logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viac ako tretina Slovákov plánuje nakupovať väčšinu vianočných darčekov online. Takéto nákupy sú...
  • Spoločnosť Geis otestovala v bežnej prevádzke na rozvozových trasách v oblasti moravského...
  • Jan Semotán preberá vedenie celej retailovej siete Sportisimo, ktorá zahŕňa takmer 240 predajní...
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....

Drogéria dm spustila nový koncept odberného miesta dmBox

10. mája 2024
Správy 0
916
Drogéria dm spustila nový koncept odberného miesta dmBox

Spoločnosť dm drogerie markt spustila nový koncept odberného miesta dmBox, vďaka čomu si jej zákazníci budú môcť vyzdvihovať svoje zásielky objednané online cez mojadm.sk alebo Moja dm-App ešte rýchlejšie a pohodlnejšie. Testovaciu prevádzku prvého dmBoxu nasadili v rámci refreshovanej predajne dm v Auparku v Bratislave. Ďalšie dmBoxy by sa mali pribudnúť v priebehu nasledujúcich mesiacov aj do ďalších predajní, ktoré to priestorovo umožňujú.

„Keďže orientácia na zákazníkov a ich potreby je pre nás v dm absolútnou samozrejmosťou, neustále sa zamýšľame nad tým, ako im nakupovanie uľahčiť, spríjemniť a zároveň zefektívniť. Preto aktuálne rozširujeme portfólio svojich služieb o dmBoxy. Vďaka nim budú môcť nakupovať ešte rýchlejšie a pohodlnejšie. A keďže až 40 percent všetkých zákazníkov dm využíva službu expresné vyzdvihnutie, veríme, že rozšírenie portfólia o túto službu privítajú,“ hovorí Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt.

Prečítajte si tiež
Zamilované značky Slovákov? Martinus, Panta Rhei, Fio banka či dm drogerie markt, medzi potravinárskymi reťazcami víťazí Kaufland

dm Boxy slúžia na vyzdvihnutie tovaru, ktorý si zákazník objedná a zaplatí online, a zároveň si ako možnosť vyberie jednu zo služieb. A to expresné vyzdvihnutie alebo doručenie do predajne. Hneď, ako objednávku pripravia na vyzdvihnutie, zákazník dostane SMS notifikáciu. Garantovaný čas vybavenia objednávky je do 60 minút pri expresnom doručení. A v priebehu dvoch až troch pracovných dní v prípade doručovania do predajne.

Prečítajte si tiež
Dr. Max je absolútny víťaz súťaže Mastercard Obchodník roka, verejnosť najviac hlasovala za Lidl

V boxe až 14 dní

Tovar si možno následne vyzdvihnúť v otváracom čase vo zvolenej predajni, pričom objednávka bude v boxe maximálne 14 dní. Box je zámerne v klimatizovanej predajni a nie pred ňou. Pre časť sortimentu dm je totiž potrebné chladenie. V prípade, ak bude box plný alebo bude nákup veľkoobjemový a nezmestí sa do dmBoxu, objednávku uložia v predajni dm. Vybratie zásielky je veľmi intuitívne a zákazník to zvládne sám. V prípade potreby mu je k dispozícii personál predajne.

E-shop dm oslávil koncom februára tohto roka už šiesty rok od svojho spustenia. Zákazníci tak môžu cez webovú stránku www.mojadm.sk a prostredníctvom nákupnej aplikácie Moja dm-App 24 hodín denne nakupovať. A tiež získavať informácie o svojich obľúbených výrobkoch či novinkách. A to vrátane informácie o ich dostupnosti bez ohľadu na čas, otváracie hodiny či vzdialenosť k najbližšej predajni.

V rámci e-shopu dm neustále zavádza nové inovácie, ktoré uľahčujú zákazníkom ich nákup. Veľmi obľúbenou sa stala aj inovatívna služba dmLive Stream Shopping. Ponúka nový zážitok z nakupovania v aplikácii Moja dm. Medzi najvyužívanejšie služby e-shopu patrí expresné vyzdvihnutie a exkluzívne kupóny vernostného programu active beauty, ktoré zákazníci nájdu v Mojej dm-App.

Súvisiace články:

Zamilované značky Slovákov? Martinus, Panta Rhei, Fio banka či dm drogerie markt, medzi potravinárskymi reťazcami víťazí Kaufland Dr. Max je absolútny víťaz súťaže Mastercard Obchodník roka, verejnosť najviac hlasovala za Lidl

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok