V období od apríla minulého roku do marca tohto roku sa cena masla zvýšila až o 38 %. Tržby narástli o 31 %, v obrate to znamenalo 85,7 milióna eur. Hoci tržby išli hore, spotreba masla v slovenskom maloobchode klesla...
Európska únia zakáže predávať v jednotlivých členských štátoch rovnaký výrobok, ale v rozdielnej kvalite a zložení. Na dvojakú kvalitu potravín upozorňovali v poslednom čase hlavne mladšie členské krajiny, ktoré žiadali...
Už druhá prevádzka novej značky supermarketov Kraj, ale aj 16 stánkov so sezónnou zeleninou od slovenských farmárov, 12 špeciálnych predajní, šesť gastro prevádzok, antikvariát či služby. Petržalská tržnica na Bratskej ulici...
Farmárske výrobky, sezónna zelenina a ovocie, lokálne kaviarne aj bistrá budú od štvrtka 12. apríla dostupné pre návštevníkov nákupného centra Slnečnice Market v bratislavskej Petržalke. V centre pribudne farmárska časť...
Väčšina Slovákov zamýšľa na veľkonočný nákup minúť od 50 do 100 eur. V prieskume nákupného spoločenstva Cashback World to uviedlo 73 % respondentov. Maximálny rozpočet do 200 eur si stanovila približne pätina slovenských...
Pivo nie je často v obchodoch vyložené príliš príťažlivo, prepravky položené na zem môžu od kúpy skôr odrádzať. Spoločnosť Plzeňský Prazdroj preto prišla s riešením, ktoré vystavenie piva zatraktívni a zvýši aj tržby za celú...
Deväť z desiatich Slovákov si pravidelne či aspoň občas kupuje výrobky privátnych značiek, ich podiel na tuzemskom trhu je však zatiaľ len 22 percent. Rastový potenciál je preto veľký, zaznelo na kongrese Samoška v Košiciach....
Ak chce obchod získať kvalifikovanú a lojálnu pracovnú silu, môže sa zapojiť do systému duálneho vzdelávania. Je to jedna z ciest, ako riešiť súčasný nedostatok pracovníkov v maloobchode. „Bežné školské vzdelávanie znamená, že...
Certifikát Zlatá etiketa, ktorý oceňuje kvalitu obchodu, môže získať každá predajňa, ktorá sa prihlási do programu Galéria kvality. Obchod navštívia utajení zákazníci, ktorí sa pozrú na exteriér, interiér, personál, prácu so...
Dôležitejšia ako tovar, ktorý ponúkate, je komunikácia so zákazníkom a dojem, ktorý na neho urobíte. Na kongrese Samoška v Košiciach to vo svojej prezentácii povedal známy český lektor komunikácie a etikety Ladislav Špaček....