Obchodný reťazec Kaufland rozšíril svoju sieť, nakúpiť si v ňom budú môcť obyvatelia Detvy a okolia. Nová predajňa ponúka široký sortiment tovaru. Na svoje si prídu aj milovníci slovenských potravín.
Kaufland má aktuálne na Slovensku už 79 prevádzok. Najnovšiu otvoril v regióne Podpoľania. Zákazníkom je k dispozícii veľkorysá predajná plocha 2 524 metrov štvorcových. O pohodlie pri dopĺňaní zásob sa postará nielen rozľahlé parkovisko s kapacitou 206 miest, ale najmä široká ponuka tovaru. Bohatý sortiment ovocia a zeleniny, ktorý pochádza od slovenských dodávateľov, čaká návštevníkov v prednej časti predajne. Potom nasleduje pekárenská časť a obslužné pulty s mäsom.
V samoobslužných regáloch nájdu zákazníci hydinu výlučne zo slovenských a českých chovov. Stopercentne slovenské je aj hovädzie, bravčové a počas sezóny tiež jahňacie mäso. V predaji je tiež vyše tisícka produktov vlastnej značky K-Classic, ktorú spotrebitelia v marketingovom prieskume Dôveryhodné značky ocenili ako najdôveryhodnejšiu v kategórii Privátne značky. Súčasťou širokej ponuky sú aj produkty K-take it veggie určené vyznávačom rastlinnej stravy. Pre zákazníkov so špeciálnymi požiadavkami na produkty bez lepku a laktózy je určený rad K -free.
Výrobky privátnej značky K-Z lásky k tradícii, ktorú okrem mliečnych či mäsových výrobkov aktuálne doplnil sortiment zeleniny a ovocia, ocenia najmä milovníci domácich potravín. Aj najnovšie výsledky tohtoročného prieskumu agentúry GfK potvrdili, že Kaufland má v priemere najviac vystavení slovenských produktov spomedzi všetkých maloobchodných reťazcov.
Nové pracovné miesta
„Ponuka čerstvých a kvalitných potravín za výhodné ceny by mala byť dostupná pre zákazníkov zo všetkých slovenských regiónov. Preto nás teší, že pohodlné nákupy pod jednou strechou odteraz môžu využívať aj obyvatelia Detvy a blízkeho okolia. Nová predajňa, ktorú v Podpoľaní otvárame, zároveň poskytuje aj novovytvorené pracovné miesta a ďalšie príležitosti pre našich domácich dodávateľov,“ hovorí Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika.
Súčasťou predajne je infopult pre služby zákazníkom a okrem klasických pokladníc aj tie samoobslužné, ktoré skrátia čas strávený pri nákupe. Pravidelné akciové ponuky a vernostný program Kaufland Card, ktorý poskytuje množstvo zaujímavých zliav, budú môcť spotrebitelia využívať počas celého roka. Samozrejmosťou sú zálohové automaty na vratné obaly od nápojov aj zberný kontajner na odovzdanie použitého kuchynského oleja.
Trvalá udržateľnosť
Pri stavbe nových predajní myslí obchodný reťazec aj na trvalú udržateľnosť, čo dokazuje aj detvianska prevádzka. Má LED svietidlá, ktoré v interiéri usporia až štvrtinu energie. Vykurovanie aj klimatizáciu zabezpečujú najmodernejšie technológie. Tie využívajú systém tepelných čerpadiel a odpadové teplo z chladiacich regálov.
Fotovoltické panely umiestnené na streche dokážu vyrobiť až 20 % elektrickej energie potrebnej na prevádzku predajne. Zelená fasáda s rozlohou 90 metrov štvorcových zachytáva nečistoty aj prachové častice. O podporu biodiverzity v blízkom okolí sa starajú tiež vtáčie búdky a dažďová záhrada. Opatrenia na ochranu životného prostredia a klímy presadzuje Kaufland aj podporou elektromobility. Preto na parkovisku pred predajňou nechýba ani nabíjacia stanica pre elektromobily.