Katarína Droppová
Je bez pochýb, že jedlo je tým, ktoré spotrebiteľov zaujíma ako jeden z top produktov. Ako ich však nalákať, aby si vybrali práve ten náš produkt či našu predajňu? Pozrime sa na to, aké rôzne stratégie komunikácie možno...
Nechváľte sa cudzím perím
Komplexný mix komunikácie pozostáva z využívania rôznych typov médií, nemusí to byť hneď len reklama v televízii. Aktuálne výskumy ukazujú, že zákazníci si informácie o vás vyhľadávajú predovšetkým na internete, no spoľahnú sa...
Katarína Droppová: Internet a WOM hýbu obchodom
V minulom blogu sme si povedali viac o systéme komunikácie skrývajúcim sa pod skratkou PESO, teda platené (paid), získané (earned), zdieľané či sociálne (shared/social) a nakoniec vlastnené (owned) médiá. Na optimálne...
Komunikujte všestranne! Čarovné slovíčko PESO osloví vašich zákazníkov
V predošlých blogoch sme si povedali viac o tom, prečo sa oplatí komunikovať so svojimi zákazníkmi, zamestnancami aj partnermi, no tiež to, že komunikácia je vlastne spôsobom, ako predísť krízovej udalosti. Ako však...
Katarína Droppová: Kríze je najlepšie predísť
Z mínusu do plusu – dá sa to pri kríze dokázať? Je možné elegantne z krízy vykľučkovať, striasť sa jej? Alebo z nej dokonca vyťažiť? Odborníci vám povedia, že akonáhle kríza prepukne, už sa z nej dostať nedá. Dá sa iba...
Katarína Droppová: Keď sa topíte, hoďte emócie do koša
Emócie sú síce fajn, dotvárajú človeka aj firmu, ale nie v prípade krízy. Prvou správnou reakciou preto je: potlačiť emócie. Udržte si chladnú hlavu, nestrácajte nervy. Je dôležité zhodnotiť vecne a jasne aktuálnu situáciu. A...
Katarína Droppová: Keď príde kríza, musíte komunikovať
Poznáte „čistiacu“ reklamu značky Dove, ktorá vybielila černošskú modelku úplne dobiela a vznikla z nej – beloška? Nemožno sa čudovať, že sa ľuďom zdala rasistická. Samotný Dove uznal, že nesplnil zásadu predstavovať ženy...
Katarína Droppová: Budujeme povesť značky alebo Tipy na komunikáciu pre...
Ako sme si povedali v minulom článku, povesť firmy, značky či produktu je potrebné budovať od jej vzniku a neustále. S povesťou je spojené povedomie o značke, aj to, či ju spotrebitelia a zákazníci vnímajú pozitívne. Ako však...
Katarína Droppová: Povesť značky môže utrpieť raz dva, budujte ju okamžite a...
Nie je to tak dávno, čo svetom zamávala kauza Diesel Gate, pri ktorej značka Volkswagen zavádzala s emisiami. Medzičasom sa k nej pridali aj iné automobilové firmy, a tak svetom najmä sociálnych médií kolovalo množstvo paródií...
Katarína Droppová: Alkohol a mladiství. Ako k tomu pristupujú firmy?
Vianočné obdobie a vítanie nového roka býva často, a nielen v rodinách, dôvodom na oslavu. Na Slovensku mnohokrát aj s fľašou alkoholu na stole (česť výnimkám). Prieskumy ukazujú, že práve rodičia sú tými, ktorí prvýkrát...