logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...
  • Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii...

Obchod očami Marcina Gruszku, group communications directora v skupine Allegro Group: Na Slovensku chceme vybudovať silnú komunitu

24. mája 2024
Profily 0
580
Obchod očami Marcina Gruszku, group communications directora v skupine Allegro Group: Na Slovensku chceme vybudovať silnú komunitu

Už vyše dvoch mesiacov pôsobí na slovenskom trhu online trhovisko allegro.sk. Je to súčasť pokračujúceho rastu poľskej skupiny Allegro Group v strednej Európe. Štart slovenského trhoviska nasleduje úspešné spustenie platformy v Česku, kde skupina získala viac ako 1,6 milióna aktívnych kupujúcich a stala sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou za menej ako rok. „Naším cieľom je poskytovať výnimočnú službu a hodnotu užívateľom, nielen dosahovať výsadnú pozíciu na trhu,“ hovorí k spusteniu slovenského trhoviska Marcin Gruszka, group communications director v skupine Allegro Group.

Bude allegro.sk ašpirovať na jednotku v e-commerce platformách na Slovensku?

Allegro.sk si kladie za cieľ ponúknuť jedinečnú ponuku prostredníctvom širokej škály produktov, konkurencieschopných cien a modelu dvojstranného klienta, ktorý slúži zákazníkom aj predajcom. Naším cieľom je poskytovať výnimočnú službu a hodnotu našim užívateľom, nielen dosahovať výsadnú pozíciu na trhu.

Prečítajte si tiež
Allegro spustilo na Slovensku online trhovisko
Allegro

Musím povedať, že na Slovensku sme práve začali. Vieme, že máme ešte veľa práce, aby sme priniesli čo najlepšie nákupné skúsenosti aj pre Slovákov rovnako, ako sa to snažíme robiť na ďalších trhoch. Začíname z výborného štartovacieho bodu: už od prvého dňa našej činnosti na Slovensku sme najväčšou e-commerce platformou v rámci šírky našej ponuky, keďže ponúkame stomiliónový sortiment produktov, desaťkrát viac než akákoľvek iná platforma v porovnaní s e-shopmi na Slovensku.

Okrem toho by sme radi zdôraznili náš jedinečný model trhu, čo je významný diferenciátor. Naše údaje naznačujú, že slovenskí predajcovia a zákazníci sú čoraz viac priťahovaní k výhodám trhu, ako sú konkurencieschopné ceny a rôznorodá ponuka, čo je v súlade s naším záväzkom splniť a prekonať tieto očakávania.

Koľko zákazníkov a predajcov by ste chceli mať o pol roka či o rok?

Zatiaľ čo konkrétne ciele sú interné, naším cieľom je výrazne rozšíriť základňu našich zákazníkov a predajcov. Naším cieľom je vybudovať silnú komunitu, ktorá odzrkadľuje náš úspech na iných trhoch, pričom sa zameriavame na zvyšovanie povedomia o značke a podporu vysokej miery prijatia používateľmi. Teší nás, že na základe recenzií na Heureka.cz odporúča Allegro 94 percent zákazníkov v Českej republike, keďže sme minulý rok expandovali na tento trh. Niečo podobné by som považoval za úspech aj na Slovensku.

Aké skúsenosti ste si priniesli z expanzie do Českej republiky pri spustení slovenského trhoviska?

Môžeme začať tým, čo majú oba trhy spoločné. Zákazníci vyhľadávajú široký sortiment, to platí všade vo svete. Samozrejme, dôležitá je aj cena. Z expanzie do Česka sme sa veľa naučili. Samotné spustenie na Slovensku bolo oveľa rýchlejšie, keďže sme už mali zoptimalizovaných veľa procesov, videli sme, aké výzvy sú pred nami a snažili sme sa ich naozaj od začiatku riešiť.

Aké výhody ponúkate predajcom? Čo robíte lepšie ako vaša konkurencia?

Predajcovia ťažia z našej rozsiahlej platformy, ktorá im umožňuje rásť na miestnej úrovni a potenciálne expandovať do zahraničia. Ponúkame konkurenčné transakčné poplatky, transparentný a priamy proces registrácie a robustnú podporu, aby sme zaistili, že môžu svojim zákazníkom poskytovať vynikajúce služby.

Musím povedať, že naša platforma nepôsobí ako konkurencia existujúcich e-shopov, ako to niektorí môžu vnímať, ale ako doplnkový predajný kanál. Predajcovia môžu bez problémov integrovať svoje súčasné e-shopy pomocou nástrojov ako Baselinker a Omnicado, čím sa zvyšuje ich viditeľnosť a dosah na rôznych trhoch. Allegro ponúka viac ako sto miliónov ponúk, ktoré pokrývajú širokú škálu kategórií od elektroniky po módu a poskytujú široké publikum pre našich predajcov.

A dávame predajcom možnosť prakticky bez nákladov otestovať, či sa používanie Allegra naozaj oplatí – s naším uvítacím programom sa noví predajcovia môžu tešiť na nulové poplatky za transakcie alebo predajné provízie počas prvých 180 dní.

Okrem toho poskytujeme predajcom bezplatné webináre a školenia, ktoré vedú špecialisti z Allegro Academy. Poskytujeme poradenstvo napríklad, čo robiť pre zlepšenie predajných výsledkov, na čo si dať obzvlášť pozor pri tvorbe ponúk, aké formy propagácie použiť, ako navrhnúť grafiku pre Allegro či ako robiť profesionálne produktové fotografie.

Poskytujeme tiež pokročilé nástroje na platbu, dodanie a marketing, vďaka čomu môžu predajcovia udržiavať kontrolu nad svojimi cenami a ponukami. Aby sme to zhrnuli, naozaj sa snažíme pôsobiť nielen ako ďalší online trh, ale ponúkame jedinečnú, bezrizikovú bránu pre predajcov, ktorí chcú rozšíriť svoj dosah – a zároveň urobiť zákazníkov spokojnými.

Aké výhody ponúkate zákazníkom?

Zákazníci sa tešia zo širokej škály produktov – na Allegru nájdu sto miliónov produktov, čo je desaťkrát viac, ako v súčasnosti ponúka ktorákoľvek slovenská e-commerce platforma. Allegro navyše ponúka veľmi konkurencieschopné ceny a programy ako Allegro Smart!, ktoré ponúkajú neobmedzené doručenie a vrátenie za predplatné. Náš model trhu zabezpečuje zákazníkom prístup k rozmanitému výberu produktov a konkurenčným ponukám.

Keď sa klient stretne s problémom pri nákupe, či už ide o prijatie neúplnej objednávky, riešenie vrátenia tovaru alebo o nesúlad produktu, Allegro Protect zasiahne. Ponúkame až dva roky krytia a vrátenie peňazí až do výšky 4 000 eur a zaisťujeme riešenie do 48 hodín po schválení. S Allegro Protect je každá transakcia zabezpečená, vďaka čomu naši klienti nakupujú s istotou a pokojom. V neposlednom rade pripravujeme počas roka viacero nákupných festivalov, napríklad Allegro Days, Smart! týždeň a iné.

Prečo je výhodné aktivovať si Allegro Smart!?

Predplatné Allegro Smart! je cenné pre často nakupujúcich zákazníkov, pretože ponúka výhody, ako sú neobmedzené dodávky a vrátenie za mesačný alebo ročný poplatok. Allegro Smart! zlepšujú zážitok z nakupovania a v priebehu času poskytuje výnimočnú hodnotu.

Prečo ste sa rozhodli ponechať e-shop Mall.sk ako samostatnú platformu a zároveň ako jedného z obchodníkov na allegro.sk?

Ponechanie Mall.sk ako nezávislej platformy a zároveň jej integrácia do Allegro.sk nám umožňuje využiť silné stránky oboch značiek. Tento duálny prístup vychádza v ústrety rôznorodým preferenciám zákazníkov a udržiava si silné lokálne zastúpenie, pričom ťaží zo širšieho dosahu a možností Allegro.sk.

Súvisiace články:

AllegroAllegro spustilo na Slovensku online trhovisko

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok