Od júla môžu zákazníci domáceho maloobchodného reťazca Coop Jednota po celom Slovensku nakupovať v ďalších zmodernizovaných predajniach. Viac ako 60 prevádzkových jednotiek prechádza do vyššieho formátu Tempo Supermarket.
Jednou z priorít siete Coopu Jednota je byť čo najbližšie k svojim zákazníkom a zabezpečiť prevádzky aj na miestach, kde iné obchodné reťazce pôsobiace na slovenskom trhu nemajú ambície otvárať nové predajne. Sieť Coop Jednota tvoria tri formáty: Tempo Supermarket, Supermarket a Potraviny. Dohromady na Slovensku prevádzkuje viac ako 2 000 predajní vo všetkých regiónoch. Prevádzkové jednotky sa do jednotlivých formátov zaraďujú na základe stanovenej predajnej plochy a šírky sortimentnej ponuky. S cieľom napredovať a udržať si pozíciu prechádzajú niektoré supermarkety zmenou a modernizáciou na nový formát Tempo Supermarket.
Nové Tempo predajne
Rozvoj formátu Coop Jednota Tempo Supermarket sa spája s cieľom budovať supermarket s bohatou ponukou kvalitných tovarov, ktorá uspokojí aj náročného zákazníka. Zámerom je tiež prinášať zákazníkom v rámci každodennej ponuky kvalitného tovaru a služieb niečo naviac, reagovať na ich špecifické preferencie a dopyt, ponúkať široký sortiment čerstvých tovarov, výrobkov vlastných značiek Coop Jednota, vrátane prémiových produktov a bioproduktov či vytvárať špeciálne oddelenia s produktami so zdravotnými benefitmi.
„Impulzom k posilneniu a rozširovaniu predajní Tempo Supermarket je náš zákazník, ktorý nás motivuje. Od júla prechádza preto viac ako 60 supermarketov Coop Jednoty vo všetkých regiónoch Slovenska do vyššieho formátu – Tempo Supermarket. Strategické rozhodnutie pretransformovať vybrané predajne prijalo až 17 regionálnych Coop Jednôt. Rozhodujúca bola interná analýza a zhodnotenie kúpnej sily v regióne,“ zdôrazňuje Ján Bilinský, predseda predstavenstva skupiny Coop Jednota Slovensko.
„Nové predajne Tempo Supermarket disponujú predajnou plochou 500 metrov štvorcových a viac. Zákazníci si budú môcť vybrať z viac ako 4 000 tovarových položiek najmä od slovenských výrobcov. Pestrú paletu kvalitných a čerstvých produktov podporujú doplnkové služby Coopkasa, Coop CashBack, dobitie kreditu, zálohomaty i možnosť využiť pri platení e-doklad prinášajú komfort a udržateľný prístup i tomu najnáročnejšiemu zákazníkovi.“ dodáva Ján Bilinský.
Rozšírená ponuka a online verzia inzertných novín
V predajniach Tempo supermarket s väčšou predajnou plochou budú k dispozícii i špeciálne kútiky s kategóriami z oblasti zdravej a racionálnej výživy, sortiment pre vegetariánov a vegánov, produkty pre diabetikov, bezlepkové výrobky a podobne. Okrem tlačených inzertných novín s akciovou ponukou sa pre formát Tempo Supermarket pripraví tiež online verzia. V online inzertných novinách si zákazníci nájdu viac informácií o produktoch predávaných v sieti Coop Jednota, tipy na rýchle a netradičné recepty i podnetné články z oblasti zdravého životného štýlu.