logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viac ako tretina Slovákov plánuje nakupovať väčšinu vianočných darčekov online. Takéto nákupy sú...
  • Spoločnosť Geis otestovala v bežnej prevádzke na rozvozových trasách v oblasti moravského...
  • Jan Semotán preberá vedenie celej retailovej siete Sportisimo, ktorá zahŕňa takmer 240 predajní...
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....

Dáta

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Tovar&Predaj 7 – 8/2017: Zmrzlina osvieži ponuku predajne

Tovar&Predaj 7 – 8/2017: Zmrzlina osvieži ponuku predajne

  • 2. augusta 2017
  • 2581
  • 0
Predaju zmrzliny nahráva do karát teplé počasie, no netreba zabúdať ani na správne a prehľadné vystavenie. Zákazník musí mať možnosť pohodlného výberu a jasnú predstavu o cene výrobku. Skúsenosti výrobcov hovoria, že...
Predaje mlieka klesli v máji o vyše 15 percent, zvýšili sa pri káve či balenej vode

Predaje mlieka klesli v máji o vyše 15 percent, zvýšili sa pri káve či...

  • 27. júla 2017
  • 2517
  • 0
V potravinárskych kategóriach sa o 9 percent v máji medziročne v hodnote zvýšil predaj slaných snackov. Hore išla aj káva (o 5,2 %) a balená voda (o 4,8 %). Naopak spotrebitelia nemali veľmi záujem o mlieko, ktorého predaj...
Slovák skonzumuje za rok 2,7 litra zmrzliny. Najobľúbenejšie príchute sú vanilka, jahoda a čokoláda

Slovák skonzumuje za rok 2,7 litra zmrzliny. Najobľúbenejšie príchute sú...

  • 28. júna 2017
  • 2842
  • 0
Ročne sa na Slovensku spotrebuje 14,7 milióna litrov zmrzliny, na jedného Slováka tak pripadá priemerne 2,7 litra tejto obľúbenej mrazenej pochúťky. Rastie pritom záujem o jednoporciové balenia na úkor rodinných. Najsilnejšie...
V prvom štvrťroku 2017 sa nálada európskych spotrebiteľov zlepšila

V prvom štvrťroku 2017 sa nálada európskych spotrebiteľov zlepšila

  • 1. júna 2017
  • 1843
  • 0
Pozitívna nálada európskych spotrebiteľov sa preniesla aj do prvého štvrťroku 2017. Už na konci decembra 2016 dosiahla spotrebiteľská klíma európskej dvadsaťosmičky najvyššie hodnoty od januára 2008. V januári 2017...
Tovar&Predaj 3 – 4/2017: Nákupné vozíky budú zbierať informácie o zákazníkoch

Tovar&Predaj 3 – 4/2017: Nákupné vozíky budú zbierať informácie o...

  • 30. marca 2017
  • 3392
  • 0
Dizajn nákupných košíkov a vozíkov hrá veľmi významnú úlohu. Nákupný vozík je v obchode stálym spoločníkom zákazníka a už na prvý pohľad zastupuje značku. Dotvára celý koncept predajne a podčiarkuje atmosféru, ktorú sa...
Tovar&Predaj 3 – 4/2017: Mliečne výrobky ohrozujú alternatívy

Tovar&Predaj 3 – 4/2017: Mliečne výrobky ohrozujú alternatívy

  • 30. marca 2017
  • 4419
  • 0
Nie nadarmo sú bryndzové halušky národné jedlo Slovákov. Položky z kategórie mliečnych výrobkov si zákazníci kupujú so železnou pravidelnosťou. Ako hovoria dáta spoločnosti GfK, mliečne výrobky tvoria významnú časť nákupných...
Tovar&Predaj 1 – 2/2017: Internetové referencie pomáhajú prekonať nedôveru pri nákupe potrieb na upratovanie

Tovar&Predaj 1 – 2/2017: Internetové referencie pomáhajú prekonať...

  • 2. februára 2017
  • 2240
  • 0
Základné potreby na upratovanie ponúkajú všetky maloobchodné reťazce so širším sortimentom, rovnako ako drogérie, ktoré majú pre ich distribúciu zásadný význam. „Ich ponuka je ale pomerne obmedzená, preto z pohľadu uplatnenia...
Tovar&Predaj 1 – 2/2017: Nízka cena bezpečnostného systému je často na úkor kvality

Tovar&Predaj 1 – 2/2017: Nízka cena bezpečnostného systému je často na...

  • 2. februára 2017
  • 2002
  • 0
V mnohých prípadoch sa stáva, a vtedy je obchodník nemilo prekvapený, že bezpečnostný systém je nainštalovaný a navonok spĺňa to, čo sa od neho očakáva (napríklad majiteľ vidí obraz a môže sa vzdialene pripojiť), no problém...
Tovar&Predaj 1 – 2/2017: Šumivé víno a cukrovinky ako súčasť veľkonočných rituálov

Tovar&Predaj 1 – 2/2017: Šumivé víno a cukrovinky ako súčasť...

  • 2. februára 2017
  • 2243
  • 0
Už aj na našom trhu sa začínajú presadzovať sezónne produkty a záujem o ne postupne narastá. Hoci slovenskí spotrebitelia sledujú zdravý životný štýl, čokoládu aj ďalšie cukrovinky si počas sviatkov ochotne doprajú. Dokonca sú...
Tovar&Predaj 11 – 12/2016: TOP 10 potravinárskeho a nepotravinárskeho obchodu za rok 2015

Tovar&Predaj 11 – 12/2016: TOP 10 potravinárskeho a nepotravinárskeho...

  • 26. novembra 2016
  • 5189
  • 0
Časopis Tovar&Predaj v spolupráci s agentúrou TERNO pravidelne prináša rebríčky slovenského obchodu. Kompletnú analýzu Ľubomíra Drahovského, analytika trhu, spolu s rebríčkom TOP 30 slovenského obchodu nájdete v časopise...
PreviousNext
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Strana 6 z 7

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok