logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Obchod očami Viktórie Botkovej, sortimentnej manažérky dm drogerie markt: Rozšírenie predaja potravín je strategickým rozhodnutím

19. decembra 2024
Profily 0
514
Obchod očami Viktórie Botkovej, sortimentnej manažérky dm drogerie markt: Rozšírenie predaja potravín je strategickým rozhodnutím

Predaj potravín získava v drogériách dm stále väčší význam a práve na túto oblasť sa chce retailer sústrediť aj v budúcnosti. „Naša široká ponuka zabezpečuje, že všetko, čo zákazníci potrebujú, nájdu na jednom mieste. Zároveň sa snažíme uľahčiť prístup k zdravým a kvalitným potravinám, ktoré sú dôležité pre vyvážený životný štýl,“ vraví v rozhovore Viktória Botková, sortimentná manažérka dm drogerie markt.

Prečítajte si tiež
Umelú inteligenciu využíva už i drogéria dm
dm

Prečo sa sieť dm rozhodla venovať viac pozornosti práve predaju potravín?

S narastajúcim záujmom o zdravý životný štýl a organické produkty sa zvyšuje dopyt po potravinách, ktoré sú kvalitné a rozmanité. Snažíme sa reagovať na tento trend a ponúkať produkty, ktoré vyhovujú požiadavkám zákazníkov. Rozšírenie sortimentu o potraviny zvyšuje atraktivitu predajní a posilňuje postavenie dm na trhu. Segment potravín je pre nás strategickým sortimentom, ktorý chceme neustále rozvíjať a podporovať. Veríme, že jeho rast a rozširovanie ponuky prispeje k ešte väčšej spokojnosti našich zákazníkov.

Ktoré výrobky z tejto oblasti majú u zákazníkov najväčší úspech?

Medzi obľúbené kategórie patria rastlinné nápoje, sušené ovocie, ovocné müsli, čokoládové tyčinky, granola, müsli a ovsené vločky. Ďalšie úspešné kategórie sú prísady na varenie, hotové omáčky, oleje alebo cestoviny.

Prečítajte si tiež
Obchodné centrum Spektrum otvorili v Ružomberku

Aké novinky ste zaviedli v poslednej dobe a čo sa chystáte uviesť najbližšie?

Do nášho sortimentu sme zaradili vegánsky krém na šľahanie a ovsený nápoj bez cukru od značky dmBio, čím sme sa snažili obohatiť ponuku o produkty vhodné pre rôzne stravovacie preferencie a životné štýly. Okrem toho sme nedávno pridali do sortimentu značku Voxberg, ktorá sa zameriava na športovú výživu. V najbližšej dobe plánujeme pridať do našej ponuky napríklad dmBio ryžovú múku, čím rozšírime výber bezgluténových výrobkov a poskytneme viac možností pre našich zákazníkov.

Prečo môže byť pre zákazníkov výhoda, ak budú potraviny viac nakupovať práve v drogérii?

Umožnenie zákazníkom nakupovať potraviny spolu s ďalšími potrebami, ako sú kozmetika, čistiace prostriedky a produkty osobnej hygieny, prináša pohodlie a šetrí čas. Naša široká ponuka zabezpečuje, že všetko, čo potrebujú, nájdu na jednom mieste. Zároveň sa snažíme uľahčiť prístup k zdravým a kvalitným potravinám, ktoré sú dôležité pre vyvážený životný štýl.

Naši spolupracovníci v predajniach sú pripravení poskytnúť poradenstvo a odporúčania pri výbere produktov, aby vyhovovali individuálnym potrebám každého zákazníka. Nákup sa tak stáva nielen praktickým, ale aj príjemným zážitkom.

Ako sa spotrebiteľov snažíte na predaj potravín v predajniach upozorniť?

Pri potravinách používame vonkajšie kulisy a do budúcna plánujeme umiestniť na predajne orientačné označenia, tabuľky pre jednotlivé kategórie. Veríme, že tieto označenia poskytnú zákazníkom ešte lepšiu a jednoduchšiu orientáciu v potravinovom segmente a uľahčia nákupný proces.

Súvisiace články:

dmUmelú inteligenciu využíva už i drogéria dm Obchodné centrum Spektrum otvorili v Ružomberku drogéria dmDrogéria dm spustila nový koncept odberného miesta dmBox Drogéria Hebe otvára v bratislavskej Eurovei prvú predajňu na Slovensku

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok