logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta prekonala hranicu tisíc Z-Boxov a stala sa tak najdostupnejšou službou na vyzdvihovanie...
  • Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do...
  • Vedeli ste, že až 87 % fanúšikov po zhliadnutí zaujímavého príspevku ich obľúbeného influencera...
  • Presne 231 projektov na zlepšenie života ako nové lavičky, parky, včelie úle či preliezky...

Publicistika

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Tovar&Predaj 5 – 6/2021: Doma sa varí viac

Tovar&Predaj 5 – 6/2021: Doma sa varí viac

  • 20. júla 2021
  • 913
  • 0
Po tom, ako pandémia ochorenia Covid-19 uväznila ľudí v domácnostiach, sa varenie vo svojej vlastnej kuchyni stalo jednou z najatraktívnejších možností na sebarealizáciu. Nové chute, nové recepty a nové suroviny dávali aspoň...
Potraviny a nealkoholické nápoje po piatich mesiacoch opäť zdraželi

Potraviny a nealkoholické nápoje po piatich mesiacoch opäť zdraželi

  • 15. júla 2021
  • 1365
  • 0
Spotrebiteľské ceny sa oproti máju 2021 zvýšili o 0,6 %, o čom informoval Štatistický úrad SR. V porovnaní s predchádzajúcimi mesiacmi ide o neprehliadnuteľné zrýchlenie tempa zdražovania. Inflácia sa priblížila k úrovni troch...
Tovar&Predaj 5 – 6/2021: Opaľovanie čaká lepšie leto

Tovar&Predaj 5 – 6/2021: Opaľovanie čaká lepšie leto

  • 5. júla 2021
  • 689
  • 0
Pandémia minulý rok ochromila cestovanie, čo sa zákonite prejavilo aj v zníženom záujme o opaľovaciu kozmetiku. Toto leto dáva opatrnú nádej, že očkovanie, preventívne opatrenia i túžba ľudí vymeniť dlhé mesiace strávené doma...
Telenovela o obchodníkoch a výrobcoch má ďalší diel

Telenovela o obchodníkoch a výrobcoch má ďalší diel

  • 23. júna 2021
  • 1435
  • 0
Zákon o neprimeraných podmienkach sa mení rýchlejšie, než niektoré predajne stíhajú prestavať interiér a výrobcovia rozšíriť portfólio produktov. V máji parlament schválil jeho novelizáciu, ktorú si vynútila transpozícia...
Tovar&Predaj 5 – 6/2021: Pandémia nafúkla objemy

Tovar&Predaj 5 – 6/2021: Pandémia nafúkla objemy

  • 22. júna 2021
  • 925
  • 0
Vybehnúť cez obed z kancelárie na drobný nákup, doplniť niečo do domácnosti alebo sa len namotivovať na zvyšok pracovného dňa. Pre mnohých ľudí to bola každodenná rutina, ktorú však pandémia koronavírusu v minulom roku výrazne...
GfK: Sladkosti najviac nakupujú rodiny s deťmi

GfK: Sladkosti najviac nakupujú rodiny s deťmi

  • 1. júna 2021
  • 1312
  • 0
Rodičia venujú svojim deťom sladkú pozornosť i počas medzinárodného dňa detí. V tomto období totiž pravidelne rastú nákupy sušienok a oblátok, čokoládových tyčiniek, žuvačiek, a na Slovensku i lízaniek, bonboniér alebo müsli...
Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo

Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo

  • 28. apríla 2021
  • 1865
  • 0
Výrobky vlastnej značky sa nakupujú v krízových časoch. Potvrdzuje to minuloročná pandémia, keď počas jej dvoch vĺn rástli ich tržby oveľa rýchlejšie ako pri značkových výrobkoch. Viaceré reťazce rozširujú ich portfólio...
Tovar&Predaj 3 – 4/2021: Impulz si hľadá cestu späť

Tovar&Predaj 3 – 4/2021: Impulz si hľadá cestu späť

  • 22. apríla 2021
  • 902
  • 0
Rozkaz znel na začiatku pandémie jasne – spotrebitelia sa musia predzásobiť, aby nemuseli chodiť často na nákupy a vydržali doma v sociálnej izolácii. Nebol čas dopriať si malé radosti, ktoré im prinášali pri každej návšteve...
Tovar&Predaj 3 – 4/2021: Zdravie a chuť idú spolu ruka v ruke

Tovar&Predaj 3 – 4/2021: Zdravie a chuť idú spolu ruka v ruke

  • 16. apríla 2021
  • 776
  • 0
Trend zdravého životného štýlu za uplynulý rok, ktorý poznačila pandémia, zosilnel. Pozornosť spotrebiteľov sa upriamila nielen na domáce varenie, ale aj na zdravotné benefity surovín, ktoré pri ňom používajú. Stále však...
Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na Slovensku?

Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na...

  • 14. apríla 2021
  • 1352
  • 0
Slovensko prechádza z čiernej fázy do bordovej, čo pre našu ekonomiku znamená uvoľňovanie niektorých opatrení. Po štyroch mesiacoch sa tak otvárajú aj kamenné prevádzky obchodov. Analytička Wood & Company Eva Sadovská...
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Strana 4 z 19

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

TrackSys

Ako efektívne používať TrackSys v logistike?

Pred rokom prišla spoločnosť M2C s jedinečným riešením pre efektívnu kontrolu hotovostných transakcií. Jan Čulík, projektový manažér centra vzdialeného dohľadu spoločnosti M2C, je presvedčený, že software TrackSys by mohol byť i jedným zo spôsobov, ako zefektívniť proces vyskladňovania tovaru: „Máme nástroj, vďaka ktorému môžeme získať také dáta, na základe ktorých môžeme procesy zefektívniť.“  Ako aplikovať […]
Môjobchod

Sieť potravín Môjobchod získala 2. miesto v počte predajní

Otvorenie ambassador predajne v Maduniciach. 10 rokov od svojho založenia dosiahla maloobchodná sieť potravín Môjobchod  významný míľnik. Otvorením 737. predajne si značka zabezpečila 2. miesto v počte franšíz na slovenskom trhu. K úspechu sa dopracovala najmä snahou dostať sa k svojim zákazníkom čo najbližšie, ponúkať kvalitný sortiment a vytvoriť príjemnejší priestor na nákup. Značka Môjobchod odštartovala […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

12. – 16. 9. 2022, Drinktec 2022, Mníchov

5. – 6. 10. 2022, Kongres Samoška, Košice

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

Profily

Hans Faltys, spolumajiteľ siete Starý Otec: Cena a kvalita súvisia menej, než si ľudia myslia

12. augusta 2022
Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera