logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta prekonala hranicu tisíc Z-Boxov a stala sa tak najdostupnejšou službou na vyzdvihovanie...
  • Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do...
  • Vedeli ste, že až 87 % fanúšikov po zhliadnutí zaujímavého príspevku ich obľúbeného influencera...
  • Presne 231 projektov na zlepšenie života ako nové lavičky, parky, včelie úle či preliezky...

Publicistika

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Tovar&Predaj 1 – 2/2022: Mliečne alternatívy neprevládnu

Tovar&Predaj 1 – 2/2022: Mliečne alternatívy neprevládnu

  • 15. februára 2022
  • 454
  • 0
Mliečne výrobky, respektíve ich alternatívy za posledných tridsať rokov prešli dynamickým vývojom. Na začiatku deväťdesiatych rokov sa stali obrovským módnym trendom margaríny a rôzne rastlinné náhrady masla. O desať rokov...
Kongres Samoška: Pandémia zmenila nakupovanie a zvýšila tržby

Kongres Samoška: Pandémia zmenila nakupovanie a zvýšila tržby

  • 31. januára 2022
  • 912
  • 0
Pred pandémiou zákazníci uprednostňovali jedno- až dvojdňové nákupy menších košíkov, aby si dopriali čo možno najčerstvejšie potraviny. Počas pandémie sa to zmenilo na tzv. one-stop shopping, teda nákup pod jednou strechou....
Kongres Samoška: E-shop sa oplatí veľkým, ale aj malým

Kongres Samoška: E-shop sa oplatí veľkým, ale aj malým

  • 28. januára 2022
  • 732
  • 0
Digitalizácia, ako aj situácia spôsobená šírením pandémie covidu-19 akcelerovala dôležitosť online predajného kanála. Na to, aby sa stal úspešným, musí spĺňať viacero atribútov. Okrem kvalitného sortimentu je to prehľadný web,...
Tovar&Predaj 11 – 12/2021: Čokolády chcú byť fér

Tovar&Predaj 11 – 12/2021: Čokolády chcú byť fér

  • 31. decembra 2021
  • 817
  • 0
Svetovými veľmocami v oblasti pestovania a exportu kakaových bôbov, ktoré sú nevyhnutnou súčasťou akýchkoľvek čokoládových cukroviniek, sú Pobrežie Slonoviny a Ghana, kde sa vypestuje viac ako 65 % celosvetovej produkcie...
Potraviny dramaticky prepisujú cenovky

Potraviny dramaticky prepisujú cenovky

  • 29. decembra 2021
  • 1047
  • 0
Pandémia, klimatická kríza, drahšia práca i pohonné hmoty. Keď sa spojí viacero rozhodujúcich faktorov v rovnakom čase, je z toho celosvetové zdražovanie potravín, ktorému sa nevyhne ani slovenský trh. Obchodníci hlásia, že...
Tovar&Predaj 11 – 12/2021: Vlhčený papier naberá na sile

Tovar&Predaj 11 – 12/2021: Vlhčený papier naberá na sile

  • 20. decembra 2021
  • 421
  • 0
Toaletný papier či kuchynské utierky spotrebitelia nezvyknú kupovať po jednom kuse a radšej volia väčšie balenia. Pandémia ochorenia covid-19 ešte posilnila trend zásobovania sa týmito produktmi. Hoci sa na prvý pohľad môže...
Prieskum: Slováci cez Vianoce uprednostňujú svetlé pivo, stáva sa súčasťou sviatočného stola

Prieskum: Slováci cez Vianoce uprednostňujú svetlé pivo, stáva sa súčasťou...

  • 15. decembra 2021
  • 553
  • 0
Slováci si aj počas Vianoc radi vychutnávajú pivo. Prieskum spoločnosti Heineken Slovensko ukázal, že ho vyhľadávame nielen počas letnej sezóny, ale nechýba ani na sviatočnom stole či po štedrej večeri. Oproti zvyšku roka sa...
Zdražovanie sa v novembri zrýchlilo, ceny vybraných tovarov dosiahli 17-ročné maximum

Zdražovanie sa v novembri zrýchlilo, ceny vybraných tovarov dosiahli...

  • 15. decembra 2021
  • 1107
  • 0
V novembri celkový rast cien tovarov a služieb zrýchlil na 5,6 %. Podľa analytičky Evy Sadovskej zo spoločnosti Wood & Company dosiahli vybrané tovary a služby 17-ročné maximum, čiže ich cena je najvyššia od roku 2004....
Slováci najviac nakupujú v decembri. Tohtoročné Vianoce však budú drahšie

Slováci najviac nakupujú v decembri. Tohtoročné Vianoce však budú drahšie

  • 7. decembra 2021
  • 649
  • 0
Práve december je každoročne mesiacom, kedy Slováci nakupujú najviac. Decembrové tržby obchodníkov sú tak o desiatky percent vyššie ako počas iných mesiacov roka. Dôvodom sú nákupy potravín na štedrovečerný stôl alebo darčeky...
Tovar&Predaj 9 – 10/2021: Fajčeniu pribúdajú alternatívy

Tovar&Predaj 9 – 10/2021: Fajčeniu pribúdajú alternatívy

  • 23. novembra 2021
  • 803
  • 0
Počet fajčiarov na Slovensku dlhodobo klesá. Z údajov Úradu verejného zdravotníctva vyplýva, že kým v roku 2009 aktívne fajčilo približne 40 % obyvateľstva, v roku 2019 to bolo už len necelých 20 % ľudí. Čísla zo Slovenska...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 2 z 19

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

TrackSys

Ako efektívne používať TrackSys v logistike?

Pred rokom prišla spoločnosť M2C s jedinečným riešením pre efektívnu kontrolu hotovostných transakcií. Jan Čulík, projektový manažér centra vzdialeného dohľadu spoločnosti M2C, je presvedčený, že software TrackSys by mohol byť i jedným zo spôsobov, ako zefektívniť proces vyskladňovania tovaru: „Máme nástroj, vďaka ktorému môžeme získať také dáta, na základe ktorých môžeme procesy zefektívniť.“  Ako aplikovať […]
Môjobchod

Sieť potravín Môjobchod získala 2. miesto v počte predajní

Otvorenie ambassador predajne v Maduniciach. 10 rokov od svojho založenia dosiahla maloobchodná sieť potravín Môjobchod  významný míľnik. Otvorením 737. predajne si značka zabezpečila 2. miesto v počte franšíz na slovenskom trhu. K úspechu sa dopracovala najmä snahou dostať sa k svojim zákazníkom čo najbližšie, ponúkať kvalitný sortiment a vytvoriť príjemnejší priestor na nákup. Značka Môjobchod odštartovala […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

12. – 16. 9. 2022, Drinktec 2022, Mníchov

5. – 6. 10. 2022, Kongres Samoška, Košice

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

Profily

Hans Faltys, spolumajiteľ siete Starý Otec: Cena a kvalita súvisia menej, než si ľudia myslia

12. augusta 2022
Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera