logo

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
    • Domáce konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné konferencie
    • Domáce veľtrhy
    • Zahraničné veľtrhy
    • Networking
    • Školenia
    • Ostatné
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Obmedzenie plastového odpadu nadobúda čoraz zreteľnejšie črty. Ministerstvo životného prostredia...
  • Žiaci 9. ročníkov základných škôl si pri výbere strednej školy mnohokrát nedokážu spojiť...
  • Novoprijatý zákon o neprimeraných podmienkach v obchode s potravinami nerieši problémy...
  • Bezhotovostná spoločnosť je aktuálna téma, ktorá má však potenciál polarizovať. Niektorí sa...

Tradičný trh

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Cena masla sa medziročne zvýšila o 38 %. Spotreba klesla o 5 %

Cena masla sa medziročne zvýšila o 38 %. Spotreba klesla o 5 %

  • 2. mája 2018
  • 549
  • 0
V období od apríla minulého roku do marca tohto roku sa cena masla zvýšila až o 38 %. Tržby narástli o 31 %, v obrate to znamenalo 85,7 milióna eur. Hoci tržby išli hore, spotreba masla v slovenskom maloobchode klesla...
Európska únia zakáže dvojakú kvalitu potravín. Budú hroziť finančné postihy

Európska únia zakáže dvojakú kvalitu potravín. Budú hroziť finančné postihy

  • 12. apríla 2018
  • 938
  • 0
Európska únia zakáže predávať v jednotlivých členských štátoch rovnaký výrobok, ale v rozdielnej kvalite a zložení. Na dvojakú kvalitu potravín upozorňovali v poslednom čase hlavne mladšie členské krajiny, ktoré žiadali...
Otvorila Petržalská tržnica. Láka na supermarket Kraj i farmárske stánky

Otvorila Petržalská tržnica. Láka na supermarket Kraj i farmárske stánky

  • 9. apríla 2018
  • 888
  • 0
Už druhá prevádzka novej značky supermarketov Kraj, ale aj 16 stánkov so sezónnou zeleninou od slovenských farmárov, 12 špeciálnych predajní, šesť gastro prevádzok, antikvariát či služby. Petržalská tržnica na Bratskej ulici...
V bratislavskom nákupnom centre Slnečnice Market pribudne farmárska časť Trch.

V bratislavskom nákupnom centre Slnečnice Market pribudne farmárska časť Trch.

  • 6. apríla 2018
  • 1434
  • 0
Farmárske výrobky, sezónna zelenina a ovocie, lokálne kaviarne aj bistrá budú od štvrtka 12. apríla dostupné pre návštevníkov nákupného centra Slnečnice Market v bratislavskej Petržalke. V centre pribudne farmárska časť...
Prieskum: Slováci minú na veľkonočný nákup od 50 do 100 eur

Prieskum: Slováci minú na veľkonočný nákup od 50 do 100 eur

  • 27. marca 2018
  • 437
  • 0
Väčšina Slovákov zamýšľa na veľkonočný nákup minúť od 50 do 100 eur. V prieskume nákupného spoločenstva Cashback World to uviedlo 73 % respondentov. Maximálny rozpočet do 200 eur si stanovila približne pätina slovenských...
Samoška: Lepšie vyloženie piva zvýši tržby

Samoška: Lepšie vyloženie piva zvýši tržby

  • 22. marca 2018
  • 510
  • 0
Pivo nie je často v obchodoch vyložené príliš príťažlivo, prepravky položené na zem môžu od kúpy skôr odrádzať. Spoločnosť Plzeňský Prazdroj preto prišla s riešením, ktoré vystavenie piva zatraktívni a zvýši aj tržby za celú...
Kongres Samoška: Privátne značky majú veľký potenciál

Kongres Samoška: Privátne značky majú veľký potenciál

  • 22. marca 2018
  • 400
  • 0
Deväť z desiatich Slovákov si pravidelne či aspoň občas kupuje výrobky privátnych značiek, ich podiel na tuzemskom trhu je však zatiaľ len 22 percent. Rastový potenciál je preto veľký, zaznelo na kongrese Samoška v Košiciach....
Samoška: Nedostatok pracovníkov v obchode môže vyriešiť duálne vzdelávanie

Samoška: Nedostatok pracovníkov v obchode môže vyriešiť duálne vzdelávanie

  • 22. marca 2018
  • 460
  • 0
Ak chce obchod získať kvalifikovanú a lojálnu pracovnú silu, môže sa zapojiť do systému duálneho vzdelávania. Je to jedna z ciest, ako riešiť súčasný nedostatok pracovníkov v maloobchode. „Bežné školské vzdelávanie znamená, že...
Kongres Samoška: Značka Zlatá etiketa oceňuje dobré predajne

Kongres Samoška: Značka Zlatá etiketa oceňuje dobré predajne

  • 22. marca 2018
  • 461
  • 0
Certifikát Zlatá etiketa, ktorý oceňuje kvalitu obchodu, môže získať každá predajňa, ktorá sa prihlási do programu Galéria kvality. Obchod navštívia utajení zákazníci, ktorí sa pozrú na exteriér, interiér, personál, prácu so...
Ladislav Špaček na Samoške: Zákazník je kráľ, naučte sa s ním komunikovať

Ladislav Špaček na Samoške: Zákazník je kráľ, naučte sa s ním komunikovať

  • 22. marca 2018
  • 2150
  • 0
Dôležitejšia ako tovar, ktorý ponúkate, je komunikácia so zákazníkom a dojem, ktorý na neho urobíte. Na kongrese Samoška v Košiciach to vo svojej prezentácii povedal známy český lektor komunikácie a etikety Ladislav Špaček....
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Page 4 of 13

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Privítali by ste, keby museli byť predajne v nedeľu zavreté?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 4 298 views | posted on 27. októbra 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 3 893 views | posted on 6. júna 2018
  • Športový predajca Decathlon otvorí v Žiline svoju siedmu predajňu na Slovensku 3 169 views | posted on 21. februára 2018
  • Nezničiteľní stikeez sú v Lidli znovu, tentokrát majú podobu ovocia a zeleniny 2 584 views | posted on 12. mája 2017
  • Poliaci kúpili slovenskú sieť CBA s 310 obchodmi 2 523 views | posted on 3. novembra 2017

KALENDÁR AKCIÍ

21. 2. 2019 BEST OF IN-STORE 2019, Praha

20. – 21. 3. 2019 Kongres Samoška 14, Košice

23. 3. 2019 Nezabúdajme na packaging, Praha

11. 04. 2019 LOG IN, Bratislava

Multimédia

Matúš a Daniela Zvaloví, majitelia, U Dobrožrúta, Bratislava

22. januára 2019

Miroslav Endel, majiteľ, Valach – tradičné slovenské a české výrobky, Spišská Nová Ves

22. januára 2019

Profily

Igor Losman, store manažer v Metro Cash & Carry SR: Líder budúcnosti

12. februára 2019

Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami

12. februára 2019

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Radka Zobaníková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: radka.zobanikova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
IČ: 51300001
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Silvia Pokorná
IČ: 88556174
tel.: +420 777 444 128
e-mail: silvia.pokorna@atoz.sk

Country manager Slovensko
Róbert Rácz
IČ: 46972251
tel.: +421 911 750 758
e-mail: robert.racz@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok