logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...
  • Čo nájdu čitatelia v časopise Tovar&Predaj 5 – 6/2025? Značky Kukkonia a Starý Otec sa...

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Profily 0
267
Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu ochutnať Smotanový jogurt s príchuťou Jablková štrúdľa alebo Cappuccino. „Momentálne silno nastupuje trend mliečnych výrobkov bez pridaného cukru, s nízkym obsahom tuku a vysokým obsahom bielkovín. Spotrebitelia tiež prejavujú záujem o nové a nezvyčajné chuťové zážitky,“ vraví v rozhovore Zuzana Žubor Kágerová, sales and marketing  director spoločnosti Zvolenská mliekareň.

Aké sú dnes najväčšie trendy a inovácie v produkcii mliečnych výrobkov a ako na ne Zvolenská mliekareň reaguje?

Naša spoločnosť sleduje veľmi pozorne všetky trendy, ktoré k nám prichádzajú aj od našich exportných zákazníkov. Momentálne silno nastupuje trend mliečnych výrobkov bez pridaného cukru, s nízkym obsahom tuku a vysokým obsahom bielkovín. Čo sa týka trendu proteínových výrobkov, myslím si, že situácia sa pomaly stabilizuje, skôr vnímam výrazný nárast v kategórii lactose free produktov. Spotrebitelia prejavujú záujem o nové a nezvyčajné chuťové zážitky. Príchute kombinujúce ovocie s kvetinovými alebo korenistými tónmi, ako napríklad mango s ibištekom či čučoriedka s kardamónom, získavajú na popularite. Sú to takzvané swicy príchute.

Ako reagujete na zvyšujúci sa záujem spotrebiteľov o čo najčerstvejšie výrobky?

Naša spoločnosť vyrába len čerstvé potraviny z čerstvého mlieka, preto naše výrobky nemajú dobu spotreby dlhšiu ako 30 dní. Je to pre nás na jednej strane konkurenčná výhoda, ale na druhej strane naše výrobky majú oveľa kratší čas na predaj ako konkurenčné. Pri novinkách si potom môžeme myslieť, že výrobok spotrebiteľa nezaujal a konkurenčný áno, ale konkurencii môže nahrávať dlhšia trvanlivosť a fakt, že jej produkty sú vyrobené z UHT mlieka. Podotkla by som ešte, že aj napriek tomu, že čerstvé kategórie naberajú na čoraz väčšej sile, na niektorých predajných plochách sa stále väčšia váha a priestor ponechávajú trvanlivým produktom v porovnaní so zahraničím.

Aké novinky ste priniesli na trh v poslednej dobe alebo sa len chystáte uviesť?

Naším posledným počinom sú limitované edície letná a zimná. Smotanový jogurt s príchuťou Jablková štrúdľa a Smotanový jogurt s príchuťou Cappuccino a v kategórii zmrzlina jednoznačne Pistáciová. V kategórii nápojov sme uviedli jogurtové nápoje s probiotickými kultúrami Jahoda, Banán a Višňa.

Ako tieto novinky propagujete a ako na ne spotrebitelia reagujú?

Vychádzame z toho, že spotrebitelia majú záujem o novinky a snažíme sa ich umiestniť do promo akcií a využívame naše sociálne siete, kde realizujeme rôzne súťaže a aktivity na podporu novinky. Bohužiaľ v maloobchodnej prevádzke, respektíve na regáli, má výrobok len tri sekundy, aby spotrebiteľa zaujal. Niekedy je to veľmi náročné. S čím však máme veľmi pozitívnu skúsenosť, sú ochutnávky priamo na predajnej ploche. Dostaneme priamo spätnú väzbu od spotrebiteľov a aj vysvedčenie, či sa novinka podarila alebo nie.

Ako vnímate trendy ako výrobky ready to go alebo ready to eat alebo domáca výroba priamo v zázemí predajne?

Toto vnímame intenzívne hlavne zo zahraničia, kde sú vytvorené veľkorysé časti pre čerstvý tovar a produkty to go, grab to go a podobne. Aj v niektorých slovenských potravinách som už videla výrobu jogurtov priamo v zázemí predajne. Myslím, si, že je to skvelé využitie pracovnej sily a konkurenčná výhoda, ak si sami vyrábajú jogurty s cereáliami a ovocím alebo dezerty z kyslej smotany. Dokonca mám už dlho v hlave nápad predávať počas letných mesiacov zmrzlinu, ktorú by sme pripravili pre obchodného partnera a spoločne možno vybudovali nejaký kiosk.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok