logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kto uspel v náročnom teste spotrebiteľskej priazne? Ktoré značky prešli sitom kvality, ktorú...
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025
Profily 0
419
Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

Spoločnosť Lidl Slovenská republika začala otvárať svoje predajne aj v menších mestách či väčších obciach. Stratégia má priniesť nových zákazníkov. „Proces výberu je v zásade rovnaký pri každej lokalite, zohľadňujeme spádovú oblasť, kúpnu silu, možnosti ďalšieho rozvoja lokalít aj prítomnosť konkurencie,“ vraví Matúš Šutka, vedúci regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti.

Prečítajte si tiež
Dr. Max je absolútny víťaz súťaže Mastercard Obchodník roka, verejnosť najviac hlasovala za Lidl

Lidl začal otvárať obchody aj v menších mestách, napríklad na Starej Turej či v Dunajskej Lužnej. Prečo sa sieť takto rozhodla a podľa čoho si vyberáte, kam pôjdete?

Z nášho pohľadu ide o prirodzený vývoj s prihliadnutím na saturáciu väčších miest našimi predajňami. Samozrejme to neznamená, že by sme nevideli potenciál v krajských či okresných mestách, ale postupne sa snažíme poskytnúť možnosť nakupovania pre našich zákazníkov aj v menších mestách v rámci Slovenska. Proces výberu je v zásade rovnaký pri každej lokalite, zohľadňujeme spádovú oblasť, kúpnu silu, možnosti ďalšieho rozvoja lokalít aj prítomnosť konkurencie.

Sú nejaké rozdiely medzi predajňami vo veľkých mestách a v menších sídlach, napríklad v zložení tovaru a podobne?

Rozdiely z pohľadu rozloženia tovaru alebo použitých technologických zariadení medzi predajniam nie sú. Môžu sa objaviť z dôvodu aktualizácie popisov stavby zo strany internacionálu, to ale nesúvisí s rozhodnutím expandovať do menších miest alebo väčších obcí. Rozdiel, ktorý nastať môže, je, že v menších mestách a väčších obciach plánujeme predajne s menšou predajnou plochou.

Prečítajte si tiež
Lidl hľadá v inzerátoch už iba ženy manažérky 

Kde všade už Lidl otvoril a kam sa ešte chystá v tomto roku, čo sa týka menších miest?

V roku 2025 sme otvorili už šesť nových predajní. Počas februára to boli predajne v Starej Turej, Dunajskej Lužnej, Hlohovci, Prešove a v Hnúšti. V marci pribudla predajňa v Nových Zámkoch. Onedlho pribudnú nové predajne aj v Martine či v Tepličke nad Váhom. Zároveň sme začiatkom roka započali výstavbu v Kútoch, v Bratislave v časti Bory a začala sa aj výstavba nájomného objektu v Poltári, kde budeme mať našu predajňu. Okrem toho máme v pláne expandovať aj do ďalších menších miest a väčších obcí, kde by sme chceli začať s výstavbou ešte tento rok.

Aké je alebo bude najmenšie mesto, kde ste otvorili alebo ešte len otvoríte?

Aktuálne najmenšie mesto či obec, kde máme otvorenú predajňu, je Terchová. Rovnaký počet obyvateľov majú aj Kúty, v ktorých práve prebieha výstavba predajne.

Aké sú reakcie miestnych obyvateľov?

Ja osobne vnímam skôr pozitívne reakcie zo strany miestneho obyvateľstva, ale nájdu sa aj skupiny, ktoré môžu mať na našu predajňu negatívny pohľad. Vždy sa však snažíme, aby vo výsledku boli spokojné všetky strany.

A sú rozdiely medzi veľkomestskými a malomestskými zákazníkmi?

Všetkých zákazníkov si vážime a sú pre nás rovnako významní a dôležití, bez ohľadu na lokalitu.

Súvisiace články:

Dr. Max je absolútny víťaz súťaže Mastercard Obchodník roka, verejnosť najviac hlasovala za Lidl Lidl hľadá v inzerátoch už iba ženy manažérky  Za 20 rokov Lidl na Slovensku preinvestoval viac ako 924 miliónov eur

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok