logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Podľa Slovenskej aliancie moderného obchodu (SAMO) je novela zákona o potravinách prínosom. Dnes...
  • Prieskumy ukazujú, že za zvýšením tržieb nestojí len široká ponuka tovaru, nízke ceny a akciový...
  • Doručovateľská spoločnosť Packeta spúšťa novú formu doručovania zásielok. K výdajným miestam,...
  • Slovenský maloobchod odštartoval rok 2022 medziročným nárastom tržieb o 16 %. Dôvodom je, že...

Katarína Droppová

Pôsobí ako managing director so špecializáciou na korporátnu a krízovú komunikáciu v agentúre 10/10 COMMUNICATIONS. V oblasti marketingu, komunikácie a PR sa Katarína Droppová pohybuje už viac ako 23 rokov. Svoju kariéru začala ako media buyer vo fullservisovej reklamnej a PR agentúre VYV, neskôr tam pôsobila na pozícii media director. Od roku 2004 bola na pozícii managing directora v PR agentúre MCC, dnes pôsobí v komunikačnej agentúre 10/10 COMMUNICATIONS. Pod jej vedením získali agentúry viacero prestížnych prvých miest súťaže z oblasti komunikácie – PROKOP, ktoré udeľuje Asociácia PR agentúr SR, ako aj shortlistov na medzinárodnej súťaži v oblasti public relations Emea Sabre Awards. Má dlhoročné skúsenosti v oblasti komplexného PR, najmä reputation a brand manažmentu, CSR či krízovej komunikácie. Viedla komunikácie značiek ako Tesco Stores, Pepsi Cola, VÚB banka, Nikon, Tchibo Slovensko, Colgate – Palmolive či Metro Cash & Carry. Podieľala sa aj na uvedení olympijskej kolekcie 2012 pre značku Alpine Pro známu svojim čičmianskym vzorom, stála aj za úspešným riešením krízovej komunikácie metanolovej kauzy pre Sekciu importérov liehovín Zväzu obchodu SR.

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Katarína Droppová: Ako na maloobchodnú komunikáciu v štyroch krokoch

Katarína Droppová: Ako na maloobchodnú komunikáciu v štyroch krokoch

  • 6. júna 2019
  • 2145
  • 0
Ak podnikáte v maloobchode, iste uznáte, že najdôležitejšie vzťahy vo vašom biznise sú tie so zákazníkmi. No sú zároveň aj najkrehkejšie. Či už ste malý alebo veľký obchod, je náročné byť v úzkom kontakte s každým jedným...
Katarína Droppová: Mama marketing nie je len o ponúkaní, ale najmä načúvaní

Katarína Droppová: Mama marketing nie je len o ponúkaní, ale najmä načúvaní

  • 9. mája 2019
  • 2142
  • 0
Sila komunity sa v posledných rokoch zvyšuje, rovnako ako aj online komunikácia. Veď kto by nechcel niekam patriť a navyše sa o svoje pocity a skúsenosti aj podeliť s rovnako zmýšľajúcimi ľuďmi? Deje sa tak v komunite...
Katarína Droppová: Falošní diskutéri a recenzenti ako bežná prax?

Katarína Droppová: Falošní diskutéri a recenzenti ako bežná prax?

  • 11. apríla 2019
  • 2200
  • 0
V predchádzajúcom blogu sme si povedali, že je na nezaplatenie, ak o vás pozitívne hovoria či píšu iní. Takéto recenzie sú veľmi žiadané, avšak aj tu si treba dať pozor ako na to. Využívanie falošných účtov na weboch a...
Katarína Droppová: 5 tipov ako komunikovať, aby sa Veľká noc stala vašimi Vianocami

Katarína Droppová: 5 tipov ako komunikovať, aby sa Veľká noc stala vašimi...

  • 13. marca 2019
  • 2253
  • 0
Je celkom jasné, že pred Veľkou nocou sa čokoláda takpovediac predáva sama (musím povedať, že ten, kto vymyslel čokoládové vajce, kuriatko či zajačika by si zaslúžil Nobelovu cenu), ale zvyšuje sa aj predaj ďalších tovarov....
Katarína Droppová: Jar je predo dvermi – pustite do vášho podnikania svieži vietor

Katarína Droppová: Jar je predo dvermi – pustite do vášho podnikania svieži...

  • 14. februára 2019
  • 2401
  • 0
Áno, áno, dnes je deň svätého Valentína a ja verím, že vám moje rady z predošlého blogu pomohli vo vašom podnikaní práve na dnešný sviatok. No hlavne, že ste pri tom zhone nezabudli ani na seba a svojich blízkych. Ale, aj keď...
Katarína Droppová: Predajné taktiky na Valentína – ktorá bude fungovať u vás?

Katarína Droppová: Predajné taktiky na Valentína – ktorá bude fungovať u vás?

  • 17. januára 2019
  • 2216
  • 0
Šíriť lásku sa dá rôznymi spôsobmi, ale my sa pozrieme, aké taktiky by mohli fungovať u predajcov. Veď po Vianociach nastáva vo februári pre obchodníkov ďalšie príjemné obdobie na podporu predaja ich výrobkov. Samozrejme, nie...
Katarína Droppová: Rok 2019 je predo dvermi, aké výzvy pre nás má?

Katarína Droppová: Rok 2019 je predo dvermi, aké výzvy pre nás má?

  • 6. decembra 2018
  • 1765
  • 0
Rok 2018 sa pomaly chýli ku koncu a môžeme povedať, že bol nielen z ekonomického, ale aj komunikačného hľadiska veľmi bohatý. Naštartovaná ekonomika zlepšila výsledky firiem a obchodníkov, ktorí sa snažili čo najviac osloviť...
Katarína Droppová: Vianoce sú pred dverami. Dá sa urobiť skvelá kampaň aj za málo peňazí?

Katarína Droppová: Vianoce sú pred dverami. Dá sa urobiť skvelá kampaň aj za...

  • 7. novembra 2018
  • 2001
  • 0
Je to tak, Vianoce sú tu raz-dva. Určite aj sami cítite, že počet reklám v TV, rádiu, či printe sa zvyšuje, zavalení sme ňou aj v obchodných centrách. Čo však robiť, ak ste malý obchodník a predávate vlastný tovar, no nemáte...
Generácia Z – oplatí sa komunikovať na mladých alebo je to zbytočné?

Generácia Z – oplatí sa komunikovať na mladých alebo je to zbytočné?

  • 10. októbra 2018
  • 2305
  • 0
Je ťažké osloviť štandardnými produktmi najmladšiu dospelú, a teda aj kúpyschopnú cieľovú skupinu vo veku do 24 rokov? Množstvo ľudí tvrdí, že sa s nimi ani neoplatí komunikovať, pretože ich nezaujíma nič iné okrem nich...
Katarína Droppová: Vyzliekli by ste sa kvôli zamestnávateľovi donaha?

Katarína Droppová: Vyzliekli by ste sa kvôli zamestnávateľovi donaha?

  • 12. septembra 2018
  • 2654
  • 0
Minule sme si povedali viac o jedle, čo tak teraz niečo typické pre Slovensko – pozrime sa, akými rôznymi spôsobmi prebieha komunikácia a medializácia značiek alkoholu. Samozrejme, reklama na alkohol má na slovenskom trhu isté...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 4 z 5

Odporúčame

U&Sluno

Perfetti

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Kaufland.sk

Nové online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz: Predaj produktov vo viac ako 5 000 kategóriách

V súčasnosti prevádzkuje spoločnosť Kaufland úspešné online trhovisko Kaufland.de a túto službu čoskoro otvorí aj na Slovensku a v Česku. Úspešný koncept nemeckého online trhoviska Kaufland.de sa od roku 2023 predstaví aj v ďalších krajinách. Predajcovia tak pomocou týchto platforiem môžu ponúkať svoj tovar v troch rôznych krajinách súčasne – a to len s jednou […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

31. 5. – 1. 6. 2022, PLMA´s World of Private Label, Amsterdam

2. 6. 2022, Kongres Samoška, Praha

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022

Matej Varga, head of retail franchise, Metro Cash & Carry SR: Počas pandémie sme otvorili najviac obchodov

16. februára 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera