logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Dôveryhodné značky 2018: Tradiční víťazi a 13 nových kategórií

4. decembra 2018
Spotrebitelia 0
1736
Dôveryhodné značky 2018: Tradiční víťazi a 13 nových kategórií

Ktoré značky považujú slovenskí spotrebitelia za tie najdôveryhodnejšie? To sa dozvedeli účastníci galavečera marketingového programu Dôveryhodné značky 2018, ktorý sa uskutočnil v slávnostných priestoroch lode Rivers Club na nábreží Dunaja. Ocenenie si prevzalo 47 najdôveryhodnejších značiek za sprievodu moderátorky Veroniky Cifrovej Ostrihoňovej a víťaza speváckej súťaže X Faktor, Petra Bažíka.

Do jednej z najrozsiahlejších ankiet zameraných na spotrebiteľskú dôveru sa na prelome mesiacov september a október 2018 zapojilo 2000 respondentov, ktorí hodnotili v 47 kategóriách takmer 420 značiek. 3. ročník marketingového programu priniesol 13 nových kategórií, v ktorých hrá dôvera dôležitú rolu. Okrem tradičných kategórií, ako sú napríklad Sýtené nealko nápoje, Čokoládové cukrovinky či  dermokozmetika, mohli spotrebitelia hodnotiť dôveru aj v iných kategóriách, napríklad: Developeri, Predajca kníh, Hobby Markety, Poskytovatelia spotrebiteľských úverov, Zdravá výživa či Záhradná technika.

Stúpa dôvera spotrebiteľov k značkám?

Z prieskumu agentúry Nielsen vyplýva, že slovenskí spotrebitelia sú v otázke dôvery pomerne stáli a verní. Z 35 „tradičných kategórií“, si svoje prvenstvo obhájilo až 25 minuloročných víťazov. Medzi týchto víťazov sa zaradili značky Deichman, Kamzík, L&M, Rajec, Head & Shoulders, RE/MAX, ale aj Slovnaft, či Zvolenský.

Novou najdôveryhodnejšiu značkou v kategórii Predajca potravín sa stala značka Kaufland, ktorá po dlhých rokoch porazila  predchádzajúceho pravidelného víťaza. Spoločnosť Kaufland si v tomto roku odnáša víťazstvo aj v kategórii Privátne značky so svojou značkou K-Classic. Prekvapením bola aj zmena v kategórii Mäso a údeniny, v ktorej zvíťazila značka Tauris. Obmena nastala aj v kategórií Detská výživa, ktorú vyhrala značka HiPP. Podobne na tom bola aj kategória Počítače, kde prvú priečku obsadila značka HP.

13 nových kategórií, kde dôvera hrá dôležitú rolu

3. ročník marketingového programu priniesol 13 nových kategórií. Jednou z nich bola aj kategória Kiná, kde zvíťazila značka Cinema City. Novými kategóriami roku 2018 boli aj Voľnopredajné lieky na bolesť a Voľnopredajné lieky na chrípku a nachladnutie, kde vyhrali značky Paralen a Paralen Grip. V rámci nových kategórií sa medzi víťazov programu zaradila značka Satur v kategórii Cestovných kancelárií, značka Magio v kategórií Poskytovatelia internetových a televíznych služieb a značka Quatro v kategórií Poskytovatelia spotrebiteľských úverov. Kategória Predajca kníh bola taktiež zaradená do prieskumu a najvyšší počet hlasov získala značka Martinus. V rámci nových kategórií sa medzi víťazov zaradili aj značky Mountfiled, Hornbach, J&T Real Estate a Škoda. Tri značky získali tento rok v rámci prieskumu viac než 1000 hlasov z 2000 možných. Prvenstvo si zopakovala značka Jar, ktorá získala 71% hlasov a ďalších 9 značiek v kategórií si rozdelilo zvyšných 29 % hlasov. Druhý najvyšší počet hlasov v prieskume opäť získala značka dm drogerie v kategórií Predajca drogérie. V tomto roku sa na nad hranicou 1000 hlasov objavil aj nováčik – značka Martinus, ktorá získala 52 % hlasov.

Využitie ocenenia Najdôveryhodnejšia značka 2018

Spoločnosti, ktorých značky spotrebitelia zvolili ako najdôveryhodnejšie, majú možnosť po dobu jedného roka využívať logo najdôveryhodnejšia značka 2018 pri propagácii, a to na obaloch alebo v marketingových kampaniach. Logo Najdôveryhodnejšia značka sa minulý rok objavilo napríklad v marketingovej komunikácií značiek Bosch, Kaufland, RE/MAX. Vybrané víťazné značky budú zaradené do rozsiahlej marketingovej kampane, ktorá bude zahrňovať tituly, ako napríklad Tele magazín pre ženy, Rytmus života, Chvíľka pre teba a ďalšie. Kampaň bude prebiehať v januári a februári 2019, ktorá osloví približne 538 000 slovenských čitateľov.

Partneri programu Najdôveryhodnejšie značky 2018:

Výskumná agentúra: Nielsen
Partner vína: Tokaj & CO
Nápojový partner: Heineken Slovensko
Partner večierka: Pernod Ricard Slovakia
B2C mediálni partneri: Bauer Media SK, Greventan, Teraz.sk, Startitup.sk, Lifetime.sk
B2B mediálny partner: Tovar&Predaj
Partner ceremónie: ppm factum
Špeciálni partneri: Email kampane, Sharmant, Wau Studio
Partner techniky: Parilla Sound

ZOZNAM NAJDÔVERYHODNEJŠÍCH ZNAČIEK PRODUKTOV

ZOZNAM NAJDÔVERYHODNEJŠÍCH ZNAČIEK SLUŽIEB

ZOZNAM NAJDÔVERYHODNEJŠÍCH OBCHODNÍKOV

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera