s 50 – 60 stranami plnými informáciami zo sveta retailu. Tlačenú verziu časopisu si môžete predplatiť TU.
2. Web www.tovarapredaj.sk
Prináša aktuálne spravodajstvo niekoľkokrát denne v rámci exkluzívnych online rubrík a rozšírené články z časopisu – kompletné rozhovory, podrobné analýzy produktových kategórií a mnoho ďalšieho.
3. E-mailový spravodajca
V prípade, ak sa registrujete na odber newslettera, vám raz za 14 dní prídu priamo do vašej e-mailovej schránky tie najnovšie aktuality rezonujúce vo svete retailu. Na odber newslettera sa môžete registrovať TU.
4. Profily na sociálnych sieťach Facebook, LinkedIn a YouTube
O novinkách a trendoch si môžete prečítať priamo na vašom timeline a zároveň sa zapojiť do diskusie, zdieľať či lajkovať príspevky. Na sociálnych sieťach Facebook a LinkedIn objavíte aktívne komunity profesionálov z vášho odboru. YouTube kanál skupiny ATOZ Retail prináša videá z kongresov, videoreportáže z predajní a ďalšie doplňujúce informácie.
5. Podujatia
Tovar&Predaj je mediálnym partnerom kongresu Samoška na podporu slovenského obchodu a marketingových programov Voľba spotrebiteľov a Dôveryhodné značky. Monitorujú, oceňujú a podporujú nové či inovatívne výrobky na slovenskom trhu a odhaľujú značky, ktoré sa u spotrebiteľov tešia najväčšej priazni.