logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Jakub Berčík

Pracuje ako docent na Ústave marketingu, obchodu a sociálnych štúdií Fakulty ekonomiky a manažmentu (FEM) Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre (SPU). Je riaditeľom Laboratória spotrebiteľských štúdií na FEM SPU v Nitre a gestorom Laboratória neuroekonomiky a spotrebiteľského rozhodovania v rámci výskumného centra Agrobiotech SPU. Národnému poľnohospodárskemu a potravinárskemu centru poskytoval služby marketingového konzultanta. Pôsobí v Asociácii poľnohospodárskych ekonómov na Slovensku, zastával funkciu národného prezidenta v Obchodnej komore mladých podnikateľov, je členom Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA) a Slovenskej neuromarketingovej spoločnosti. Je spoluautorom publikácie Neuromarketing in foodretailing, ktorá bola vydaná v zahraničnom vydavateľstve Wageningen Academic Publishers a ocenená prestížnym ocenením Zlatý kosák 2017 a spolupôvodcom patentu ako aj štyroch úžitkových vzorov pre výskum v oblasti retailu a služieb.

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Jakub Berčík: Je „páčivosť“ reklám stále IN alebo sa dá na to pozrieť aj inak?

Jakub Berčík: Je „páčivosť“ reklám stále IN alebo sa dá na to pozrieť aj inak?

  • 19. júna 2019
  • 2510
  • 0
Reklama sa stala bežnou súčasťou našich životov a z roka na rok sme vystavení čoraz väčšiemu množstvu najrôznejších komunikačných posolstiev. Ak sa pozrieme napríklad na slovenský bankový trh, vidíme komunikáciu, ktorá patrí...
Jakub Berčík: Ako nás pri nákupe ovplyvňuje kvalita vzduchu?

Jakub Berčík: Ako nás pri nákupe ovplyvňuje kvalita vzduchu?

  • 22. mája 2019
  • 2355
  • 0
Nenapíšem nič nové, keď uvediem, že predajné prostredie je jedným z najvýznamnejších aspektov predaja. Viac ako 70 % spotrebiteľských rozhodnutí sa totiž uskutočňuje priamo na mieste predaja. Rozhodovanie sa pritom realizuje...
Jakub Berčík: Je cieľom aromatizácie priestorov iba zvýšenie predaja?

Jakub Berčík: Je cieľom aromatizácie priestorov iba zvýšenie predaja?

  • 25. apríla 2019
  • 2351
  • 0
Ľudia čelia každý deň nespočetnému množstvu stimulov, čo je dané charakterom doby v ktorej žijeme – doby informácií a rýchleho technologického vývoja, ktoré ovplyvňujú každé odvetvie, a tým samozrejme aj človeka. Ten je...
Jakub Berčík: Zber dát a trendy v prieskumoch trhu

Jakub Berčík: Zber dát a trendy v prieskumoch trhu

  • 27. marca 2019
  • 2377
  • 0
Získavanie spätnej väzby prostredníctvom kvantitatívnych a kvalitatívnych prieskumov je neodmysliteľnou súčasťou podnikania. V minulosti bol kvalitatívny výskum považovaný za časovo náročný, drahý a neobjektívny, čo odradilo...
Jakub Berčík: Sú získavané dáta „ropou“ digitálneho veku?

Jakub Berčík: Sú získavané dáta „ropou“ digitálneho veku?

  • 28. februára 2019
  • 2073
  • 0
Svet sa vďaka využívaniu najmodernejších technológií neustále zrýchľuje. Zavádzanie inovácií a inteligentných smart riešení mení pravidlá podnikania. Kým v minulosti zlato a neskôr ropa dominovali ako najvzácnejšie komodity,...
Jakub Berčík: Ak sa zákazník na mieste predaja nevie zorientovať, odchádza frustrovaný

Jakub Berčík: Ak sa zákazník na mieste predaja nevie zorientovať, odchádza...

  • 30. januára 2019
  • 2059
  • 0
Spotrebitelia a obchodníci boli šokovaní, keď novinár Vance Packard v 50-tych rokoch publikoval „The Hidden Persuaders“, kritickú knihu o metódach používaných na ovplyvňovanie správania spotrebiteľov na mieste predaja. V...
Jakub Berčík: Ktorá vianočná vôňa vás dostane?

Jakub Berčík: Ktorá vianočná vôňa vás dostane?

  • 20. decembra 2018
  • 2646
  • 0
Obdobie Vianoc sa už tradične spája s nákupmi darčekov a špecifickou nákupnou atmosférou. Aj keď si to možno neuvedomujeme, tá je zároveň výsledkom pôsobenia viacerých zmyslov súčasne, ktoré či vnímame, alebo nevnímame,...
Jakub Berčík: Čo skutočne ovplyvňuje generáciu Y pri výbere vín?

Jakub Berčík: Čo skutočne ovplyvňuje generáciu Y pri výbere vín?

  • 21. novembra 2018
  • 1853
  • 0
Dnešný trh s ponukou výrobkov a služieb sa významne zmenil. Predaj je náročnejší, čo spôsobujú sofistikovaní kupujúci, ktorí sú stále viac informovanejší. Každým dňom je na trhu nový konkurent a konkurenčné prostredie sú...
Jakub Berčík: Marketing náš každodenný alebo pohľad na bežné veci tak trochu inak

Jakub Berčík: Marketing náš každodenný alebo pohľad na bežné veci tak trochu...

  • 25. októbra 2018
  • 1883
  • 0
Aj keď si to možno neuvedomujeme, či sa nám to páči alebo nie, denne všetci prichádzame do kontaktu s  marketingovými aktivitami v rôznych životných situáciách na mnohých miestach. Všetky funkcie, ktoré marketing plní vyúsťujú...
Jakub Berčík: Budú nám roboty zlepšovať zážitok z nakupovania?

Jakub Berčík: Budú nám roboty zlepšovať zážitok z nakupovania?

  • 26. septembra 2018
  • 2103
  • 0
21. storočie so sebou bezpochyby prinieslo revolúciu do odvetvia obchodu, kde prebiehajú veľké zmeny v súvislosti s rozvojom informačno-komunikačných technológií a smart riešení. Celosvetovo je možné nájsť niekoľko desiatok...
PreviousNext
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Strana 5 z 7

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera