logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Dáta

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Potraviny a nealkoholické nápoje po piatich mesiacoch opäť zdraželi

Potraviny a nealkoholické nápoje po piatich mesiacoch opäť zdraželi

  • 15. júla 2021
  • 1808
  • 0
Spotrebiteľské ceny sa oproti máju 2021 zvýšili o 0,6 %, o čom informoval Štatistický úrad SR. V porovnaní s predchádzajúcimi mesiacmi ide o neprehliadnuteľné zrýchlenie tempa zdražovania. Inflácia sa priblížila k úrovni troch...
GfK: Sladkosti najviac nakupujú rodiny s deťmi

GfK: Sladkosti najviac nakupujú rodiny s deťmi

  • 1. júna 2021
  • 1805
  • 0
Rodičia venujú svojim deťom sladkú pozornosť i počas medzinárodného dňa detí. V tomto období totiž pravidelne rastú nákupy sušienok a oblátok, čokoládových tyčiniek, žuvačiek, a na Slovensku i lízaniek, bonboniér alebo müsli...
Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na Slovensku?

Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na...

  • 14. apríla 2021
  • 1717
  • 0
Slovensko prechádza z čiernej fázy do bordovej, čo pre našu ekonomiku znamená uvoľňovanie niektorých opatrení. Po štyroch mesiacoch sa tak otvárajú aj kamenné prevádzky obchodov. Analytička Wood & Company Eva Sadovská...
Maloobchodné tržby vo februári klesli, dôvodom sú zatvorené kamenné predajne

Maloobchodné tržby vo februári klesli, dôvodom sú zatvorené kamenné predajne

  • 12. apríla 2021
  • 1268
  • 0
Maloobchodné tržby na Slovensku zaznamenali vo februári 2021 výrazný medziročný pokles, a to o 14,7 %. Oproti februáru 2020 zaznamenali pokles všetky oblasti maloobchodu. Hypermarkety a supermarkety, ktoré tvoria z celkových...
Veľkonočné nákupy: Polovica Slovákov plánuje minúť najviac 100 eur

Veľkonočné nákupy: Polovica Slovákov plánuje minúť najviac 100 eur

  • 29. marca 2021
  • 1438
  • 0
Tohoročné sviatky jari sa budú niesť v znamení šetrenia. Potvrdzuje to aktuálny online prieskum nákupného centra Vivo! Bratislava, zameraný na spotrebiteľské správanie Slovákov v súvislosti s veľkonočnými sviatkami. Výdavky...
Rok s pandémiou: Kto sú víťazi a porazení?

Rok s pandémiou: Kto sú víťazi a porazení?

  • 11. marca 2021
  • 1204
  • 0
Pred rokom bol na Slovensku potvrdený prvý prípad vírusového ochorenia Covid-19. Od tohto momentu sa po celej krajine začali postupne zavádzať prísne opatrenia, ktoré mali za cieľ zamedziť šíreniu nákazy. Dnes už vieme, že...
Slovenský maloobchod vlani koronakrízu ustál

Slovenský maloobchod vlani koronakrízu ustál

  • 19. februára 2021
  • 1447
  • 0
Pandémia dala vlani ekonomike zabrať. Jednou z oblastí, ktorá však napriek prísnym opatreniam koronakrízu ustála, bol obchod. Maloobchodné tržby počas roka 2020 zaznamenali medziročný pokles iba o jedno percento. Výraznejšia...
Obchod sa mení, pandémia výrazne ovplyvnila online predaj

Obchod sa mení, pandémia výrazne ovplyvnila online predaj

  • 15. januára 2021
  • 2255
  • 0
V prechádzajúcom roku, ktorý výrazne poznačila pandémia, bolo mnoho tradičných nákupných zvyklostí narušených. V dôsledku obmedzení museli spotrebitelia prejsť na nové formy nákupov, vrátane využitia online obchodov s donáškou...
Spotrebitelia nakupujú menej často, ale vo väčšom. Za aký tovar si priplatia?

Spotrebitelia nakupujú menej často, ale vo väčšom. Za aký tovar si priplatia?

  • 14. decembra 2020
  • 1201
  • 0
Počas roka 2020 došlo k medziročnému nárastu cien tovarov a služieb. Spotrebiteľské ceny sa tak oproti minulému roku medziročne zvýšili o 1,5 %. Štatistický úrad SR uvádza, že najviac zdraželi reštaurácie a hotely, v oblasti...
Segment nealko nápojov má pred sebou dôležitú sezónu

Segment nealko nápojov má pred sebou dôležitú sezónu

  • 15. júla 2020
  • 2528
  • 0
Letné obdobie so sebou prináša rast dopytu po sezónnych kategóriách, pre ktoré sú mesiace jún až august najsilnejším obdobím roka. Po prvom kvartáli každoročne dochádza spolu v ruka v ruke so zvyšovaním teplôt k nárastom...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 2 z 7

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera