logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...
  • Čo nájdu čitatelia v časopise Tovar&Predaj 5 – 6/2025? Značky Kukkonia a Starý Otec sa...

Bratislavčania môžu vajíčka nakupovať vo vajcomate v Obchodnom centre Nivy

18. júna 2025
Správy 0
87
Bratislavčania môžu vajíčka nakupovať vo vajcomate v Obchodnom centre Nivy

Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v Bratislave. Ide o prvý predajný automat na vajíčka na Slovensku, ktorý sem inštalovala spoločnosť Babičkin dvor, dodávateľ vajec s ročnou produkciou sto miliónov kusov.

Vajíčka z voľných chovov sa vo vajcomate dajú kúpiť za 30 eurocentov. Pokiaľ koncept uspeje, spoločnosť ho chce rozšíriť po celom Slovensku a expandovať aj do zahraničia. Babičkin dvor vydal v roku 2021 prvé poľnohospodárske dlhopisy kótované na pražskej burze.

Prečítajte si tiež
Vo štvrtok začne v Nitre poľnohospodárska a potravinárska výstava Agrokomplex
Agrokomplex

„Chceme ľuďom ponúknuť možnosť kúpiť si pravé slovenské vajíčka z voľných chovov priamo od výrobcu ako na naozajstnom babičkinom dvore. Len s tým rozdielom, že miesto na farmársky trh stačí zájsť do obchodného centra a vybrať vajíčka z vajcomatu miesto z kurníka,“ hovorí Jaroslav Novák, majiteľ spoločnosti Babičkin dvor.

Prvý vajcomat spoločnosti Babičkin dvor je umiestnený v OC Nivy v časti Tržnica. Podľa vyjadrenia spoločnosti ide o najmodernejší typ predajného automatu s farebným dotykovým displejom. Na ňom si možno jednoducho navoliť veľkosť požadovaného balenia (šesť alebo desať vajíčok) s vajcami zo zásobníka a potom ju pomaly dopraví k výdajnému otvoru. Vejcomat má chladený vnútorný priestor a udržuje vajíčka v optimálnej teplote. Akceptuje platobné karty aj bankovky a mince, na ktoré vie aj vracať.

Prečítajte si tiež
Hydinári sa obávajú, že slovenský trh zaplavia falošné vajcia z cudziny
hydinári

Do vajcomatu sa zrazu zmestí 40 škatuliek s celkom 520 vajcami. Babičkin dvor zatiaľ svoj vajíčko na Nivách zaváža raz denne priamo z Veľkého Krtíša, kde sú farmy spoločnosti. V súčasnej dobe spoločnosť pracuje na tom, aby bolo možné zavážať vajcomat trikrát denne a uspokojiť tak dopyt.

Zákazníci chcú viac vajec

„Zákazníci vajcomat väčšinou vykúpia počas dvoch hodín. Chceme ho preto dopĺňať trikrát denne a zaručiť ľuďom, že vo vajcomate vždy nakúpia naše kvalitné vajíčka z voľných chovov, čerstvé a za najnižšiu cenu. Počas roka by sme chceli len v Bratislave mať ďalších deväť vajcomatov,“ vraví Jaroslav Novák.

Slovenská spoločnosť Babičkin dvor sa zaoberá chovom nosníc a produkciou vajec. Produkcia vajec prebieha na celkom deviatich farmách, ktoré sa nachádzajú na strednom Slovensku. Celkový počet nosníc sa pohybuje okolo 450 tisíc. Babičkin dvor disponuje aj modernou triediarňou vajec.

Firma dodáva vajcia do všetkých slovenských kľúčových obchodných reťazcov, ako sú Billa, Lidl, Tesco, Coop alebo Kaufland, medzi hlavných zákazníkov patrí aj McDonald’s. Časť produkcie, vajcia vyššej kvality, dodáva do reťazcov pod svojou vlastnou značkou Babičkin dvor.

Súvisiace články:

AgrokomplexVo štvrtok začne v Nitre poľnohospodárska a potravinárska výstava Agrokomplex hydináriHydinári sa obávajú, že slovenský trh zaplavia falošné vajcia z cudziny Slovenské obchodné reťazce združené vo Zväze obchodu budú predávať vajcia z klietkového chovu aj po januári budúceho roka

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok