logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých viac ako 40 čerpacích staniciach...
  • Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue....
  • Od júna zabezpečuje správu a prenájom Obchodného centra Aupark v Bratislave realitno-poradenská...
  • Zvolenská mliekareň najnovšie priniesla na trh limitovanú letnú a zimnú edíciu. Zákazníci môžu...

Dáta

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Leto s príchuťou zmrzliny. Na Slovensku najčastejšie čokoládovou

Leto s príchuťou zmrzliny. Na Slovensku najčastejšie čokoládovou

  • 26. júla 2019
  • 3461
  • 0
Porcia zmrzliny je počas letných mesiacov jednou zo základných položiek jedálnička takmer každého Slováka. Či už ide o klasickú kopčekovú, strojovú, zakúpenú v obchode alebo vo forme nanukov, v lete zmrzlinu aspoň raz ochutná...
Pri nákupe ovocia a zeleniny u nás spotrebitelia preferujú tradičné slovenské plodiny

Pri nákupe ovocia a zeleniny u nás spotrebitelia preferujú tradičné...

  • 19. júla 2019
  • 3535
  • 0
Aspoň raz do týždňa si ovocie alebo zeleninu kúpi deväť z desiatich Slovákov, ten desiaty aspoň raz za dva týždne. Denne alebo takmer každý deň konzumujú ovocie alebo zeleninu dve tretiny žien a viac ako polovica mužov. Spolu...
Studený máj ovplyvnil spotrebu piva a radlerov

Studený máj ovplyvnil spotrebu piva a radlerov

  • 15. júla 2019
  • 2434
  • 0
Z medziročného porovnania dát maloobchodného auditu spoločnosti Nielsen vyplýva, že slovenskí spotrebitelia síce nakúpili v posledných 12 mesiacoch viac piva, ale len o necelé percento, pričom tržby maloobchodníci navýšili...
Spotreba nealkoholických nápojov na Slovensku stúpa

Spotreba nealkoholických nápojov na Slovensku stúpa

  • 7. júna 2019
  • 5091
  • 0
So začiatkom letnej sezóny prichádza aj rast dopytu po typicky sezónnych kategóriách, medzi ktoré sa jednoznačne radia aj nealkoholické nápoje. Letné mesiace jún až august sú celkovo najsilnejším obdobím pre túto skupinu...
Slováci si pri kúpe zmrzlín radi priplatia za prémiovosť

Slováci si pri kúpe zmrzlín radi priplatia za prémiovosť

  • 10. mája 2019
  • 2235
  • 0
Sortimentu zmrzliny sa na Slovensku v poslednom roku darilo. Za medziročným dvojciferným nárastom tržieb, ako aj rastom spotreby, bol okrem priaznivého počasia aj záujem Slovákov o drahšie prémiové značky. Dopyt po zmrzline je...
Rast rýchloobrátkového tovaru v Európe sa spomalil, spotreba na Slovensku klesla

Rast rýchloobrátkového tovaru v Európe sa spomalil, spotreba na Slovensku klesla

  • 24. apríla 2019
  • 2254
  • 0
Európania zaplatili v minulom roku za potraviny a drogistický tovar o 3,1 % viac ako v roku 2017. Nárast tržieb je vo veľkej miere ťahaný predovšetkým zvýšením cenovej hladiny o 2,6 %, objemovo sa totiž rast pretavil len do...
Obdobie druhých najvyšších tržieb v roku je tu

Obdobie druhých najvyšších tržieb v roku je tu

  • 18. apríla 2019
  • 2210
  • 0
Veľkonočné sviatky sú už tradične obdobím najintenzívnejších nákupov potravín od začiatku roka. Po predvianočnom období predstavuje Veľká noc najsilnejšie tržby v roku. Slováci sa držia tradícií, pričom mnohé zvyky preberajú...
Slováci sa cítia finančne istejšie ako pred piatimi rokmi, väčšina však pokryje len základné životné náklady

Slováci sa cítia finančne istejšie ako pred piatimi rokmi, väčšina však...

  • 18. marca 2019
  • 1722
  • 0
Spotrebitelia po celom svete prejavujú rastúci optimizmus vo vnímaní svojej finančnej situácie, čo vyplýva z najnovšej globálnej štúdie spoločnosti Nielsen. Výsledky správy poukazujú na zlepšenie finančnej istoty,...
Tržby za potraviny rastú pred sviatkami rýchlejšie ako počas roka

Tržby za potraviny rastú pred sviatkami rýchlejšie ako počas roka

  • 30. novembra 2018
  • 2632
  • 0
Je samozrejmosťou, že s blížiacimi sa vianočnými sviatkami rastú aj výdaje slovenských spotrebiteľov – nielen na darčeky, ale aj na potraviny. Nerastú však len v porovnaní s predchádzajúcimi jesennými či letnými mesiacmi, ale...
Nielsen: Pracie prostriedky a aviváže sa nakupujú hlavne v akciách

Nielsen: Pracie prostriedky a aviváže sa nakupujú hlavne v akciách

  • 9. novembra 2018
  • 2647
  • 0
Na pracie prostriedky míňajú slovenskí spotrebitelia viac. Tržby medziročne narástli o takmer 1,3 milióna eur na úroveň 64,3 miliónov eur ročne, čo predstavuje rast o dve percentá. Vývoj ovplyvnili hlavne vyššie tržby za...
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Strana 4 z 7

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok