logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viac ako tretina Slovákov plánuje nakupovať väčšinu vianočných darčekov online. Takéto nákupy sú...
  • Spoločnosť Geis otestovala v bežnej prevádzke na rozvozových trasách v oblasti moravského...
  • Jan Semotán preberá vedenie celej retailovej siete Sportisimo, ktorá zahŕňa takmer 240 predajní...
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....

Dáta

  • Všetko
  • Obľúbené
  • Kľúčové slová
Takmer polovica slovenských domácností si vlani zakúpila rastlinné alternatívy

Takmer polovica slovenských domácností si vlani zakúpila rastlinné alternatívy

  • 25. októbra 2021
  • 2264
  • 0
Každý tretí človek na Slovensku znižuje svoju spotrebu živočíšnych produktov alebo zvažuje jej zníženie v budúcnosti. Aj toto zistenie prináša správa Na vlne rastlinných potravín, ktorú vydal program Jem pre Zem. Dáta, ktoré...
Ceny potravín rekordne stúpajú

Ceny potravín rekordne stúpajú

  • 13. októbra 2021
  • 2046
  • 0
Potraviny na Slovensku v tomto roku prudko dražejú. Zatiaľ čo počas prvých piatich mesiacov roka 2021 boli u nás ceny potravín a nealkoholických nápojov medziročne nižšie takmer o jedno percento, v júni sa situácia zhoršila....
Optimizmus spotrebiteľov v auguste vzrástol

Optimizmus spotrebiteľov v auguste vzrástol

  • 7. septembra 2021
  • 1396
  • 0
Spotrebiteľská atmosféra bola v auguste 2021 optimistickejšia ako počas predchádzajúceho mesiaca. Oproti júlu 2021 boli spotrebitelia optimistickejšie naladení v prípade finančnej situácie či úspor domácností, lepšie hodnotili...
Potraviny a nealkoholické nápoje po piatich mesiacoch opäť zdraželi

Potraviny a nealkoholické nápoje po piatich mesiacoch opäť zdraželi

  • 15. júla 2021
  • 2369
  • 0
Spotrebiteľské ceny sa oproti máju 2021 zvýšili o 0,6 %, o čom informoval Štatistický úrad SR. V porovnaní s predchádzajúcimi mesiacmi ide o neprehliadnuteľné zrýchlenie tempa zdražovania. Inflácia sa priblížila k úrovni troch...
GfK: Sladkosti najviac nakupujú rodiny s deťmi

GfK: Sladkosti najviac nakupujú rodiny s deťmi

  • 1. júna 2021
  • 2266
  • 0
Rodičia venujú svojim deťom sladkú pozornosť i počas medzinárodného dňa detí. V tomto období totiž pravidelne rastú nákupy sušienok a oblátok, čokoládových tyčiniek, žuvačiek, a na Slovensku i lízaniek, bonboniér alebo müsli...
Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na Slovensku?

Po štyroch mesiacoch sa otvoria obchody. Ako bude vyzerať nakupovanie na...

  • 14. apríla 2021
  • 2034
  • 0
Slovensko prechádza z čiernej fázy do bordovej, čo pre našu ekonomiku znamená uvoľňovanie niektorých opatrení. Po štyroch mesiacoch sa tak otvárajú aj kamenné prevádzky obchodov. Analytička Wood & Company Eva Sadovská...
Maloobchodné tržby vo februári klesli, dôvodom sú zatvorené kamenné predajne

Maloobchodné tržby vo februári klesli, dôvodom sú zatvorené kamenné predajne

  • 12. apríla 2021
  • 1494
  • 0
Maloobchodné tržby na Slovensku zaznamenali vo februári 2021 výrazný medziročný pokles, a to o 14,7 %. Oproti februáru 2020 zaznamenali pokles všetky oblasti maloobchodu. Hypermarkety a supermarkety, ktoré tvoria z celkových...
Veľkonočné nákupy: Polovica Slovákov plánuje minúť najviac 100 eur

Veľkonočné nákupy: Polovica Slovákov plánuje minúť najviac 100 eur

  • 29. marca 2021
  • 2231
  • 0
Tohoročné sviatky jari sa budú niesť v znamení šetrenia. Potvrdzuje to aktuálny online prieskum nákupného centra Vivo! Bratislava, zameraný na spotrebiteľské správanie Slovákov v súvislosti s veľkonočnými sviatkami. Výdavky...
Rok s pandémiou: Kto sú víťazi a porazení?

Rok s pandémiou: Kto sú víťazi a porazení?

  • 11. marca 2021
  • 1451
  • 0
Pred rokom bol na Slovensku potvrdený prvý prípad vírusového ochorenia Covid-19. Od tohto momentu sa po celej krajine začali postupne zavádzať prísne opatrenia, ktoré mali za cieľ zamedziť šíreniu nákazy. Dnes už vieme, že...
Slovenský maloobchod vlani koronakrízu ustál

Slovenský maloobchod vlani koronakrízu ustál

  • 19. februára 2021
  • 1772
  • 0
Pandémia dala vlani ekonomike zabrať. Jednou z oblastí, ktorá však napriek prísnym opatreniam koronakrízu ustála, bol obchod. Maloobchodné tržby počas roka 2020 zaznamenali medziročný pokles iba o jedno percento. Výraznejšia...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strana 2 z 7

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok