logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....
  • Program Slovensko platí kartou od spoločnosti Visa je zameraný na podporu malých a stredných...
  • Správa, že spoločnosť Woolworth otvorila prvú predajňu na Slovensku v bratislavskom nákupnom...
  • V poslednom období reťazce skupiny Schwarz Lidl a Kaufland experimentujú s konceptom „tichých...

Český e-shop s potravinami Košík expanduje na Slovensko

15. marca 2023
Správy 0
3268
Český e-shop s potravinami Košík expanduje na Slovensko

Český internetový obchod s potravinami Košík.cz chce predávať on-line aj na Slovensku. Na expanzii v súčasnosti intenzívne pracuje. 

Konkrétne plány na expanziu a presný časový harmonogram predstaví Košík v druhej polovici roka. K otvoreniu služby pre slovenských zákazníkov by zrejme malo prísť na konci tohto či začiatkom budúceho roka.

„Slovensko je pre nás pochopiteľne prioritný trh. Ponúka najmenej päť regiónov, kde si už dnes dokážeme Košík predstaviť. Domácnosti majú podobné nákupné návyky a skúsenosti ako v Česku. Podobne vnímajú bariéry i prednosti on-line supermarketov. A zároveň má už množstvo domácností priamu skúsenosť a dokáže tak poznať a oceniť kvalitnú službu,“ uvádza hovorca Košíku František Brož.

Expanzia prinesie rast

Košík považuje vstup na slovenský trh práve v tomto čase za výhodu. „S našou propozíciou, byť najrýchlejším a zároveň najlacnejším v doprave aj sortimente a dokázať nákup rýchlo doviezť nielen v mestách, ale i širokom okolí, prichádzame vo vhodnej dobe. Cenová senzitivita domácností už veľa mesiacov rastie. To sa bude meniť len pomaly,“ podotýka František Brož.

Riaditeľ Košíku Ivan Utěšil sa pre spravodajskú agentúru Reuters vyjadril, že expanzia by mala priniesť spoločnosti výrazný rast. „S našou stratégiou sme si istí, že budeme schopní rásť aspoň o 30 až 40 percent ročne, z čoho časť bude organická a časť z expanzie,“ uviedol.

Pohodlie pri nakupovaní

O slovenského zákazníka chce Košík bojovať aj novou úrovňou pohodlia pri nakupovaní či férovým prístupom. „Nákup si jednoducho objedná i cez šikovný telefón prostredníctvom jednej z najvyspelejších aplikácií v Európe. Samozrejmosťou bude jeho dôkladné sledovanie a spresnenie doručenia nákupu,“ komentuje hovorca.

Slovenskí zákazníci sa ďalej môžu tešiť na možnosť doobjednávania tovaru do už uzavretej objednávky a jednoduchého vyberania náhrad. V prípade nespokojnosti sa tovar bude dať reklamovať na jednu kliknutie s okamžitým návratom peňazí na účet. „To všetko sú veci, ktoré presvedčia tých, čo nakupujú po prvýkrát, aj tých, ktorí už zaradili on-line nákupy potravín medzi svoje pravidelné zvyklosti,“ konštatuje František Brož.

Internetový obchod s potravinami Košík, ktorý vlastní český miliardár Daniel Křetínský, chce okrem Slovenska expandovať aj do Bulharska a neskôr má v pláne aj ďalšie krajiny strednej a východnej Európy. Štvrtinový podiel v spoločnosti má nemecký veľkoobchod Metro, ktorý Daniel Křetínský spoluvlastní.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

13. – 14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok