logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Katarína Droppová

Pôsobí ako managing director so špecializáciou na korporátnu a krízovú komunikáciu v agentúre 10/10 COMMUNICATIONS. V oblasti marketingu, komunikácie a PR sa Katarína Droppová pohybuje už viac ako 23 rokov. Svoju kariéru začala ako media buyer vo fullservisovej reklamnej a PR agentúre VYV, neskôr tam pôsobila na pozícii media director. Od roku 2004 bola na pozícii managing directora v PR agentúre MCC, dnes pôsobí v komunikačnej agentúre 10/10 COMMUNICATIONS. Pod jej vedením získali agentúry viacero prestížnych prvých miest súťaže z oblasti komunikácie – PROKOP, ktoré udeľuje Asociácia PR agentúr SR, ako aj shortlistov na medzinárodnej súťaži v oblasti public relations Emea Sabre Awards. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti komplexného PR, najmä reputation a brand manažmentu, CSR či krízovej komunikácie. Viedla komunikácie značiek ako Tesco Stores, Pepsi Cola, VÚB banka, Nikon, Tchibo Slovensko, Colgate – Palmolive či Metro Cash & Carry. Podieľala sa aj na uvedení olympijskej kolekcie 2012 pre značku Alpine Pro známu svojim čičmianskym vzorom, stála aj za úspešným riešením krízovej komunikácie metanolovej kauzy pre Sekciu importérov liehovín Zväzu obchodu SR.

Katarína Droppová: Jedna vec, ktorú majú Apple, Microsoft aj Google spoločnú, a nie sú to technologické vychytávky

Katarína Droppová: Jedna vec, ktorú majú Apple, Microsoft aj Google...

  • 21. mája 2025
  • 203
  • 0
Najnovší rebríček najhodnotnejších značiek sveta, ktorý vydáva Kantar BrandZ, opäť potvrdil dominanciu značky Apple. Už štvrtý rok po sebe si udržala prvú pozíciu s odhadovanou hodnotou 1,3...
  • Katarína Droppová: Umenie nenápadnej manipulácie – ako (si) získať zákazníka bez toho, aby si to všimol

    Katarína Droppová: Umenie nenápadnej manipulácie – ako (si) získať zákazníka...

    • 23. apríla 2025
    • 0
  • Katarína Droppová: Optimálna šírka sortimentu – môže byť niekedy menej viac?

    Katarína Droppová: Optimálna šírka sortimentu – môže byť niekedy menej viac?

    • 26. marca 2025
    • 0
  • Katarína Droppová: Aké je tajomstvo úspešných obchodníkov. Čo funguje a ako predávať viac?

    Katarína Droppová: Aké je tajomstvo úspešných obchodníkov. Čo funguje a ako...

    • 26. februára 2025
    • 0
  • Katarína Droppová: Firemná kultúra je tajomstvom úspechu každej firmy

    Katarína Droppová: Firemná kultúra je tajomstvom úspechu každej firmy

    • 29. januára 2025
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Nový rok je tu a čaká len na vás

Katarína Droppová: Nový rok je tu a čaká len na vás

  • 18. decembra 2024
  • 358
  • 0
Hovorí sa, že každý nový rok je šanca na nový začiatok. Ten, ktorý nás čaká, však vyzerá skôr ako test odolnosti. Konsolidácia, úsporné opatrenia, zdražovanie – nič z toho neznie ako niečo, čo by človeka potešilo, najmä ak ste...
Katarína Droppová: Vianoce sú šancou vyniknúť prístupom k zákazníkom – tu je 7 kreatívnych spôsobov, ako zaujať

Katarína Droppová: Vianoce sú šancou vyniknúť prístupom k zákazníkom – tu je...

  • 20. novembra 2024
  • 493
  • 0
Vianoce nie sú len o darčekoch a preplnených nákupných košíkoch. Sú o momentoch radosti, autentických príbehoch a výnimočných zážitkoch, ktoré dokážu prehĺbiť vzťah zákazníkov k vášmu obchodu. Objavte inšpirácie, ako priniesť...
Katarína Droppová: Trendy v maloobchode. Čo je nové a čo možno nepoznáte

Katarína Droppová: Trendy v maloobchode. Čo je nové a čo možno nepoznáte

  • 23. októbra 2024
  • 913
  • 0
Maloobchodný sektor sa neustále mení a prispôsobuje novým technológiám, spotrebiteľským očakávaniam aj aktuálnym výzvam. Tradičné prístupy, ako je online shopping a digitalizácia, už nikoho neprekvapia. Teraz sa pozrieme aj na...
Katarína Droppová: Dokonalá atmosféra – kľúč k srdcu zákazníkov

Katarína Droppová: Dokonalá atmosféra – kľúč k srdcu zákazníkov

  • 25. septembra 2024
  • 467
  • 0
Idete okolo predajne a dnu vás doslova vtiahne príjemná vôňa. Vojdete a teplé svetlo a jemná hudba vás pobádajú k objavovaniu lákavej ponuky, ktorá vás v tomto obchode čaká. Cítite sa vítaní, uvoľnení a plní chuti zistiť, čo...
Katarína Droppová: Kvalita samotného produktu už spotrebiteľom nestačí

Katarína Droppová: Kvalita samotného produktu už spotrebiteľom nestačí

  • 27. augusta 2024
  • 630
  • 0
V dnešnej dobe zákazníci považujú kvalitu produktov za samozrejmosť a bežnú súčasť nákupov. Očakávajú toho oveľa viac – autentickosť, transparentnosť aj aktívnu komunikáciu. Vytvorenie silnej značky však nie je...
Katarína Droppová: Chcete viac predávať a mať viac zákazníkov?

Katarína Droppová: Chcete viac predávať a mať viac zákazníkov?

  • 31. júla 2024
  • 586
  • 0
Každá značka aj každý predajca má svoj marketingový plán a stratégiu, v rámci ktorej sa snaží, aby predal čo najviac a oslovil maximum zákazníkov. No pri príprave a rozdeľovaní mediálnych výdavkov by mali zohľadňovať najmä...
Katarína Droppová: Dobrý sused či skvelá priateľka – aj to môže byť váš obchod

Katarína Droppová: Dobrý sused či skvelá priateľka – aj to môže byť váš obchod

  • 19. júna 2024
  • 740
  • 0
V dnešnom dynamickom svete matky už dávno neplnia len tradičné ženské úlohy, ktoré sa od nich očakávajú. Sú aktívne, záleží im na sebe aj okolí. Pre retail a obchodníkov sú práve ženy-matky jednou z najsilnejších skupín. Ako s...
Katarína Droppová: Veria vám zákazníci? Ako férová komunikácia a etika dokážu zabezpečiť úspech v podnikaní

Katarína Droppová: Veria vám zákazníci? Ako férová komunikácia a etika...

  • 22. mája 2024
  • 744
  • 0
Nielen v posledných dňoch či týždňoch, ale už aj uplynulé roky sme mohli pozorovať zvyšujúcu sa polarizáciu spoločnosti. Nejde pritom len o politické, ale tiež o sociálne alebo ekonomické otázky. Aký dopad môže mať neistota...
Katarína Droppová: Ako zvládnuť hnev a frustráciu svojich zákazníkov?

Katarína Droppová: Ako zvládnuť hnev a frustráciu svojich zákazníkov?

  • 24. apríla 2024
  • 730
  • 0
V predajniach panuje stres, hnev aj frustrácia v dôsledku narastajúceho tlaku spotrebiteľov na okamžité splnenie ich potrieb a očakávaní. Čo teda robiť, aby boli vaši zákazníci lojálni a spokojní? Maloobchod prešiel za...
Katarína Droppová: Využite ženskú energiu vo vašom obchode, neoľutujete!

Katarína Droppová: Využite ženskú energiu vo vašom obchode, neoľutujete!

  • 27. marca 2024
  • 859
  • 0
Hoci na Slovensku máme viac žien ako mužov, ich potenciál (nielen) vo svete maloobchodu býva často nedocenený. A to aj napriek tomu, že tvoria väčšinu zamestnancov tohto sektora. No okrem je tu aj množstvo dôvodov, prečo by...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 9

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok