logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Podľa Slovenskej aliancie moderného obchodu (SAMO) je novela zákona o potravinách prínosom. Dnes...
  • Prieskumy ukazujú, že za zvýšením tržieb nestojí len široká ponuka tovaru, nízke ceny a akciový...
  • Doručovateľská spoločnosť Packeta spúšťa novú formu doručovania zásielok. K výdajným miestam,...
  • Slovenský maloobchod odštartoval rok 2022 medziročným nárastom tržieb o 16 %. Dôvodom je, že...

Katarína Droppová

Pôsobí ako managing director so špecializáciou na korporátnu a krízovú komunikáciu v agentúre 10/10 COMMUNICATIONS. V oblasti marketingu, komunikácie a PR sa Katarína Droppová pohybuje už viac ako 23 rokov. Svoju kariéru začala ako media buyer vo fullservisovej reklamnej a PR agentúre VYV, neskôr tam pôsobila na pozícii media director. Od roku 2004 bola na pozícii managing directora v PR agentúre MCC, dnes pôsobí v komunikačnej agentúre 10/10 COMMUNICATIONS. Pod jej vedením získali agentúry viacero prestížnych prvých miest súťaže z oblasti komunikácie – PROKOP, ktoré udeľuje Asociácia PR agentúr SR, ako aj shortlistov na medzinárodnej súťaži v oblasti public relations Emea Sabre Awards. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti komplexného PR, najmä reputation a brand manažmentu, CSR či krízovej komunikácie. Viedla komunikácie značiek ako Tesco Stores, Pepsi Cola, VÚB banka, Nikon, Tchibo Slovensko, Colgate – Palmolive či Metro Cash & Carry. Podieľala sa aj na uvedení olympijskej kolekcie 2012 pre značku Alpine Pro známu svojim čičmianskym vzorom, stála aj za úspešným riešením krízovej komunikácie metanolovej kauzy pre Sekciu importérov liehovín Zväzu obchodu SR.

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Jedlo v hlavnej úlohe

Katarína Droppová: Jedlo v hlavnej úlohe

  • 15. augusta 2018
  • 2098
  • 0
Je bez pochýb, že jedlo je tým, ktoré spotrebiteľov zaujíma ako jeden z top produktov. Ako ich však nalákať, aby si vybrali práve ten náš produkt či našu predajňu? Pozrime sa na to, aké rôzne stratégie komunikácie možno...
Nechváľte sa cudzím perím

Nechváľte sa cudzím perím

  • 18. júla 2018
  • 2337
  • 0
Komplexný mix komunikácie pozostáva z využívania rôznych typov médií, nemusí to byť hneď len reklama v televízii. Aktuálne výskumy ukazujú, že zákazníci si informácie o vás vyhľadávajú predovšetkým na internete, no spoľahnú sa...
Katarína Droppová: Internet a WOM hýbu obchodom

Katarína Droppová: Internet a WOM hýbu obchodom

  • 21. júna 2018
  • 2061
  • 0
V minulom blogu sme si povedali viac o systéme komunikácie skrývajúcim sa pod skratkou PESO, teda platené (paid), získané (earned), zdieľané či sociálne (shared/social) a nakoniec vlastnené (owned) médiá. Na optimálne...
Komunikujte všestranne! Čarovné slovíčko PESO osloví vašich zákazníkov

Komunikujte všestranne! Čarovné slovíčko PESO osloví vašich zákazníkov

  • 24. mája 2018
  • 2037
  • 0
V predošlých blogoch sme si povedali viac o tom, prečo sa oplatí komunikovať so svojimi zákazníkmi, zamestnancami aj partnermi, no tiež to, že komunikácia je vlastne spôsobom, ako predísť krízovej udalosti. Ako však...
Katarína Droppová: Kríze je najlepšie predísť

Katarína Droppová: Kríze je najlepšie predísť

  • 25. apríla 2018
  • 1923
  • 0
Z mínusu do plusu – dá sa to pri kríze dokázať? Je možné elegantne z krízy vykľučkovať, striasť sa jej? Alebo z nej dokonca vyťažiť? Odborníci vám povedia, že akonáhle kríza prepukne, už sa z nej dostať nedá. Dá sa iba...
Katarína Droppová: Keď sa topíte, hoďte emócie do koša

Katarína Droppová: Keď sa topíte, hoďte emócie do koša

  • 28. marca 2018
  • 2567
  • 0
Emócie sú síce fajn, dotvárajú človeka aj firmu, ale nie v prípade krízy. Prvou správnou reakciou preto je: potlačiť emócie. Udržte si chladnú hlavu, nestrácajte nervy. Je dôležité zhodnotiť vecne a jasne aktuálnu situáciu. A...
Katarína Droppová: Keď príde kríza, musíte komunikovať

Katarína Droppová: Keď príde kríza, musíte komunikovať

  • 28. februára 2018
  • 2207
  • 0
Poznáte „čistiacu“ reklamu značky Dove, ktorá vybielila černošskú modelku úplne dobiela a vznikla z nej – beloška? Nemožno sa čudovať, že sa ľuďom zdala rasistická. Samotný Dove uznal, že nesplnil zásadu predstavovať ženy...
Katarína Droppová: Budujeme povesť značky alebo Tipy na komunikáciu pre malých obchodníkov

Katarína Droppová: Budujeme povesť značky alebo Tipy na komunikáciu pre...

  • 31. januára 2018
  • 2190
  • 0
Ako sme si povedali v minulom článku, povesť firmy, značky či produktu je potrebné budovať od jej vzniku a neustále. S povesťou je spojené povedomie o značke, aj to, či ju spotrebitelia a zákazníci vnímajú pozitívne. Ako však...
Katarína Droppová: Povesť značky môže utrpieť raz dva, budujte ju okamžite a neustále

Katarína Droppová: Povesť značky môže utrpieť raz dva, budujte ju okamžite a...

  • 3. januára 2018
  • 2323
  • 0
Nie je to tak dávno, čo svetom zamávala kauza Diesel Gate, pri ktorej značka Volkswagen zavádzala s emisiami. Medzičasom sa k nej pridali aj iné automobilové firmy, a tak svetom najmä sociálnych médií kolovalo množstvo paródií...
Katarína Droppová: Alkohol a mladiství. Ako k tomu pristupujú firmy?

Katarína Droppová: Alkohol a mladiství. Ako k tomu pristupujú firmy?

  • 29. novembra 2017
  • 3906
  • 0
Vianočné obdobie a vítanie nového roka býva často, a nielen v rodinách, dôvodom na oslavu. Na Slovensku mnohokrát aj s fľašou alkoholu na stole (česť výnimkám). Prieskumy ukazujú, že práve rodičia sú tými, ktorí prvýkrát...
Previous
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 5 z 5

Odporúčame

U&Sluno

Perfetti

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Kaufland.sk

Nové online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz: Predaj produktov vo viac ako 5 000 kategóriách

V súčasnosti prevádzkuje spoločnosť Kaufland úspešné online trhovisko Kaufland.de a túto službu čoskoro otvorí aj na Slovensku a v Česku. Úspešný koncept nemeckého online trhoviska Kaufland.de sa od roku 2023 predstaví aj v ďalších krajinách. Predajcovia tak pomocou týchto platforiem môžu ponúkať svoj tovar v troch rôznych krajinách súčasne – a to len s jednou […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

31. 5. – 1. 6. 2022, PLMA´s World of Private Label, Amsterdam

2. 6. 2022, Kongres Samoška, Praha

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022

Matej Varga, head of retail franchise, Metro Cash & Carry SR: Počas pandémie sme otvorili najviac obchodov

16. februára 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera