logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Nákupca

Viktória Botková, sortimentná manažérka dm: Nákupca by mal mať analytické a strategické myslenie

Viktória Botková, sortimentná manažérka dm: Nákupca by mal mať analytické a...

  • 3. apríla 2025
  • 416
  • 0
Správne odhadnúť chute zákazníkov a vedieť, čo budú chcieť, skôr ako oni sami. To je náročná práca nákupcu, ktorý musí sledovať trendy a prinášať na pulty obchodov také produkty, ktoré...
  • Lenka Dzureková: práca nákupcu je pre adrenalínových nadšencov

    Lenka Dzureková: práca nákupcu je pre adrenalínových nadšencov

    • 10. októbra 2024
    • 0
  • Ako chce Lidl zvýšiť podiel slovenských potravín

    Ako chce Lidl zvýšiť podiel slovenských potravín

    • 26. júna 2024
    • 0
  • Ladislav Nagy: Nákupca musí mať otvorenú myseľ

    Ladislav Nagy: Nákupca musí mať otvorenú myseľ

    • 23. februára 2024
    • 0
  • Pri nákupe je dôležitý už prvý pohľad

    Pri nákupe je dôležitý už prvý pohľad

    • 17. októbra 2023
    • 0
  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením...

  • 1. apríla 2023
  • 1711
  • 0
Za najstresovejšie na práci nákupcu považuje skĺbenie všetkých činností do funkčného celku za neustále sa meniacich podmienok, a to všetko pod časovým tlakom. „Časový tlak by som podčiarkol. V jednej piesni Miro Žbirka spieva...
Martin Hanuska, senior category manažér nepotravinového sortimentu, Billa: V každom prípade sa v tíme vždy rozhodujeme spoločne

Martin Hanuska, senior category manažér nepotravinového sortimentu, Billa: V...

  • 12. augusta 2022
  • 2476
  • 0
Dobrý nákupca musí mať silné vyjednávacie zručnosti, schopnosť komunikovať, vysokú orientáciu na cieľ, ako aj podnikateľské a analytické myslenie. „V neposlednom rade nesmiem zabudnúť na asertivitu – je dôležité vedieť sa...
Tomáš Kačala category manažér, Terno: Stále hľadáme riešenie, kde obe strany odchádzajú od rokovacieho stola spokojné

Tomáš Kačala category manažér, Terno: Stále hľadáme riešenie, kde obe strany...

  • 8. apríla 2022
  • 2464
  • 0
Keď si nákupca sadá s dodávateľom za rokovací stôl, určite by nemal zabúdať na slušnú výchovu a zdravý sedliacky rozum. Práve to sú vlastnosti, ktoré musí mať, aby vo svojom povolaní obstál. „Veľmi potrebnou a žiadanou...

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok