logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...
  • Domáci reťazec Coop Jednota získal v súťaži Mastercard Obchodník roka 2024 ocenenie v kategórii...
  • Marketingový program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka už 14 rokov monitoruje, oceňuje a...

Prepojený a personalizovaný e-shop pre B2C aj B2B zákazníkov

25. januára 2021
Komerčné prezentácie - archiv 0
898
Prepojený a personalizovaný e-shop  pre B2C aj B2B zákazníkov

E-commerce, čoby distribučný kanál, retailerom pomáha zvýšiť predaje a najmä počas koronavírusových opatrení zohral u mnohých obchodníkov kľúčovú úlohu. Nie je to ale iba o fungujúcom e-shope, dôležitejšie je prepojenie s existujúcimi systémami a personalizácia obsahu. A práve tu nastupuje GRANDeSHOP, e-shopové riešenie určené pre B2B a B2C segment, ktoré za posledné dva roky prešlo značným vývojom.

Pre úspech v online prostredí je dôležité, aby sa používané e-shopové riešenie dokázalo prispôsobiť existujúcim firemným procesom. GRANDeSHOP v tomto ohľade obchodníkom vychádza v ústrety a ponúka všetky prostriedky na to, aby mohli lepšie cieliť na svojich zákazníkov a zvyšovať tak predaje a tržby. Aktuálna inovovaná verzia posúva všetky funkcie opäť o výrazný kus ďalej a prináša ešte robustnejšie a rýchlejšie prostredie. Platforma umožňuje spravovať neobmedzené množstvo produktov, administrácia pritom zostáva veľmi intuitívna a jednoduchá na ovládanie.

Pretože GRANDeSHOP stojí ako samostatné riešenie, ktoré doplní súčasnú infraštruktúru, nezasahuje do existujúcich systémov typu ERP alebo WMS. Nástroj je navyše postavený na moduloch a pridávanie nových funkcionalít je preto pomerne ľahké. Výsledkom je malá časová náročnosť, ktorú na podobnú zmenu musí retailer vynaložiť. Práve škálovateľnosť, ale taktiež aj personalizácia obsahu, sú hlavnými prednosťami celého riešenia.

Prednosti

  • Vhodné pre B2B a B2C vrátane ich možnej kombinácie
  • Personalizácia obsahu a reklamných oznámení
  • Prepojenie na existujúci systém
  • Modulárna štruktúra riešenia umožňuje jednoduchšie pridávanie nových funkcií
  • Bezproblémová implementácia služieb tretích strán (platobné brány, logistika a i.)
  • Chytré našepkávanie produktov aj kategórií
  • Kontinuálny vývoj nových funkcií a zvyšovanie užívateľského komfortu

Architektúra nástroja je od samého počiatku multidoménová. E-shop si tak zachováva jednotný dizajn a produktový katalóg, súčasne ale umožňuje vysokú mieru prispôsobiteľnosti a úprav pre jednotlivé regionálne predajne.

Personalizácia preukázateľne zvyšuje obrat

Jedna zo zásadných vecí, ktorá dnes formuje celosvetový trh e-commerce, je využitie personalizácie. Pri vývoji na to bol kladený maximálny dôraz. Na základe sledovania zákazníckeho správania na webe obchodníka, dokáže systém vyhodnotiť, čo daný užívateľ preferuje a podľa toho mu ponúkať produkty o ktoré má záujem, na mieste, v čase a za cenu, ktorú preferuje. U súčasných klientov znamenalo zapojenie takto personalizovaného nástroja zvýšenie obratu až o 30 %.

K týmto číslam prispievajú tiež moduly zamerané na cross-sell a up-sell pre stimuláciu nákupného správania zákazníkov, ale trebárs aj pokročilý e-mail marketing. Na základe historických objednávok každého návštevníka e-shopu tento modul vie, kedy, komu a čo má poslať v rámci automaticky generovaného newslettera. Zvyšuje sa tým pravdepodobnosť, že daný klient znovu nakúpi. Skrze prepojený vernostný systém takisto dokáže identifikovať aj nákupy v kamenných predajniach. Ak si predsa len chcete pripravovať newslettery sami, nezaberie vám to viac ako 30 minút, a to aj bez znalosti HTML.

Všetko od jednej firmy

Do tvorby podobne komplexného a dlhodobo fungujúceho e-shopového riešenia je zvyčajne nutné zapojiť hneď niekoľko dodávateľov, ktorí sa postarajú o jednotlivé kroky. Vďaka riešeniu  GRANDeSHOP získate všetko pod hlavičkou U&SLUNO. Projektový tím zabezpečí celý proces od implementačnej štúdie cez drôtený model webu a dizajn, až po uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, aj následnú nonstop podporu. Všetky funkcie e-shopu si navyše môžete vopred otestovať v novej DEMO verzii nástroja.

U&SLUNO vytvára e-shopy, ktoré plnia očakávania a pomáhajú zvyšovať predaje a tržby o jednotky až desiatky percent.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok