logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Publicistika

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Papierové letáky sú voči digitalizácii imúnne

Papierové letáky sú voči digitalizácii imúnne

  • 27. augusta 2024
  • 797
  • 0
Maloobchod s rýchloobrátkovým tovarom sa v posledných rokoch veľmi rýchlo mení. Externé faktory, akým bola predovšetkým pandémia, ale aj nastupujúca digitálna doba a využívanie umelej inteligencie núti obchodníkov neustále...
Tovar&Predaj 5 – 6/2024: Spotrebitelia hľadajú komplexnú ochranu

Tovar&Predaj 5 – 6/2024: Spotrebitelia hľadajú komplexnú ochranu

  • 8. augusta 2024
  • 434
  • 0
Nákup opaľovacej kozmetiky sa už dávno nespája len s letnými dovolenkami. Vďaka narastajúcemu povedomiu o zdravotných rizikách vyplývajúcich z UV žiarenia čoraz viac spotrebiteľov siaha po ochrane počas väčšiny roka. Čoraz...
Tovar&Predaj 5 – 6/2024: Ochutené pivá vytláčajú klasiku

Tovar&Predaj 5 – 6/2024: Ochutené pivá vytláčajú klasiku

  • 31. júla 2024
  • 455
  • 0
Ak by sa mala dospelá populácia rozhodnúť, ktorý nápoj spájaný s letom a letnými horúčavami je najpopulárnejší, na dlhé rozmýšľanie by to zrejme nebolo. Pivo má v našom regióne dlhú a silno zažitú tradíciu a len tak zo svojich...
Zálohovanie na Slovensku píše úspešný príbeh

Zálohovanie na Slovensku píše úspešný príbeh

  • 31. júla 2024
  • 839
  • 0
Keď sa v roku 2018 ministerstvo životného prostredia definitívne rozhodlo, že sa na Slovensku spustí systém zálohovania PET fliaš a plechoviek, ciele nastavovalo opatrne. Napriek poctivej príprave a slušnej štartovacej kampani...
Tovar&Predaj 5 – 6/2024: Konzervy dbajú na čerstvosť

Tovar&Predaj 5 – 6/2024: Konzervy dbajú na čerstvosť

  • 17. júla 2024
  • 598
  • 0
Konzervované a sterilizované potraviny sú už dlho príjemným pomocníkom v kuchyni. Dokáže si vôbec niekto dnes predstaviť prípravu majonézového šalátu bez pripravenej zmesi najemno nakrájanej sterilizovanej zeleniny? Na jednej...
Tovar&Predaj 5 – 6/2024: Košíky sa plnia nanukmi

Tovar&Predaj 5 – 6/2024: Košíky sa plnia nanukmi

  • 19. júna 2024
  • 607
  • 0
Hoci ponuka zmrzlín v zmrzlinárňach či kaviarňach je každý rok bohatšia, maloobchodný trh s touto sladkosťou rastie vysokým tempom. Nanuky či rodinné balenia zmrzlín si do košíkov vkladá takmer každá slovenská domácnosť. Čím...
Tovar&Predaj 3 – 4/2024: Mliečne výrobky sa ustálili

Tovar&Predaj 3 – 4/2024: Mliečne výrobky sa ustálili

  • 22. mája 2024
  • 607
  • 0
Zdravý životný štýl rámcuje spotrebiteľské nálady už niekoľko rokov. Jedným z hitov posledných rokov sú produkty obohatené o bielkoviny, prípadne výrobky, ktoré priamo vysoké množstvo bielkovín obsahujú. Zaručene funguje, ak...
Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie

Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie

  • 8. mája 2024
  • 1138
  • 0
Keď na jar 2020 znenazdajky udrela na celý svet pandémia, výrazne to zasiahlo do každej sféry života. Z rôznych strán sa ozývali tvrdenia, že taký zásadný šok pre celú spoločnosť zmení nakupovanie na nepoznanie. O štyri roky...
3 – 4/2024: Klobásky sú v kurze

3 – 4/2024: Klobásky sú v kurze

  • 8. mája 2024
  • 507
  • 0
Kým pre lyžiarov či bežkárov je skorý príchod jari hotovou pohromou, gurmánom rozhodne výrazný škrt cez rozpočet neurobil. Už koncom februára totiž bolo na obľúbených miestach v lesoch či lesoparkoch cítiť dobre známu neskoro...
Tovar&Predaj 3 – 4/2024: Chovateľom ide o zdravie

Tovar&Predaj 3 – 4/2024: Chovateľom ide o zdravie

  • 24. apríla 2024
  • 646
  • 0
Zvýšený dopyt po potrave, ktorá priaznivo vplýva na zdravie, už dávno neplatí len pri ľuďoch. Domáce zvieratá chované pred desiatimi rokmi by mohli tým dnešným len ticho závidieť. Podľa výrobcov a distribútorov rôznych značiek...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 3 z 29

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok