Katarína Droppová
Najnovší rebríček najhodnotnejších značiek sveta, ktorý vydáva Kantar BrandZ, opäť potvrdil dominanciu značky Apple. Už štvrtý rok po sebe si udržala prvú pozíciu s odhadovanou hodnotou 1,3...
Katarína Droppová: Nový rok je tu a čaká len na vás
Hovorí sa, že každý nový rok je šanca na nový začiatok. Ten, ktorý nás čaká, však vyzerá skôr ako test odolnosti. Konsolidácia, úsporné opatrenia, zdražovanie – nič z toho neznie ako niečo, čo by človeka potešilo, najmä ak ste...
Katarína Droppová: Vianoce sú šancou vyniknúť prístupom k zákazníkom – tu je...
Vianoce nie sú len o darčekoch a preplnených nákupných košíkoch. Sú o momentoch radosti, autentických príbehoch a výnimočných zážitkoch, ktoré dokážu prehĺbiť vzťah zákazníkov k vášmu obchodu. Objavte inšpirácie, ako priniesť...
Katarína Droppová: Trendy v maloobchode. Čo je nové a čo možno nepoznáte
Maloobchodný sektor sa neustále mení a prispôsobuje novým technológiám, spotrebiteľským očakávaniam aj aktuálnym výzvam. Tradičné prístupy, ako je online shopping a digitalizácia, už nikoho neprekvapia. Teraz sa pozrieme aj na...
Katarína Droppová: Dokonalá atmosféra – kľúč k srdcu zákazníkov
Idete okolo predajne a dnu vás doslova vtiahne príjemná vôňa. Vojdete a teplé svetlo a jemná hudba vás pobádajú k objavovaniu lákavej ponuky, ktorá vás v tomto obchode čaká. Cítite sa vítaní, uvoľnení a plní chuti zistiť, čo...
Katarína Droppová: Kvalita samotného produktu už spotrebiteľom nestačí
V dnešnej dobe zákazníci považujú kvalitu produktov za samozrejmosť a bežnú súčasť nákupov. Očakávajú toho oveľa viac – autentickosť, transparentnosť aj aktívnu komunikáciu. Vytvorenie silnej značky však nie je...
Katarína Droppová: Chcete viac predávať a mať viac zákazníkov?
Každá značka aj každý predajca má svoj marketingový plán a stratégiu, v rámci ktorej sa snaží, aby predal čo najviac a oslovil maximum zákazníkov. No pri príprave a rozdeľovaní mediálnych výdavkov by mali zohľadňovať najmä...
Katarína Droppová: Dobrý sused či skvelá priateľka – aj to môže byť váš obchod
V dnešnom dynamickom svete matky už dávno neplnia len tradičné ženské úlohy, ktoré sa od nich očakávajú. Sú aktívne, záleží im na sebe aj okolí. Pre retail a obchodníkov sú práve ženy-matky jednou z najsilnejších skupín. Ako s...
Katarína Droppová: Veria vám zákazníci? Ako férová komunikácia a etika...
Nielen v posledných dňoch či týždňoch, ale už aj uplynulé roky sme mohli pozorovať zvyšujúcu sa polarizáciu spoločnosti. Nejde pritom len o politické, ale tiež o sociálne alebo ekonomické otázky. Aký dopad môže mať neistota...
Katarína Droppová: Ako zvládnuť hnev a frustráciu svojich zákazníkov?
V predajniach panuje stres, hnev aj frustrácia v dôsledku narastajúceho tlaku spotrebiteľov na okamžité splnenie ich potrieb a očakávaní. Čo teda robiť, aby boli vaši zákazníci lojálni a spokojní? Maloobchod prešiel za...
Katarína Droppová: Využite ženskú energiu vo vašom obchode, neoľutujete!
Hoci na Slovensku máme viac žien ako mužov, ich potenciál (nielen) vo svete maloobchodu býva často nedocenený. A to aj napriek tomu, že tvoria väčšinu zamestnancov tohto sektora. No okrem je tu aj množstvo dôvodov, prečo by...