logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...
  • Čo nájdu čitatelia v časopise Tovar&Predaj 5 – 6/2025? Značky Kukkonia a Starý Otec sa...
  • Po Námestove a Rabči prichádza koncept nonstop nakupovania aj do obce Hruštín. Spotrebné...

Drogéria dm spustila nový koncept odberného miesta dmBox

10. mája 2024
Správy 0
616
Drogéria dm spustila nový koncept odberného miesta dmBox

Spoločnosť dm drogerie markt spustila nový koncept odberného miesta dmBox, vďaka čomu si jej zákazníci budú môcť vyzdvihovať svoje zásielky objednané online cez mojadm.sk alebo Moja dm-App ešte rýchlejšie a pohodlnejšie. Testovaciu prevádzku prvého dmBoxu nasadili v rámci refreshovanej predajne dm v Auparku v Bratislave. Ďalšie dmBoxy by sa mali pribudnúť v priebehu nasledujúcich mesiacov aj do ďalších predajní, ktoré to priestorovo umožňujú.

„Keďže orientácia na zákazníkov a ich potreby je pre nás v dm absolútnou samozrejmosťou, neustále sa zamýšľame nad tým, ako im nakupovanie uľahčiť, spríjemniť a zároveň zefektívniť. Preto aktuálne rozširujeme portfólio svojich služieb o dmBoxy. Vďaka nim budú môcť nakupovať ešte rýchlejšie a pohodlnejšie. A keďže až 40 percent všetkých zákazníkov dm využíva službu expresné vyzdvihnutie, veríme, že rozšírenie portfólia o túto službu privítajú,“ hovorí Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt.

Prečítajte si tiež
Dáta obchodníkov: inflácia v reťazcoch je výrazne nižšia ako celoslovenský priemer
inflácia

dm Boxy slúžia na vyzdvihnutie tovaru, ktorý si zákazník objedná a zaplatí online, a zároveň si ako možnosť vyberie jednu zo služieb. A to expresné vyzdvihnutie alebo doručenie do predajne. Hneď, ako objednávku pripravia na vyzdvihnutie, zákazník dostane SMS notifikáciu. Garantovaný čas vybavenia objednávky je do 60 minút pri expresnom doručení. A v priebehu dvoch až troch pracovných dní v prípade doručovania do predajne.

Prečítajte si tiež
Zamilované značky Slovákov? Martinus, Panta Rhei, Fio banka či dm drogerie markt, medzi potravinárskymi reťazcami víťazí Kaufland

V boxe až 14 dní

Tovar si možno následne vyzdvihnúť v otváracom čase vo zvolenej predajni, pričom objednávka bude v boxe maximálne 14 dní. Box je zámerne v klimatizovanej predajni a nie pred ňou. Pre časť sortimentu dm je totiž potrebné chladenie. V prípade, ak bude box plný alebo bude nákup veľkoobjemový a nezmestí sa do dmBoxu, objednávku uložia v predajni dm. Vybratie zásielky je veľmi intuitívne a zákazník to zvládne sám. V prípade potreby mu je k dispozícii personál predajne.

E-shop dm oslávil koncom februára tohto roka už šiesty rok od svojho spustenia. Zákazníci tak môžu cez webovú stránku www.mojadm.sk a prostredníctvom nákupnej aplikácie Moja dm-App 24 hodín denne nakupovať. A tiež získavať informácie o svojich obľúbených výrobkoch či novinkách. A to vrátane informácie o ich dostupnosti bez ohľadu na čas, otváracie hodiny či vzdialenosť k najbližšej predajni.

V rámci e-shopu dm neustále zavádza nové inovácie, ktoré uľahčujú zákazníkom ich nákup. Veľmi obľúbenou sa stala aj inovatívna služba dmLive Stream Shopping. Ponúka nový zážitok z nakupovania v aplikácii Moja dm. Medzi najvyužívanejšie služby e-shopu patrí expresné vyzdvihnutie a exkluzívne kupóny vernostného programu active beauty, ktoré zákazníci nájdu v Mojej dm-App.

Súvisiace články:

infláciaDáta obchodníkov: inflácia v reťazcoch je výrazne nižšia ako celoslovenský priemer Zamilované značky Slovákov? Martinus, Panta Rhei, Fio banka či dm drogerie markt, medzi potravinárskymi reťazcami víťazí Kaufland Dr. Max je absolútny víťaz súťaže Mastercard Obchodník roka, verejnosť najviac hlasovala za Lidl

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok