logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Jakub Berčík

Pracuje ako docent na Ústave marketingu, obchodu a sociálnych štúdií Fakulty ekonomiky a manažmentu (FEM) Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre (SPU). Je riaditeľom Laboratória spotrebiteľských štúdií na FEM SPU v Nitre a gestorom Laboratória neuroekonomiky a spotrebiteľského rozhodovania v rámci výskumného centra Agrobiotech SPU. Národnému poľnohospodárskemu a potravinárskemu centru poskytoval služby marketingového konzultanta. Pôsobí v Asociácii poľnohospodárskych ekonómov na Slovensku, zastával funkciu národného prezidenta v Obchodnej komore mladých podnikateľov, je členom Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA) a Slovenskej neuromarketingovej spoločnosti. Je spoluautorom publikácie Neuromarketing in foodretailing, ktorá bola vydaná v zahraničnom vydavateľstve Wageningen Academic Publishers a ocenená prestížnym ocenením Zlatý kosák 2017 a spolupôvodcom patentu ako aj štyroch úžitkových vzorov pre výskum v oblasti retailu a služieb.

Vianočné spoty maloobchodných reťazcov v duchu spotrebiteľských súťaží

Vianočné spoty maloobchodných reťazcov v duchu spotrebiteľských súťaží

  • 18. januára 2023
  • 122
  • 0
Vianočné obdobie sa aj v roku 2022 výrazne líšilo od tých, na ktoré sme boli bežne zvyknutí. Pandémiu vystriedala energetická kríza, rastúca inflácia a rast spotrebiteľských cien. Priemerná suma...
  • Dostane Vás vianočná hudba?

    Dostane Vás vianočná hudba?

    • 24. novembra 2022
    • 0
  • Jakub Berčík: Inovatívne prístupy pri tvorbe efektívnych plánogramov

    Jakub Berčík: Inovatívne prístupy pri tvorbe efektívnych plánogramov

    • 24. októbra 2022
    • 0
  • Jakub Berčík: Retail a energetická kríza

    Jakub Berčík: Retail a energetická kríza

    • 27. septembra 2022
    • 0
  • Jakub Berčík: Dáta hýbu svetom, ale aj obchodom

    Jakub Berčík: Dáta hýbu svetom, ale aj obchodom

    • 3. augusta 2022
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Jakub Berčík: Prečo je dôležité budovanie maloobchodnej siete predajní?

Jakub Berčík: Prečo je dôležité budovanie maloobchodnej siete predajní?

  • 7. júla 2022
  • 687
  • 0
Výstavba bytov a vznik nových obytných štvrtí na periférii miest, pandémia Covid-19, rast cien energií prehlbuje problém s potravinovými púšťami. Čo sú to potravinové púšte? Ide o územnú oblasť, ktorá má obmedzený prístup k...
Jakub Berčík: Neistota a nákupné správanie

Jakub Berčík: Neistota a nákupné správanie

  • 12. mája 2022
  • 926
  • 0
Obchod bol v období pandémie súčasťou kritickej infraštruktúry, no napriek tomu nastali zmeny v nákupnom správaní ľudí a je potrebné hľadať nové spôsoby komunikácie, ako byť opäť bližšie k zákazníkovi. Keď v roku 2020 naplno...
Jakub Berčík: Chytľavá hudba v reklame môže pomôcť, ale nie vždy je zárukou úspechu

Jakub Berčík: Chytľavá hudba v reklame môže pomôcť, ale nie vždy je zárukou...

  • 14. apríla 2022
  • 985
  • 0
V posledných dňoch sa objavila správa o finančných problémoch retailovej značky a spoločnosti Dedoles, ktorá predáva textilný tovar so zábavným dizajnom. Podľa dostupných informácií má spoločnosť problémy s platením faktúr...
Jakub Berčík: Návrat k starým nákupným zvykom? Ovplyvní ich aj situácia na Ukrajine

Jakub Berčík: Návrat k starým nákupným zvykom? Ovplyvní ich aj situácia na...

  • 17. marca 2022
  • 981
  • 0
Ešte sme sa nestihli spamätať z pandémie a už je tu ďalší problém, ktorý bude mať dopad na všetkých z nás, či už ide o o ekonomické, morálne, psychické alebo iné dôsledky. S neistotou je spojená aj zmena spotrebiteľského...
Jakub Berčík: Vianočná očkovacia kampaň medzi ostatnými vianočnými reklamami reťazcov obzvlášť nezaujala

Jakub Berčík: Vianočná očkovacia kampaň medzi ostatnými vianočnými reklamami...

  • 16. februára 2022
  • 1328
  • 0
Aj v roku 2021 sa vianočné obdobie výrazne líšilo od toho, na ktoré sme boli bežne zvyknutí. Pokračujúca pandémia ovplyvňovala naše životy, čo sa dotklo aj tradičných predvianočných nákupov. Vplyvom neustále sa meniacich...
Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami?

Jakub Berčík: Aká vlastnosť predajcu sa ľuďom spája s maloobchodnými reťazcami?

  • 9. decembra 2021
  • 1541
  • 0
Na výber reťazca a vernosť zákazníkov pri nákupe potravín vplýva viacero faktorov. Ide predovšetkým o veľkosť a charakter nákupu, lokalitu, cenu a veľkosť predajne. V náročnom konkurenčnom prostredí sa však do popredia...
Jakub Berčík: Môžu reťazce pomôcť spotrebiteľovi pri výbere zdravších potravín?

Jakub Berčík: Môžu reťazce pomôcť spotrebiteľovi pri výbere zdravších potravín?

  • 11. novembra 2021
  • 1387
  • 0
Zloženie stravy podľa odborníkov výrazne vplýva na ľudský organizmus, a to v negatívnom aj pozitívnom zmysle. Nadmerný energetický príjem v kombinácii s nedostatkom pohybu či vysokým obsahom jednoduchých cukrov alebo soli v...
Jakub Berčík: Je príjemná vôňa štandardom pri nákupe potravín?

Jakub Berčík: Je príjemná vôňa štandardom pri nákupe potravín?

  • 14. októbra 2021
  • 1167
  • 0
Čuch je najcitlivejším zmyslom ľudského tela. Je oveľa dôležitejší, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Ovplyvňuje 75 % ľudských emócií, a práve prostredníctvom čuchu si ľudský mozog dokáže zapamätať až 35 % všetkých...
Jakub Berčík: Sila zvyku pri nákupe potravín

Jakub Berčík: Sila zvyku pri nákupe potravín

  • 16. septembra 2021
  • 1070
  • 0
Predmetom záujmu mnohých štúdií je pochopiť spotrebiteľské správanie pri nákupe potravín na mieste predaja. Dôvodom je nielen skutočnosť, že je to posledné miesto, ktoré dokáže zvrátiť či ovplyvniť nákupné rozhodovanie, ale...
Jakub Berčík: Aké zmeny v spotrebiteľskom správaní prináša zálohovanie nápojových obalov?

Jakub Berčík: Aké zmeny v spotrebiteľskom správaní prináša zálohovanie...

  • 18. augusta 2021
  • 1375
  • 0
O povinnom zálohovaní nápojových obalov existuje viacero článkov, ktoré približujú technologickú a finančnú náročnosť systému pre výrobcov, predajcov a v konečnom dôsledku aj správcu systému. Je tu však ešte jeden dôležitý...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 6

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera