logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta prekonala hranicu tisíc Z-Boxov a stala sa tak najdostupnejšou službou na vyzdvihovanie...
  • Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do...
  • Vedeli ste, že až 87 % fanúšikov po zhliadnutí zaujímavého príspevku ich obľúbeného influencera...
  • Presne 231 projektov na zlepšenie života ako nové lavičky, parky, včelie úle či preliezky...

Publicistika

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Maloobchodné tržby vo februári klesli, dôvodom sú zatvorené kamenné predajne

Maloobchodné tržby vo februári klesli, dôvodom sú zatvorené kamenné predajne

  • 12. apríla 2021
  • 1021
  • 0
Maloobchodné tržby na Slovensku zaznamenali vo februári 2021 výrazný medziročný pokles, a to o 14,7 %. Oproti februáru 2020 zaznamenali pokles všetky oblasti maloobchodu. Hypermarkety a supermarkety, ktoré tvoria z celkových...
Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Sviatky budú bohatšie ako vlani

Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Sviatky budú bohatšie ako vlani

  • 30. marca 2021
  • 890
  • 0
Veľká noc je ako druhé najsilnejšie obdobie roka radosť pre všetkých výrobcov, obchodníkov, ale aj spotrebiteľov. Hoci ju asi aj tento rok s korbáčom zaženie do kúta koronavírus, zo strany oslovených spoločností zaznieva...
Veľkonočné nákupy: Polovica Slovákov plánuje minúť najviac 100 eur

Veľkonočné nákupy: Polovica Slovákov plánuje minúť najviac 100 eur

  • 29. marca 2021
  • 1008
  • 0
Tohoročné sviatky jari sa budú niesť v znamení šetrenia. Potvrdzuje to aktuálny online prieskum nákupného centra Vivo! Bratislava, zameraný na spotrebiteľské správanie Slovákov v súvislosti s veľkonočnými sviatkami. Výdavky...
Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Zákazníci investujú do čistoty

Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Zákazníci investujú do čistoty

  • 16. marca 2021
  • 763
  • 0
Aj napriek bohatej ponuke segmentu čistiacich a upratovacích prostriedkov slovenskí zákazníci stále preferujú univerzálne čistiace prípravky. Pandémia vyvolala ešte väčšiu snahu o čistý domov, preto medzi žiadané vlastnosti...
Rok s pandémiou: Kto sú víťazi a porazení?

Rok s pandémiou: Kto sú víťazi a porazení?

  • 11. marca 2021
  • 1038
  • 0
Pred rokom bol na Slovensku potvrdený prvý prípad vírusového ochorenia Covid-19. Od tohto momentu sa po celej krajine začali postupne zavádzať prísne opatrenia, ktoré mali za cieľ zamedziť šíreniu nákazy. Dnes už vieme, že...
Trendy formuje tieň pandémie

Trendy formuje tieň pandémie

  • 3. marca 2021
  • 2082
  • 0
Minulý rok od základov prekopal všetky dovtedajšie trendy, ktoré určovali smer retailu. Kým na začiatku roka spotrebitelia uprednostňovali jedno- až dvojdňové nákupy menších košíkov, po nástupe pandémie sa frekvencia...
Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Zákazníci oceňujú poctivé pečivo

Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Zákazníci oceňujú poctivé pečivo

  • 26. februára 2021
  • 1045
  • 0
Zvuk praskajúcej chrumkavej kôrky a chuť vláčnej striedky sú tak hlboko zakorenené v mysliach zákazníkov, že aj v pandemickej situácii spôsobili návrat nielen k nebaleným, ale aj remeselne vypracovaným chlebom. Poctivá...
Slovenský maloobchod vlani koronakrízu ustál

Slovenský maloobchod vlani koronakrízu ustál

  • 19. februára 2021
  • 1186
  • 0
Pandémia dala vlani ekonomike zabrať. Jednou z oblastí, ktorá však napriek prísnym opatreniam koronakrízu ustála, bol obchod. Maloobchodné tržby počas roka 2020 zaznamenali medziročný pokles iba o jedno percento. Výraznejšia...
Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Mliečna vlna zosilnela

Tovar&Predaj 1 – 2/2021: Mliečna vlna zosilnela

  • 5. februára 2021
  • 968
  • 0
Vernosť slovenských zákazníkov mliečnym výrobkom sa prenáša do ich stabilnej prítomnosti v nákupných košíkoch. Hoci sú podľa výrobcov nakupujúci konzervatívni a majú radi výrobky s overenými chuťami, neboja sa vyskúšať aj...
Tovar&Predaj 11 – 12/2020: Papier sa kupoval do zásoby

Tovar&Predaj 11 – 12/2020: Papier sa kupoval do zásoby

  • 25. januára 2021
  • 855
  • 0
Ak niektorému segmentu minulý rok pandémia koronavírusu výrazne pomohla, tak je to zaručene segment papierového a vatového programu. Nárasty naprieč všetkými kategóriami potvrdzujú trend zásobovania sa, s čím súvisí aj zvýšený...
PreviousNext
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Strana 5 z 19

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

TrackSys

Ako efektívne používať TrackSys v logistike?

Pred rokom prišla spoločnosť M2C s jedinečným riešením pre efektívnu kontrolu hotovostných transakcií. Jan Čulík, projektový manažér centra vzdialeného dohľadu spoločnosti M2C, je presvedčený, že software TrackSys by mohol byť i jedným zo spôsobov, ako zefektívniť proces vyskladňovania tovaru: „Máme nástroj, vďaka ktorému môžeme získať také dáta, na základe ktorých môžeme procesy zefektívniť.“  Ako aplikovať […]
Môjobchod

Sieť potravín Môjobchod získala 2. miesto v počte predajní

Otvorenie ambassador predajne v Maduniciach. 10 rokov od svojho založenia dosiahla maloobchodná sieť potravín Môjobchod  významný míľnik. Otvorením 737. predajne si značka zabezpečila 2. miesto v počte franšíz na slovenskom trhu. K úspechu sa dopracovala najmä snahou dostať sa k svojim zákazníkom čo najbližšie, ponúkať kvalitný sortiment a vytvoriť príjemnejší priestor na nákup. Značka Môjobchod odštartovala […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

12. – 16. 9. 2022, Drinktec 2022, Mníchov

5. – 6. 10. 2022, Kongres Samoška, Košice

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

Profily

Hans Faltys, spolumajiteľ siete Starý Otec: Cena a kvalita súvisia menej, než si ľudia myslia

12. augusta 2022
Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera