logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...
  • Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii...

Publicistika

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Slovenský e-commerce stále v poklese, neistota spotrebiteľov pretrváva

Slovenský e-commerce stále v poklese, neistota spotrebiteľov pretrváva

  • 11. októbra 2023
  • 1253
  • 0
Slovenský e-commerce sa v treťom kvartáli tohto roka oproti tomu minuloročnému prepadol o 9 %. Skokanom kvartálu sú sedacie súpravy a za nimi aj minulokvartálny víťaz. Ide o prášky na pranie. Tie potvrdzujú trend, že na...
Tovar&Predaj 7–8/2023: Zákazníci sa prejedli cestovín

Tovar&Predaj 7–8/2023: Zákazníci sa prejedli cestovín

  • 26. septembra 2023
  • 554
  • 0
Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová. Cestoviny, strukoviny, ryža. Potraviny, ktoré sa prakticky nikdy nepokazia, sú jednoduché na prípravu a zároveň ponúkajú s minimálnym...
Tovar&Predaj 7 –⁠ 8/2023: Zelenej drogérii rastie publikum

Tovar&Predaj 7 –⁠ 8/2023: Zelenej drogérii rastie publikum

  • 13. septembra 2023
  • 633
  • 0
Nie je to až tak dávno, čo si spotrebitelia so zložením drogérie či kozmetiky nerobili ťažkú hlavu. Hlavne nech slúžia na to, na čo boli určené. Čistiaci prostriedok má odstrániť všetky škvrny, dezodorant má zabrániť...
Po čom túžia obchodníci

Po čom túžia obchodníci

  • 30. augusta 2023
  • 1285
  • 0
Predvolebná kampaň pred septembrovými voľbami bude do veľkej miery aj o potravinách a zdražovaní. Je pravdepodobné, že zaznejú smelé plány, ale aj úsmevné návrhy odtrhnuté od reality. Heslá a sľuby v rámci súboja o hlasy sú...
Tovar&Predaj 7 –⁠ 8/2023: Kľúčom je vhodné umiestnenie

Tovar&Predaj 7 –⁠ 8/2023: Kľúčom je vhodné umiestnenie

  • 30. augusta 2023
  • 694
  • 0
Ako už vyplýva zo samotného názvu kategórie, pri impulznom tovare ide o sekundy, teda o jeden krátky vnem. Ak ho dokáže obchodník využiť, s nadhľadom sa dá povedať, že má vyhraté. V praxi trvá rozhodovanie spotrebiteľa...
Spotrebitelia šetria, kde sa dá

Spotrebitelia šetria, kde sa dá

  • 17. augusta 2023
  • 1224
  • 0
Aj keď pandémia covidu výrazne zasiahla do každodenného života, pre biznis a zvlášť pre obchody s rýchloobrátkovým tovarom zásadnú zmenu neznamenala. V okamihu, keď sa pandémia začala pomaly vytrácať, sa však vynoril omnoho...
Potravinové púšte by mal riešiť štát

Potravinové púšte by mal riešiť štát

  • 17. augusta 2023
  • 1370
  • 0
Slovenskí politici pravidelne otvárajú tému zákazu nedeľného predaja a mnoho ľudí sa obáva, že si nebude môcť v siedmy deň kúpiť základné potraviny. Tisícky ľudí však majú nedeľu každý deň. Potravinové púšte sú miesta, kde si...
Tovar&Predaj 7 – 8/2023: Spotrebitelia nakupujú v menšom

Tovar&Predaj 7 – 8/2023: Spotrebitelia nakupujú v menšom

  • 16. augusta 2023
  • 590
  • 0
Aj keď sa pri sledovaní trendov a spotrebiteľských nálad nedá vždy spoľahnúť na prvý pocit, vývoj na trhu počas posledných troch rokoch hovoril jasnou rečou. Jedna kríza striedala druhú a spotrebitelia na to jednoducho museli...
Tovar&Predaj 5 – 6/2023: Klasika je nadovšetko

Tovar&Predaj 5 – 6/2023: Klasika je nadovšetko

  • 13. júla 2023
  • 693
  • 0
Ak chce firma na dnešnom presýtenom trhu uspieť, musí inovovať. Vôbec pritom nezáleží na tom, akému odvetviu sa venuje, nové stimuly a novinky sú nevyhnutnosťou, inak prichádza zákonitý pád. Inak to nie je ani v kategórii...
Tovar&Predaj 5 – 6/2023: Slnko si žiada krém

Tovar&Predaj 5 – 6/2023: Slnko si žiada krém

  • 11. júla 2023
  • 675
  • 0
Aj keď edukácia spotrebiteľov nie je stále dokonalá, čoraz viac ľudí si uvedomuje, že slnečné žiarenie so sebou neprináša iba opálenie, ale pre pokožku môže znamenať riziko. Aj preto sa z opaľovacích krémov stáva niečo, čo...
PreviousNext
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Strana 5 z 28

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok