logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Cushman & Wakefield preberá komerčnú správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave

10. júna 2025
Správy 0
158
Cushman & Wakefield preberá komerčnú správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave

Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská spoločnosť Cushman & Wakefield. Aupark sa pravidelne umiestňuje na popredných priečkach návštevnosti a tržieb medzi obchodnými centrami na Slovensku. Takmer 250 obchodov na ploche viac ako 65 000 metrov štvorcových každoročne navštívia milióny ľudí.

Spoločnosť Cushman & Wakefield, ktorá spravuje a prenajíma maloobchodné nehnuteľnosti, už na Slovensku zabezpečuje okrem iného aj správu regionálneho obchodného centra Novum Prešov. „Aupark je jednoznačne najpremiovejšie obchodné centrum na Slovensku, ktoré hľadá konkurenciu a inšpiráciu medzi najúspešnejšími obchodnými centrami v regióne. V tomto segmente je platforma Cushman & Wakefield najsilnejším hráčom v strednej a východnej Európe, a preto sme veľmi radi, že sa vlastník Wood & Co. rozhodol práve pre nás, aby sme spoločne posunuli Aupark,“ uvádza Michaela Semanová, vedúca správy nehnuteľností v spoločnosti Cushman & Wakefield v Českej republike.

Prečítajte si tiež
V areáli žilinskej nemocnice vzniká nová nákupná pasáž

„Spolu s Auparkom sme v roku 2025 získali do správy ďalšie štyri regionálne obchodné centrá. Maloobchodný tím zároveň rozširujeme na šesť skúsených lízingových profesionálov, ktorí aktívne podporujú portfólio spravovaných centier. V poslednej dekáde sme priviedli na slovenský trh viac ako 20 nových retailových nájomcov a tešíme sa, o aké nové mená sa nám podarí rozšíriť už teraz jedinečnú ponuku Auparku,“ dodáva Tomáš Némethy, managing partner Cushman & Wakefield Slovensko.

V prípade Auparku firma preberá nielen technickú a komerčnú správu budovy, ale aj zodpovednosť za kvalitu služieb, každodennú prevádzku centra, prenájom a koordináciu retailovej stratégie.

Prečítajte si tiež
Bratislavský Aupark otvoril rozšírenú časť a predstavil zelenú fasádu

Akcionári Auparku Bratislava sú investičné spoločnosti Wood & Company a Tatra Asset Management. Ich spoločným cieľom je zabezpečiť, aby si Aupark aj naďalej udržal a rozvíjal svoju pozíciu najúspešnejšieho obchodného centra na Slovensku.

Centrum prešlo rozšírením

Aupark kombinuje širokú ponuku značiek, gastronómie, služieb a voľnočasových aktivít. Vďaka svojej polohe na hranici historického centra, s priamym napojením na mestskú hromadnú dopravu, cyklotrasy aj diaľnicu D1, dokáže osloviť nielen mestských zákazníkov, ale aj širší región.

Obchodné centrum nedávno prešlo významnou zmenou a rozšírením o 10 000 metrov štvorcových. Prinieslo nové koncepty a najväčšie predajne niektorých značiek v strednej a východnej Európe, medzi nimi napríklad Zara, H&M, Reserved, Cinema City a ďalšie. Prístavba umožnila vybudovanie zelenej fasády, ktorá obsahuje udržateľné prvky zlepšujúce kvalitu mestského prostredia.

„Retail sa mení rýchlo. Zákazníci hľadajú hodnotu, zážitok, efektivitu. Značky potrebujú fungujúce prostredie, ktoré im umožní rásť. Presne to im v Auparku vieme ponúknuť,“ uzatvára Robert Skladal, vedúci tímu prenájmu obchodných centier CZ & SK zo spoločnosti Cushman & Wakefield.

 

Súvisiace články:

V areáli žilinskej nemocnice vzniká nová nákupná pasáž Bratislavský Aupark otvoril rozšírenú časť a predstavil zelenú fasádu

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok