logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Podľa Slovenskej aliancie moderného obchodu (SAMO) je novela zákona o potravinách prínosom. Dnes...
  • Prieskumy ukazujú, že za zvýšením tržieb nestojí len široká ponuka tovaru, nízke ceny a akciový...
  • Doručovateľská spoločnosť Packeta spúšťa novú formu doručovania zásielok. K výdajným miestam,...
  • Slovenský maloobchod odštartoval rok 2022 medziročným nárastom tržieb o 16 %. Dôvodom je, že...

Dodávatelia

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Záujem o bezmäsité alternatívy na Slovensku rastie. Rastlinný produkt roka je známy

Záujem o bezmäsité alternatívy na Slovensku rastie. Rastlinný produkt roka...

  • 9. apríla 2021
  • 997
  • 0
Dopyt po rastlinných produktoch každým rokom rastie v celej Európe. Podľa dát zozbieraných spoločnosťou Nielsen pre ProVeg International v 11 európskych krajinách, vrátane Poľska, Rakúska, alebo Nemecka, od roku 2018 do roku...
Slovenská jahňacina má u spotrebiteľov úspech

Slovenská jahňacina má u spotrebiteľov úspech

  • 29. marca 2021
  • 800
  • 0
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka pred rokom oznámilo návrat slovenskej jahňaciny na pulty obchodov. Po roku hlásia predstavitelia tejto myšlienky úspech u spotrebiteľov a zároveň oznamujú, že slovenská jahňacina...
Česko-slovenský výrobca drogérie Tierra Verde má nových spolumajiteľov

Česko-slovenský výrobca drogérie Tierra Verde má nových spolumajiteľov

  • 24. marca 2021
  • 912
  • 0
V spoločnosti Tierra Verde, ktorá je česko-slovenským výrobcom eko drogérie, kozmetiky a produktov, dochádza k zmene v zostave majiteľov. Novými spolumajiteľmi sa stávajú manželia Zuzana a Jannis Samarasoví. Menšinový podiel...
Slovenských vajec je dostatok, podiel z alternatívnych chovov sa zvyšuje

Slovenských vajec je dostatok, podiel z alternatívnych chovov sa zvyšuje

  • 23. marca 2021
  • 954
  • 0
K Veľkej noci oddávna patria aj vajíčka. Nielen ako symbol, ale aj ako súčasť mnohých tradičných jedál. Slovenskí veľkoproducenti vajec aj počas koronakrízy dbajú na to, aby bolo v tomto období na Slovensku dostatok domácich...
Návrh novely zákona o neprimeraných obchodných podmienkach rozdelil potravinárov a obchodníkov

Návrh novely zákona o neprimeraných obchodných podmienkach rozdelil...

  • 17. marca 2021
  • 1170
  • 0
Vzťahy medzi dodávateľmi a odberateľmi v potravinárstve majú neraz dosah až na samotného spotrebiteľa. Náročná téma v súvislosti s návrhom zákona o neprimeraných podmienkach v obchode s potravinami názorovo zjednotila...
Lidl hľadá nových slovenských dodávateľov

Lidl hľadá nových slovenských dodávateľov

  • 22. februára 2021
  • 1013
  • 0
Kríza spojená so šírením nového koronavírusu ťažko zasiahla mnohých, ohrození sú aj malí slovenskí výrobcovia. Príjmy firiem, ktoré svoje výrobky v mnohých prípadoch aj priamo predávajú a zamestnávajú ľudí v regiónoch, sa už...
Skupina Kofola zaznamenala za rok 2020 len mierny pokles tržieb

Skupina Kofola zaznamenala za rok 2020 len mierny pokles tržieb

  • 10. februára 2021
  • 926
  • 0
Aj napriek značným obmedzeniam na trhu v posledných mesiacoch roku z dôvodu koronavírusovej pandémie uzatvorila Skupina Kofola rok 2020 mierne nad očakávania. Hodnota ukazovateľa EBITDA za rok 2020 dosiahla hodnotu 39 mil. eur...
Lidl prichádza s privátnou značkou výlučne od slovenských dodávateľov

Lidl prichádza s privátnou značkou výlučne od slovenských dodávateľov

  • 5. februára 2021
  • 1607
  • 0
Spoločnosť Lidl prináša na pulty svojich predajní novú privátnu značku Slovenskô, ktorá je špecifická výhradne slovenským pôvodom. Značka je vizuálne zjednotená a zákazníci v nej objavia typické slovenské jedlá a regionálne...
Spotrebitelia si za cigarety priplatia

Spotrebitelia si za cigarety priplatia

  • 28. januára 2021
  • 942
  • 0
Od februára bude platiť nová zvýšená spotrebná daň na tabakové výrobky. Pôjde tak o výrazný nárast ich cien. Termín dopredania cigariet so starými kontrolnými známkami, a teda nižšou cenou, sa síce predlžuje, záujem však bude...
Živočíšne vs. vegánske výrobky. Má v tom zákazník zmätok?

Živočíšne vs. vegánske výrobky. Má v tom zákazník zmätok?

  • 26. januára 2021
  • 984
  • 0
Európsky parlament od októbra 2020 diskutuje o ďalšom sprísnení pravidiel pre označovanie vegánskych mliečnych alternatív, a to s cieľom ochrany spotrebiteľa, ktorého by mohla zmiasť vizuálna podobnosť či slovné označenie....
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 3 z 26

Odporúčame

U&Sluno

Perfetti

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Kaufland.sk

Nové online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz: Predaj produktov vo viac ako 5 000 kategóriách

V súčasnosti prevádzkuje spoločnosť Kaufland úspešné online trhovisko Kaufland.de a túto službu čoskoro otvorí aj na Slovensku a v Česku. Úspešný koncept nemeckého online trhoviska Kaufland.de sa od roku 2023 predstaví aj v ďalších krajinách. Predajcovia tak pomocou týchto platforiem môžu ponúkať svoj tovar v troch rôznych krajinách súčasne – a to len s jednou […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

31. 5. – 1. 6. 2022, PLMA´s World of Private Label, Amsterdam

2. 6. 2022, Kongres Samoška, Praha

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022

Matej Varga, head of retail franchise, Metro Cash & Carry SR: Počas pandémie sme otvorili najviac obchodov

16. februára 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera