logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...

Český e-shop s potravinami Košík expanduje na Slovensko

15. marca 2023
Správy 0
311
Český e-shop s potravinami Košík expanduje na Slovensko

Český internetový obchod s potravinami Košík.cz chce predávať on-line aj na Slovensku. Na expanzii v súčasnosti intenzívne pracuje. 

Konkrétne plány na expanziu a presný časový harmonogram predstaví Košík v druhej polovici roka. K otvoreniu služby pre slovenských zákazníkov by zrejme malo prísť na konci tohto či začiatkom budúceho roka.

Prečítajte si tiež
Vianočné tržby slovenských e-shopov narástli aj napriek očakávaným poklesom
Upgates

„Slovensko je pre nás pochopiteľne prioritný trh. Ponúka najmenej päť regiónov, kde si už dnes dokážeme Košík predstaviť. Domácnosti majú podobné nákupné návyky a skúsenosti ako v Česku. Podobne vnímajú bariéry i prednosti on-line supermarketov. A zároveň má už množstvo domácností priamu skúsenosť a dokáže tak poznať a oceniť kvalitnú službu,“ uvádza hovorca Košíku František Brož.

Expanzia prinesie rast

Košík považuje vstup na slovenský trh práve v tomto čase za výhodu. „S našou propozíciou, byť najrýchlejším a zároveň najlacnejším v doprave aj sortimente a dokázať nákup rýchlo doviezť nielen v mestách, ale i širokom okolí, prichádzame vo vhodnej dobe. Cenová senzitivita domácností už veľa mesiacov rastie. To sa bude meniť len pomaly,“ podotýka František Brož.

Prečítajte si tiež
E-shopper barometer: Online nákupom zostanú zákazníci verní aj po pandémii

Riaditeľ Košíku Ivan Utěšil sa pre spravodajskú agentúru Reuters vyjadril, že expanzia by mala priniesť spoločnosti výrazný rast. „S našou stratégiou sme si istí, že budeme schopní rásť aspoň o 30 až 40 percent ročne, z čoho časť bude organická a časť z expanzie,“ uviedol.

Pohodlie pri nakupovaní

O slovenského zákazníka chce Košík bojovať aj novou úrovňou pohodlia pri nakupovaní či férovým prístupom. „Nákup si jednoducho objedná i cez šikovný telefón prostredníctvom jednej z najvyspelejších aplikácií v Európe. Samozrejmosťou bude jeho dôkladné sledovanie a spresnenie doručenia nákupu,“ komentuje hovorca.

Slovenskí zákazníci sa ďalej môžu tešiť na možnosť doobjednávania tovaru do už uzavretej objednávky a jednoduchého vyberania náhrad. V prípade nespokojnosti sa tovar bude dať reklamovať na jednu kliknutie s okamžitým návratom peňazí na účet. „To všetko sú veci, ktoré presvedčia tých, čo nakupujú po prvýkrát, aj tých, ktorí už zaradili on-line nákupy potravín medzi svoje pravidelné zvyklosti,“ konštatuje František Brož.

Internetový obchod s potravinami Košík, ktorý vlastní český miliardár Daniel Křetínský, chce okrem Slovenska expandovať aj do Bulharska a neskôr má v pláne aj ďalšie krajiny strednej a východnej Európy. Štvrtinový podiel v spoločnosti má nemecký veľkoobchod Metro, ktorý Daniel Křetínský spoluvlastní.

Súvisiace články:

UpgatesVianočné tržby slovenských e-shopov narástli aj napriek očakávaným poklesom E-shopper barometer: Online nákupom zostanú zákazníci verní aj po pandémii Víťazom ocenenia Mastercard Obchodník roka 2020 sa stal Dráčik ochrany spotrebiteľovZmeny v oblasti ochrany spotrebiteľa v Českej republike sa pred Vianocami dotknú aj slovenských e-shopov

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera