Katarína Droppová
Ak podnikáte v maloobchode, iste uznáte, že najdôležitejšie vzťahy vo vašom biznise sú tie so zákazníkmi. No sú zároveň aj najkrehkejšie. Či už ste malý alebo veľký obchod, je náročné byť v úzkom kontakte s každým jedným...
Katarína Droppová: Mama marketing nie je len o ponúkaní, ale najmä načúvaní
Sila komunity sa v posledných rokoch zvyšuje, rovnako ako aj online komunikácia. Veď kto by nechcel niekam patriť a navyše sa o svoje pocity a skúsenosti aj podeliť s rovnako zmýšľajúcimi ľuďmi? Deje sa tak v komunite...
Katarína Droppová: Falošní diskutéri a recenzenti ako bežná prax?
V predchádzajúcom blogu sme si povedali, že je na nezaplatenie, ak o vás pozitívne hovoria či píšu iní. Takéto recenzie sú veľmi žiadané, avšak aj tu si treba dať pozor ako na to. Využívanie falošných účtov na weboch a...
Katarína Droppová: 5 tipov ako komunikovať, aby sa Veľká noc stala vašimi...
Je celkom jasné, že pred Veľkou nocou sa čokoláda takpovediac predáva sama (musím povedať, že ten, kto vymyslel čokoládové vajce, kuriatko či zajačika by si zaslúžil Nobelovu cenu), ale zvyšuje sa aj predaj ďalších tovarov....
Katarína Droppová: Jar je predo dvermi – pustite do vášho podnikania svieži...
Áno, áno, dnes je deň svätého Valentína a ja verím, že vám moje rady z predošlého blogu pomohli vo vašom podnikaní práve na dnešný sviatok. No hlavne, že ste pri tom zhone nezabudli ani na seba a svojich blízkych. Ale, aj keď...
Katarína Droppová: Predajné taktiky na Valentína – ktorá bude fungovať u vás?
Šíriť lásku sa dá rôznymi spôsobmi, ale my sa pozrieme, aké taktiky by mohli fungovať u predajcov. Veď po Vianociach nastáva vo februári pre obchodníkov ďalšie príjemné obdobie na podporu predaja ich výrobkov. Samozrejme, nie...
Katarína Droppová: Rok 2019 je predo dvermi, aké výzvy pre nás má?
Rok 2018 sa pomaly chýli ku koncu a môžeme povedať, že bol nielen z ekonomického, ale aj komunikačného hľadiska veľmi bohatý. Naštartovaná ekonomika zlepšila výsledky firiem a obchodníkov, ktorí sa snažili čo najviac osloviť...
Katarína Droppová: Vianoce sú pred dverami. Dá sa urobiť skvelá kampaň aj za...
Je to tak, Vianoce sú tu raz-dva. Určite aj sami cítite, že počet reklám v TV, rádiu, či printe sa zvyšuje, zavalení sme ňou aj v obchodných centrách. Čo však robiť, ak ste malý obchodník a predávate vlastný tovar, no nemáte...
Generácia Z – oplatí sa komunikovať na mladých alebo je to zbytočné?
Je ťažké osloviť štandardnými produktmi najmladšiu dospelú, a teda aj kúpyschopnú cieľovú skupinu vo veku do 24 rokov? Množstvo ľudí tvrdí, že sa s nimi ani neoplatí komunikovať, pretože ich nezaujíma nič iné okrem nich...
Katarína Droppová: Vyzliekli by ste sa kvôli zamestnávateľovi donaha?
Minule sme si povedali viac o jedle, čo tak teraz niečo typické pre Slovensko – pozrime sa, akými rôznymi spôsobmi prebieha komunikácia a medializácia značiek alkoholu. Samozrejme, reklama na alkohol má na slovenskom trhu isté...