logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...
  • Čo nájdu čitatelia v časopise Tovar&Predaj 5 – 6/2025? Značky Kukkonia a Starý Otec sa...

Coop Jednota vedie zákazníkov k ekológii, elektronický pokladničný doklad je stále obľúbenejší

3. októbra 2023
Správy 0
1045
Coop Jednota vedie zákazníkov k ekológii, elektronický pokladničný doklad je stále obľúbenejší

Maloobchodná sieť Coop Jednota vedie svojich zákazníkov k ekologickému prístupu pri nakupovaní. O službu e-doklad prejavili záujem, preto ich reťazec motivuje aj k vytvoreniu zákazníckeho konta. V ňom môžu naplno využívať výhody digitalizácie vernostného programu.

Od januára došlo vo vernostnom programe maloobchodnej siete Coop Jednota k výrazným zmenám vedúcim k digitalizácii, zefektívneniu služieb pre zákazníkov a k ekologickejšiemu prístupu. Jednou z ekologických volieb je aj služba e-doklad (elektronický pokladničný doklad). Tú si môžu zákazníci aktivovať práve v zákazníckom konte.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota rozširuje sieť predajní Tempo
Tempo Supermarket

Vernostný program maloobchodnej siete Coop Jednota prináša držiteľom vernostnej karty zákaznícke konto. To si môžu zriadiť na novej digitálnej platforme www.coopklub.sk spolu s možnosťou voľby e-dokladu. Záujem zákazníkov o vernostnú kartu každoročne rastie. Ku koncu júna stúpol počet zákazníkov s ňou na vyše 1,3 milióna. Hlavnou motiváciou držiteľov je zľava, ktorá sa realizuje odpočtom z ďalšieho nákupu. Zľavu si môžu zákazníci uplatniť dvakrát ročne.

Výhody e-dokladu

E-doklad je služba, ktorá držiteľom vernostnej karty Coop Jednota umožňuje namiesto tlačeného pokladničného dokladu v predajni získať elektronickú podobu dokladu do zákazníckeho konta, prípadne do e-mailovej schránky. Zákazník si voľbou e-dokladu môže svoje nákupy podrobne kontrolovať v zákazníckom konte i vo svojej e-mailovej schránke.

Držitelia vernostnej karty majú možnosť si službu zvoliť počas zriaďovania zákazníckeho konta na www.coopklub.sk. Zároveň si môžu nastavenie kedykoľvek zmeniť priamo v zákazníckom konte, v časti E-doklad. Ak si zákazník zvolí vo svojom zákazníckom konte e-doklad, je to pre neho originál. Nemôže byť teda zároveň aj vytlačený. Originál pokladničného dokladu je len jeden.

Zákazník, ktorý dá prednosť e-dokladu, získava viacero výhod. Pokladničný doklad a evidenciu nákupov má vždy k dispozícii vo svojom zákazníckom konte. Ďalšou výhodou pre zákazníka je, že nemusí pokladničné doklady uchovávať. Jednoducho sa môže pozrieť do svojho zákazníckeho konta, kde má všetky doklady po dobu dvoch rokov.

Kontrola v mobilnej aplikácii

Zároveň si zákazník môže ihneď po nákupe skontrolovať vydaný e-doklad v mobilnej aplikácii. V roku 2023 v tejto maloobchodnej sieti odoslali zákazníkom takmer tri milióny e-dokladov. Tým eliminovali odpad a ušetrili viac ako dve tony papiera. Zákazníci oceňujú v prvom rade ekologickú rovinu e-dokladu, ktorá šetrí životné prostredie, ale tiež čas pri platení v predajni. Spotrebitelia, ktorí sa od 26. septembra zapoja do jesennej súťaže, môžu súťažiť o desať kusov mobilných telefónov, nových modelov iPhone 15.

Súvisiace články:

Tempo SupermarketCoop Jednota rozširuje sieť predajní Tempo

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok