logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Obchod očami Lucie Vargovej, vedúcej úseku Firemnej komunikácie spoločnosti Kaufland SR: Tichú hodinu zákazníci oceňujú

7. októbra 2024
Profily 0
714
Obchod očami Lucie Vargovej, vedúcej úseku Firemnej komunikácie spoločnosti Kaufland SR: Tichú hodinu zákazníci oceňujú

Od polovice augusta spustil Kaufland na Slovensku Tichú hodinu vo všetkých svojich predajniach. Každý deň v čase od jedenástej do dvanástej hodiny nakúpia zákazníci bez pustenej hudby alebo reklamných spotov. „Podobné kampane venujúce sa téme duševného zdravia sme videli aj v zahraničí a to bolo pre nás inšpiráciou, aby sme takýto projekt zaviedli aj u nás. Reakcie zo strany zákazníkov sú pozitívne,“ uvádza Lucia Vargová, vedúca úseku Firemnej komunikácie spoločnosti Kaufland Slovenská republika.

Prečítajte si tiež
V Trnave pribudla tretia predajňa Kauflandu, má ich už 77
Kaufland

Prečo sa Kaufland rozhodol zaviesť hodinku ticha počas nakupovania?

Dlhodobo sa v našej spoločnosti venujeme téme podpory zdravia, a to nielen toho fyzického, záleží nám aj na mentálnom zdraví. Podľa odborníkov má ticho významný pozitívny vplyv na ľudský mozog, pomáha znižovať hladinu stresových hormónov, môže tiež podporovať regeneráciu mozgových buniek. Umožňuje lepšie sa sústrediť, čo vedie k vyššej produktivite a efektivite pri akejkoľvek činnosti, ktorú práve vykonávame. O to je dôležitejšie naučiť sa ho znovu vychutnávať všade, kde je to možné. Preto sme od 15. augusta spustili Tichú hodinu vo všetkých našich predajniach. Každý deň v čase od jedenástej do dvanástej hodiny nakúpia u nás zákazníci bez pustenej hudby alebo reklamných spotov.

Inšpirovali ste sa podobnou praxou inde?

Podobné kampane venujúce sa téme duševného zdravia sme videli aj v zahraničí a to bolo pre nás inšpiráciou, aby sme takýto projekt zaviedli aj u nás. Reakcie zo strany zákazníkov sú pozitívne.

Sľubujete si od ticha aj zvýšenie predajov?

Daná aktivita je zameraná na spoločensky zodpovednú tému, a to zvýšenie povedomia o duševnom zdraví a hyperstimulácii.

Ako sa ešte snažíte zákazníkom spríjemniť nákup, prípadne o akých možnostiach ešte uvažujete do budúcnosti?

Neustále sa snažíme prinášať našim zákazníkom nové služby, technologické novinky a vzdelávať ich v spoločensky zodpovedných témach a v tom plánujeme pokračovať aj v budúcnosti.

Súvisiace články:

KauflandV Trnave pribudla tretia predajňa Kauflandu, má ich už 77 KauflandNovým generálnym riaditeľom Kauflandu je Sven Reinhard, Paul Pauls odchádza po 13 rokoch do penzie Kaufland otvoril svoju 79. predajňu v Detve Sven ReinhardSven Reinhard: Z príchodu Biedronky strach nemáme

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok