logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Kaufland otvoril v Šamoríne, na Slovensku má 81 predajní

25. októbra 2024
Správy 0
533
Kaufland otvoril v Šamoríne, na Slovensku má 81 predajní

Obchodný reťazec chce byť k zákazníkom čo najbližšie, preto v Šamoríne otvoril už svoju druhú predajňu. Obyvatelia mesta a blízkeho okolia môžu v novom Kauflande nakupovať od 24. októbra 2024.

Kaufland pokračuje v rozširovaní svojej obchodnej siete. Šamorínčanom aj zákazníkom z okolia ponúka v novej predajni na Krajinskej ceste pod jednou strechou široký sortiment kvalitného tovaru za výhodné ceny. Samozrejmosťou je nielen rozmanitý výber čerstvého ovocia a zeleniny, vrátane tej od domácich pestovateľov, ale aj obľúbené privátne značky reťazca, ktoré ponúkajú cenovo dostupnejšie alternatívy značkových produktov.

Prečítajte si tiež
Novým generálnym riaditeľom Kauflandu je Sven Reinhard, Paul Pauls odchádza po 13 rokoch do penzie
Kaufland

Aj milovníci lokálnych potravín si v novootvorenej prevádzke prídu na svoje, najviac domácich produktov nájdu práve v Kauflande, čo dokazujú aj výsledky najnovšieho prieskumu Spotrebiteľského panelu prestížnej agentúry GfK – YouGov z júla 2024. Ten potvrdil, že obľúbený predajca potravín dosiahol v priemere najviac vystavení slovenských produktov spomedzi všetkých maloobchodných reťazcov. Jeho regály dopĺňa aj vyše stovka výrobkov privátnej značky K-Z lásky k tradícii, ktorú pre reťazec vyrábajú slovenskí producenti.

Prečítajte si tiež
Kaufland otvoril svoju 79. predajňu v Detve

Rozľahlé parkovisko

„Podpora domácich dodávateľov a široká ponuka slovenských produktov sú pre nás rovnako dôležité, ako spokojnosť našich zákazníkov, ku ktorým sa chceme čo najviac priblížiť. Aj preto, aby si kvalitné a čerstvé potraviny, ktoré Kaufland ponúka za výhodné ceny, mohli dopriať vo všetkých regiónoch a aby pre nich nákupy boli čo najdostupnejšie,“ hovorí Sven Reinhard, generálny riaditeľ spoločnosti Kaufland Slovensko. „Nová predajňa, ktorú práve otvárame, je v meste už druhou v poradí, preto veríme, že si ju obyvatelia Šamorína aj blízkeho okolia obľúbia rovnako a budú sa sem radi vracať.“

Pohodlné a efektívne nákupy umožňuje veľkorysá predajná plocha 2 575 metrov štvorcových, ale tiež rozľahlé parkovisko, kde je k dispozícii 201 parkovacích miest, aj nabíjacia stanica pre elektromobily. Pri nákupe a platbe za tovar výrazne šetrí čas aj osem samoobslužných pokladníc a K-scany.

Zelené inovácie

Nová predajňa prináša do Šamorína aj zelené správy, ktorými dokazuje, že Kaufland si dáva záležať na ochrane klímy a ohľaduplnom prístupe k životnému prostrediu. Starajú sa o to najmodernejšie technológie aj fotovoltický systém na streche predajne, ktorý vďaka využitiu energie zo slnečného žiarenia dokáže vyrobiť 15 až 20 percent elektrickej energie potrebnej na prevádzku budovy.

Vykurovanie a priestorové chladenie zabezpečuje kombinácia využitia odpadného tepla z priemyselného chladenia a tepelných čerpadiel, no zoznam ekologických inovácií dopĺňa aj chodníková dlažba z recyklovaných PVC kábloch vytvorených chránenou dielňou na Slovensku či retenčné parkovisko vyrobené s pomocou drenážnej dlažby, ktorá má schopnosť zadržiavať vodu.

Aj vegetačná fasáda a zelené strechy na predajni či na prístreškoch pre nákupné vozíky majú pre životné prostredie množstvo benefitov, lebo podporujú biodiverzitu a skvalitňujú ovzdušie v okolí. V poradí 81. predajňa Kauflandu potvrdzuje, že nakupovanie potravín môže ísť ruka v ruke s komfortom aj s udržateľnosťou.

Súvisiace články:

KauflandNovým generálnym riaditeľom Kauflandu je Sven Reinhard, Paul Pauls odchádza po 13 rokoch do penzie Kaufland otvoril svoju 79. predajňu v Detve Online trhovisko Kauflandu expanduje do Poľska a Rakúska

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok