logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Tesco v Poľsku predáva obchody dánskej spoločnosti Salling Group

19. júna 2020
Správy 0
3379
Tesco v Poľsku predáva obchody dánskej spoločnosti Salling Group

Spoločnosť Tesco oznámila predaj svojich aktivít v Poľsku dánskej maloobchodnej firme Salling Group. Transakcia, ktorá podlieha antimonopolnému schváleniu, zahŕňa predaj 301 predajní, dvoch distribučných centier a ústredne.

Vo štvrtok 18. júna oznámený predaj poľských aktivít komentoval Dave Lewis, generálny riaditeľ spoločnosti Tesco: „V našom podnikaní v strednej Európe sme zaznamenali výrazný pokrok, stále však vidíme ťažkosti na trhu v Poľsku. Dnešné oznámenie nám umožňuje zamerať sa v tomto regióne na naše podnikanie v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku, kde máme silnejšie pozície na trhu s dobrými vyhliadkami na rast a dosahujeme maržu peňažných tokov a výnosov, ktoré sú pre našu skupinu prírastkové.“ Celkový čistý výnos transakcie bude činiť približne 819 miliónov zlotých (približne 184 miliónov eur), pričom jej dokončenie sa očakáva v aktuálnom finančnom roku. Výťažok z predaja bude použitý pre všeobecné korporátne účely.

Rebranding na Netto 3.0 do roka a pol

Transakcia, ktorú ešte musia schváliť antimonopolné úrady, zahŕňa 301 obchodov, dva sklady a 7000 zamestnancov. „Plánujeme zdvojnásobiť predaje v Poľsku a v priebehu nasledujúcich 12 až 18 mesiacov budeme investovať miliardu zlotých do začlenenia obchodov Tesco do nášho nového moderného konceptu Netto 3.0,“ uviedol Per Bank, generálny riaditeľ Salling Group.

Spoločnosť Salling Group už v Poľsku prevádzkuje 386 obchodov Netto, ktoré zamestnávajú cez 5000 ľudí.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok