logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Vo svojich blogoch sa venujem komunikácii a odporúčaniam ako na ňu – a to vo všetkých smeroch....
  • POPAI CE usporadúva ďalší z virtuálnych seminárov, tentokrát na tému digitálnych technológií v...
  • Ministerstvo zdravotníctva pred pár dňami informovalo o zaradení pracovníkov obchodov do zoznamu...
  • Od stredy 3. marca vstúpili do platnosti prísnejšie bezpečnostné opatrenia, ktoré sa dotkli aj...

Špeciály

Dvakrát do roka prichádzame s prílohou Ozveny Samošky, ktorú venujeme kongresu pre slovenský maloobchod Samoška. Prinášame aj prílohy venované marketingovým programom Voľba spotrebiteľov a Dôveryhodné značky. Okrem toho vydávame ako prílohu časopisu Tovar&Predaj i plagát TOP 30 českého a slovenského obchodu.

Špeciály roku 2021:

Január – február 2021: Špeciálna príloha Dôveryhodné značky 2020 predstavuje výsledky marketingového programu Dôveryhodné značky 2020.

Špeciály roku 2020:

November – december 2020: Špeciál Ozveny Samošky je venovaný témam online vysielania 17. kongresu Samoška, ktorý sa uskutočnil 2. 12. 2020.

September – október 2020: Špeciál Ozveny Samošky je venovaný16. kongresu Samoška, ktorý sa z dôvodu zhoršenej epidemiologickej situácie nemohol uskutočniť. Príloha preto prináša kompletne spracovaný odborný program formou článkov.

Máj – jún 2020: Špeciál Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka prináša informácie o víťazoch 9. ročníka.

Január – február 2020: Špeciál Dôveryhodné značky 2019 je venovaný výsledkom marketingového programu Dôveryhodné značky 2019.

Špeciály roku 2019:

Novermber – december 2019: Špeciál Ozveny Samošky je venovaný 15. kongresu Samoška, ktorý sa uskutočnil v októbri 2019 v Trnave.

Júl – august 2019: Špeciál TaPcon je venovaný prvému ročníku kongresu zameranému na slovenský retailový trh, ktorý sa uskutočnil v máji 2019.

Júl – august 2019: Špeciál Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka prináša tie najzásadnejšie okamihy večera a informácie o víťazoch 8. ročníka.

Máj – jún 2019: Špeciál Ozveny Samošky prináša zásadné momenty z kongresu Samoška, ktorý sa konal v marci 2019 v Košiciach.

Január – február 2019: Špeciál Dôveryhodné značky 2018 je venovaný výsledkom marketingového programu Dôveryhodné značky 2018.

Špeciály roku 2018:

September – október: Špeciál Ozveny Samošky sa obzerá za kongresom pre slovenský obchod Samoška, ktorý sa konal v októbri 2018 v Trnave.

 

Júl – august: Špeciál Voľba spotrebiteľov prináša atmosféru slávnostného vyhlásenia marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2018 a prehľad víťazov.

 

Máj – jún: Špeciál Ozveny Samošky sa obzerá za kongresom Samoška, ktorý sa konal v marci 2018 v Košiciach.

 

Marec – apríl 2018: Špeciál Čerpačka je určený majiteľom či prevádzkovateľom čerpacích staníc.

 

Január – február 2018: Špeciál Dôveryhodné značky 2017 je venovaný výsledkom marketingového programu Dôveryhodné značky 2017.

 

Špeciály roku 2017

November – december 2017: Špeciál Ozveny Samošky sa obzerá za kongresom pre tradičný trh Samoška, ktorý sa konal v októbri 2017 v Trnave.

 

Júl – august 2017: Špeciál A víťazmi sú… prináša výsledky marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017.

 

Máj – jún 2017: Špeciál Ozveny Samošky sa venuje kongresu Samoška, ktorý prebehol v marci 2017 v Košiciach.

 

Január – február 2017: Najdôveryhodnejšie značky slovenských spotrebiteľov (príloha venovaná výsledkom marketingového programu Dôveryhodné značky 2016).

 

Špeciály roku 2016

November – december 2016: Ozveny Samošky (príloha venovaná októbrovému kongresu Samoška)


V čísle november – december 2016 tiež vyšiel plagát TOP 30 českého a slovenského obchodu.
Plagát objednávajte na: www.tovarapredaj.sk/objednani-plakatu-top-30-ceskeho-a-slovenskeho-obchodu

 

Júl – august 2016: Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka (príloha venovaná výsledkom 5. ročníka rovnomenného marketingového programu)

 

Máj – jún 2016: Ozveny Samošky (príloha venovaná marcovému kongresu Samoška)

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Podporujete pripravované obmedzenie jedno- a dvojcentových mincí?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.9k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.4k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.9k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.9k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

18. 3. 2021, POPAI CE seminár, Online

18. – 19. 5. 2021, Kongres Samoška 18, Bratislava

28. – 30. 6. 2021, SALIMA, Brno

4. – 7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Komerčná prezentácia

Multimédia

Tradičný domáci reťazec sa inšpiroval folklórom a tradíciami

27. januára 2021

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

Profily

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom

5. februára 2021

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera