logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...
  • Čo nájdu čitatelia v časopise Tovar&Predaj 5 – 6/2025? Značky Kukkonia a Starý Otec sa...
  • Po Námestove a Rabči prichádza koncept nonstop nakupovania aj do obce Hruštín. Spotrebné...

Jakub Berčík

Pracuje ako docent na Ústave marketingu, obchodu a sociálnych štúdií Fakulty ekonomiky a manažmentu (FEM) Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre (SPU). Je riaditeľom Laboratória spotrebiteľských štúdií na FEM SPU v Nitre a gestorom Laboratória neuroekonomiky a spotrebiteľského rozhodovania v rámci výskumného centra Agrobiotech SPU. Národnému poľnohospodárskemu a potravinárskemu centru poskytoval služby marketingového konzultanta. Pôsobí v Asociácii poľnohospodárskych ekonómov na Slovensku, zastával funkciu národného prezidenta v Obchodnej komore mladých podnikateľov, je členom Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA) a Slovenskej neuromarketingovej spoločnosti. Je spoluautorom publikácie Neuromarketing in foodretailing, ktorá bola vydaná v zahraničnom vydavateľstve Wageningen Academic Publishers a ocenená prestížnym ocenením Zlatý kosák 2017 a spolupôvodcom patentu ako aj štyroch úžitkových vzorov pre výskum v oblasti retailu a služieb.

Jakub Berčík: zľavy ako hlavná motivácia. Vernostné programy očami slovenských spotrebiteľov

Jakub Berčík: zľavy ako hlavná motivácia. Vernostné programy očami...

  • 4. júna 2025
  • 274
  • 0
Vernostné programy sú dnes pevnou súčasťou slovenského maloobchodu. S rastúcou konkurenciou a citlivosťou spotrebiteľov na ceny sa z nástroja na odmeňovanie stálych zákazníkov stal kľúčový prvok...
  • Jakub Berčík: Rýchlo, pohodlne a drahšie, no napriek tomu spokojne

    Jakub Berčík: Rýchlo, pohodlne a drahšie, no napriek tomu spokojne

    • 9. mája 2025
    • 0
  • Jakub Berčík: Ktoré vlastnosti si zákazníci spájajú s konkrétnymi obchodnými reťazcami?

    Jakub Berčík: Ktoré vlastnosti si zákazníci spájajú s konkrétnymi obchodnými...

    • 9. apríla 2025
    • 0
  • Jakub Berčík: Neviditeľná sila predaja. Akú úlohu zohráva nákupné prostredie predajne?

    Jakub Berčík: Neviditeľná sila predaja. Akú úlohu zohráva nákupné prostredie...

    • 12. marca 2025
    • 0
  • Jakub Berčík: 10 kľúčových trendov, ktoré budú ovplyvňovať nakupovanie v roku 2025

    Jakub Berčík: 10 kľúčových trendov, ktoré budú ovplyvňovať nakupovanie...

    • 12. februára 2025
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Jakub Berčík: Ako dopadli vianočné reklamné spoty v ére AI a technologických inovácií?

Jakub Berčík: Ako dopadli vianočné reklamné spoty v ére AI a technologických...

  • 15. januára 2025
  • 389
  • 0
Vianočné obdobie v roku 2024 opäť prinieslo niečo nové a inovatívne, no tentokrát to nebolo len o samotných tradíciách, ale o technológiách, ktoré ich obohatili. Vplyv umelej inteligencie a digitalizácie sa odrazil nielen na...
Jakub Berčík: Vernostné programy. Miliardový biznis, ktorý stojí aj na užívateľskej spokojnosti zákazníkov

Jakub Berčík: Vernostné programy. Miliardový biznis, ktorý stojí aj na...

  • 5. decembra 2024
  • 599
  • 0
Vernostné programy sa stávajú čoraz populárnejším nástrojom na udržanie zákazníkov. K ich rozšíreniu prispieva ekonomická neistota a snaha spotrebiteľov získať za svoje peniaze čo najväčšiu hodnotu. Na Slovensku sú tieto...
Jakub Berčík: Využitie umelej inteligencie v maloobchode

Jakub Berčík: Využitie umelej inteligencie v maloobchode

  • 6. novembra 2024
  • 719
  • 0
Maloobchod je dynamické a neustále sa vyvíjajúce odvetvie, ktoré ovplyvňujú rýchlo sa meniace trendy a inovácie. Umelá inteligencia (AI) sa stala neoddeliteľnou súčasťou maloobchodného sektora, kde výrazne prispieva k...
Jakub Berčík: Využitie podprahovej audio stimulácie v retaile. Zázrak alebo mýtus?

Jakub Berčík: Využitie podprahovej audio stimulácie v retaile. Zázrak alebo...

  • 9. októbra 2024
  • 758
  • 0
V dnešnom dynamickom maloobchodnom prostredí zohráva každý detail v rozhodovaní spotrebiteľov významnú úlohu. Jednou z kontroverzných a fascinujúcich stratégií je využívanie podprahovej audio stimulácie, ktorá sa snaží pôsobiť...
Jakub Berčík: Cena krádeže. Ako právna medzera formuje správanie verejnosti v obchodoch

Jakub Berčík: Cena krádeže. Ako právna medzera formuje správanie verejnosti...

  • 11. septembra 2024
  • 950
  • 0
Po prijatí novely Trestného zákona sa do verejnej debaty dostala nečakaná otázka, či sa oplatí kradnúť alebo nie? Dôvodom je tzv. „horalkový paragraf“, ktorý stanovil, že drobné krádeže sa považujú len za priestupok a ich...
Jakub Berčík: Merchandising budúcnosti. Prečo sú predajné dáta a nano-neuromarketing dokonalou kombináciou pre úspech

Jakub Berčík: Merchandising budúcnosti. Prečo sú predajné dáta...

  • 8. augusta 2024
  • 744
  • 0
V dnešnom svete maloobchodu sa často kladie dôraz na využívanie predajných dát pri rozhodovaní o merchandisingu. Tieto dáta poskytujú cenné informácie o tom, ktoré produkty sa najlepšie predávajú a ako sú zákazníci spokojní....
Jakub Berčík: neuroveda odhaľuje, že menej značenia môže v maloobchode znamenať viac úspechu

Jakub Berčík: neuroveda odhaľuje, že menej značenia môže v maloobchode...

  • 17. júla 2024
  • 914
  • 0
In-store a front-of-store značenie predstavuje kľúčový bod kontaktu so zákazníkom. Pre výrobcov predstavuje potenciálne posledný bod marketingovej komunikácie pred samotným obalom produktu. Je to príležitosť, kde môžu...
Jakub Berčík: Zahraničné trendy vo svete maloobchodu

Jakub Berčík: Zahraničné trendy vo svete maloobchodu

  • 10. apríla 2024
  • 1319
  • 0
Maloobchod je obrovské a neustále sa meniace odvetvie, v ktorom trendy často prichádzajú a odchádzajú v relatívne krátkom čase. Udržať krok môže byť náročné. Pri pohľade na rok 2024 je pre maloobchodné podniky dôležité, aby si...
Jakub Berčík: Ako daň zo sladených nápojov ovplyvní spotrebiteľské správanie?

Jakub Berčík: Ako daň zo sladených nápojov ovplyvní spotrebiteľské správanie?

  • 13. marca 2024
  • 1136
  • 0
Čokoláda, syrové taštičky, koláčiky, sladené nápoje – človek nemusí byť marketingový génius, aby vedel, že vysokokalorické jedlá patria k najnávykovejším produktom na svete za alkoholom a cigaretami. Dôvodom sú nie samotné...
Jakub Berčík: Aké globálne trendy je možné očakávať v spotrebiteľskom správaní v roku 2024?

Jakub Berčík: Aké globálne trendy je možné očakávať v spotrebiteľskom...

  • 14. februára 2024
  • 1129
  • 0
Udalosti, ktoré hýbu svetom, formujú hodnoty spotrebiteľov a v nadväznosti na to menia aj ich nákupné motivácie a potreby. Nárast životných nákladov v roku 2023 významným spôsobom ovplyvnil finančné návyky. Napriek tomu, že...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 1 z 8

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok