
Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská spoločnosť Cushman & Wakefield. Aupark sa pravidelne umiestňuje na popredných priečkach návštevnosti a tržieb medzi obchodnými centrami na Slovensku. Takmer 250 obchodov na ploche viac ako 65 000 metrov štvorcových každoročne navštívia milióny ľudí.
Spoločnosť Cushman & Wakefield, ktorá spravuje a prenajíma maloobchodné nehnuteľnosti, už na Slovensku zabezpečuje okrem iného aj správu regionálneho obchodného centra Novum Prešov. „Aupark je jednoznačne najpremiovejšie obchodné centrum na Slovensku, ktoré hľadá konkurenciu a inšpiráciu medzi najúspešnejšími obchodnými centrami v regióne. V tomto segmente je platforma Cushman & Wakefield najsilnejším hráčom v strednej a východnej Európe, a preto sme veľmi radi, že sa vlastník Wood & Co. rozhodol práve pre nás, aby sme spoločne posunuli Aupark,“ uvádza Michaela Semanová, vedúca správy nehnuteľností v spoločnosti Cushman & Wakefield v Českej republike.
„Spolu s Auparkom sme v roku 2025 získali do správy ďalšie štyri regionálne obchodné centrá. Maloobchodný tím zároveň rozširujeme na šesť skúsených lízingových profesionálov, ktorí aktívne podporujú portfólio spravovaných centier. V poslednej dekáde sme priviedli na slovenský trh viac ako 20 nových retailových nájomcov a tešíme sa, o aké nové mená sa nám podarí rozšíriť už teraz jedinečnú ponuku Auparku,“ dodáva Tomáš Némethy, managing partner Cushman & Wakefield Slovensko.
V prípade Auparku firma preberá nielen technickú a komerčnú správu budovy, ale aj zodpovednosť za kvalitu služieb, každodennú prevádzku centra, prenájom a koordináciu retailovej stratégie.
Akcionári Auparku Bratislava sú investičné spoločnosti Wood & Company a Tatra Asset Management. Ich spoločným cieľom je zabezpečiť, aby si Aupark aj naďalej udržal a rozvíjal svoju pozíciu najúspešnejšieho obchodného centra na Slovensku.
Centrum prešlo rozšírením
Aupark kombinuje širokú ponuku značiek, gastronómie, služieb a voľnočasových aktivít. Vďaka svojej polohe na hranici historického centra, s priamym napojením na mestskú hromadnú dopravu, cyklotrasy aj diaľnicu D1, dokáže osloviť nielen mestských zákazníkov, ale aj širší región.
Obchodné centrum nedávno prešlo významnou zmenou a rozšírením o 10 000 metrov štvorcových. Prinieslo nové koncepty a najväčšie predajne niektorých značiek v strednej a východnej Európe, medzi nimi napríklad Zara, H&M, Reserved, Cinema City a ďalšie. Prístavba umožnila vybudovanie zelenej fasády, ktorá obsahuje udržateľné prvky zlepšujúce kvalitu mestského prostredia.
„Retail sa mení rýchlo. Zákazníci hľadajú hodnotu, zážitok, efektivitu. Značky potrebujú fungujúce prostredie, ktoré im umožní rásť. Presne to im v Auparku vieme ponúknuť,“ uzatvára Robert Skladal, vedúci tímu prenájmu obchodných centier CZ & SK zo spoločnosti Cushman & Wakefield.