logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Publicistika

Michaela Hanáková: Emočný ROI. Excelové dáta sú fajn, ale nevyčísliteľná investícia do zákazníkovej emócie sa vám vyplatí viac

Michaela Hanáková: Emočný ROI. Excelové dáta sú fajn, ale nevyčísliteľná...

  • 19. júna 2025
  • 106
  • 0
Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac však retailisti zisťujú, že najhodnotnejšia návratnosť investícií sa nedá prepočítať na čísla. Volá sa...
  • Tovar&Predaj 5 – 6/2025: Na trh sa derú tretinky

    Tovar&Predaj 5 – 6/2025: Na trh sa derú tretinky

    • 17. júna 2025
    • 0
  • Tovar&Predaj 3 – 4/2025: Papier sa sústredí na kreatívcov

    Tovar&Predaj 3 – 4/2025: Papier sa sústredí na kreatívcov

    • 4. júna 2025
    • 0
  • Tovar&Predaj 3 – 4/2025: Proteín neustále rastie

    Tovar&Predaj 3 – 4/2025: Proteín neustále rastie

    • 21. mája 2025
    • 0
  • Daň z cukru zamieša karty

    Daň z cukru zamieša karty

    • 7. mája 2025
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová

Kvalita služby je pre online predaj potravín kľúčová

  • 7. mája 2025
  • 386
  • 0
Pribúdajú noví hráči, tí starí zlepšujú služby. Online nakupovanie potravín sa aj na Slovensku stáva dostupnejším a obľúbenejším. Napriek tomu, že jeho trhový podiel je stále nízky, pozitívny vývoj iných ukazovateľov...
Tovar&Predaj 3 – 4/2025: Grilovačka bude tento rok bohatá

Tovar&Predaj 3 – 4/2025: Grilovačka bude tento rok bohatá

  • 23. apríla 2025
  • 225
  • 0
Koreniny a ochucovadlá, mäsové výrobky a syr na grilovanie sú sortiment, ktorý by nemal chýbať v žiadnej predajni potravín. Sezóna grilovania sa otvára a po úspešnom vlaňajšku možno predpokladať, že slovenskí spotrebitelia...
Tovar&Predaj 1 – 2/2025: Spotrebitelia dôverujú univerzálnym čističom

Tovar&Predaj 1 – 2/2025: Spotrebitelia dôverujú univerzálnym čističom

  • 9. apríla 2025
  • 237
  • 0
Ak nerátame chvíle, v ktorých sa do upratovania človek púšťa, keď potrebuje robiť niečo iné a oveľa dôležitejšie, zvyčajne chcú mať ľudia túto činnosť za sebou čo najskôr. S tým im do veľkej miery pomáhajú univerzálne čističe,...
Tovar&Predaj 1 – 2/2025: Zákazníci preferujú nebalené pečivo

Tovar&Predaj 1 – 2/2025: Zákazníci preferujú nebalené pečivo

  • 26. marca 2025
  • 261
  • 0
Aj keď sa obslužné pulty s mäsovými výrobkami či syrmi vytrácajú z predajní a nahrádzajú ich balené výrobky v chladiacich boxoch, pečivo zatiaľ do veľkej miery takejto štandardizácii odoláva. Ponuka baleného chleba a podobných...
Tovar&Predaj 1 – 2/2025: Free from sa zameria na vegánov

Tovar&Predaj 1 – 2/2025: Free from sa zameria na vegánov

  • 12. marca 2025
  • 268
  • 0
Ak chce spotrebiteľ niečo špeciálne, musí rátať s tým, že si za to priplatí. Obzvlášť to platí pri free from produktoch, ktoré čoraz viac zapĺňajú regály obchodov. Dôvodov je niekoľko. Na jednej strane mierne narastá počet...
Ľudia sú v obchode najväčší kapitál

Ľudia sú v obchode najväčší kapitál

  • 12. marca 2025
  • 395
  • 0
Ak sa obchodníci nechceli prizerať na neustály nedostatok kvalifikovanej pracovnej sily, museli vziať situáciu do vlastných rúk. Zvyšovanie platov, benefity pre zamestnancov, duálne vzdelávanie a v neposlednom rade aj...
Tovar&Predaj 1 – 2/2025: Inovovať suché potraviny je výzva

Tovar&Predaj 1 – 2/2025: Inovovať suché potraviny je výzva

  • 26. februára 2025
  • 293
  • 0
Spotrebiteľ na Slovensku je zo svojej podstaty konzervatívny a stály. Na jednej strane síce v prieskumoch mnoho ľudí deklaruje, že rado skúša novinky, no na druhej si v obchode, kde má na výber desať druhov ryže, aj tak do...
Tovar&Predaj 11 – 12/2024: Papier kladie dôraz na jedinečnosť

Tovar&Predaj 11 – 12/2024: Papier kladie dôraz na jedinečnosť

  • 12. februára 2025
  • 256
  • 0
Súboj medzi privátnymi výrobkami a značkovými produktmi sa každým rokom vyostruje. Výrazne je to cítiť napríklad v kategórii papierových a vatových produktov, kde spotrebitelia na vlastné značky reťazcov míňajú až 60 %...
Tovar&Predaj 11 –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 12/2024: Známe tváre predávajú aj deťom

Tovar&Predaj 11 –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 12/2024: Známe tváre predávajú aj deťom

  • 29. januára 2025
  • 385
  • 0
Nakupovanie v kamenných obchodoch by sa neraz dalo prirovnať k hre na mačku a myš. Kým spotrebiteľ sa úzkostlivo snaží vyhýbať rôznym pasciam, ktoré na neho obchodník nachystal, predajca sa stále novými spôsobmi snaží...
Tovar&Predaj 11 –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 12/2024: Rýchly život servíruje hotové jedlá

Tovar&Predaj 11 –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 12/2024: Rýchly život servíruje hotové jedlá

  • 15. januára 2025
  • 288
  • 0
Spotrebitelia, ktorí nemajú čas alebo chuť variť, zamestnanci, ktorí sa potrebujú rýchlo najesť, ale aj seniori, ktorým sa neoplatí variť si iba pre jedného. Skupín zákazníkov, ktorí siahajú po hotových jedlách, je skutočne...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 29

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok