logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Český e-shop s potravinami Košík expanduje na Slovensko

15. marca 2023
Správy 0
936
Český e-shop s potravinami Košík expanduje na Slovensko

Český internetový obchod s potravinami Košík.cz chce predávať on-line aj na Slovensku. Na expanzii v súčasnosti intenzívne pracuje. 

Konkrétne plány na expanziu a presný časový harmonogram predstaví Košík v druhej polovici roka. K otvoreniu služby pre slovenských zákazníkov by zrejme malo prísť na konci tohto či začiatkom budúceho roka.

Prečítajte si tiež
Vianočné tržby slovenských e-shopov narástli aj napriek očakávaným poklesom
Upgates

„Slovensko je pre nás pochopiteľne prioritný trh. Ponúka najmenej päť regiónov, kde si už dnes dokážeme Košík predstaviť. Domácnosti majú podobné nákupné návyky a skúsenosti ako v Česku. Podobne vnímajú bariéry i prednosti on-line supermarketov. A zároveň má už množstvo domácností priamu skúsenosť a dokáže tak poznať a oceniť kvalitnú službu,“ uvádza hovorca Košíku František Brož.

Expanzia prinesie rast

Košík považuje vstup na slovenský trh práve v tomto čase za výhodu. „S našou propozíciou, byť najrýchlejším a zároveň najlacnejším v doprave aj sortimente a dokázať nákup rýchlo doviezť nielen v mestách, ale i širokom okolí, prichádzame vo vhodnej dobe. Cenová senzitivita domácností už veľa mesiacov rastie. To sa bude meniť len pomaly,“ podotýka František Brož.

Prečítajte si tiež
Zmeny v oblasti ochrany spotrebiteľa v Českej republike sa pred Vianocami dotknú aj slovenských e-shopov
ochrany spotrebiteľov

Riaditeľ Košíku Ivan Utěšil sa pre spravodajskú agentúru Reuters vyjadril, že expanzia by mala priniesť spoločnosti výrazný rast. „S našou stratégiou sme si istí, že budeme schopní rásť aspoň o 30 až 40 percent ročne, z čoho časť bude organická a časť z expanzie,“ uviedol.

Pohodlie pri nakupovaní

O slovenského zákazníka chce Košík bojovať aj novou úrovňou pohodlia pri nakupovaní či férovým prístupom. „Nákup si jednoducho objedná i cez šikovný telefón prostredníctvom jednej z najvyspelejších aplikácií v Európe. Samozrejmosťou bude jeho dôkladné sledovanie a spresnenie doručenia nákupu,“ komentuje hovorca.

Slovenskí zákazníci sa ďalej môžu tešiť na možnosť doobjednávania tovaru do už uzavretej objednávky a jednoduchého vyberania náhrad. V prípade nespokojnosti sa tovar bude dať reklamovať na jednu kliknutie s okamžitým návratom peňazí na účet. „To všetko sú veci, ktoré presvedčia tých, čo nakupujú po prvýkrát, aj tých, ktorí už zaradili on-line nákupy potravín medzi svoje pravidelné zvyklosti,“ konštatuje František Brož.

Internetový obchod s potravinami Košík, ktorý vlastní český miliardár Daniel Křetínský, chce okrem Slovenska expandovať aj do Bulharska a neskôr má v pláne aj ďalšie krajiny strednej a východnej Európy. Štvrtinový podiel v spoločnosti má nemecký veľkoobchod Metro, ktorý Daniel Křetínský spoluvlastní.

Súvisiace články:

UpgatesVianočné tržby slovenských e-shopov narástli aj napriek očakávaným poklesom ochrany spotrebiteľovZmeny v oblasti ochrany spotrebiteľa v Českej republike sa pred Vianocami dotknú aj slovenských e-shopov

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera